اینها همان کسانی هستند که این ۵۰ روز همه تهمتها و توهینها را شنیدند اما هر موقع اتفاقی میافتد همین بسیجیان و نیروهای مردمی هستند که پای کار کشور هستند.در حملات صبح امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا یک دختر خردسال به شهادت رسید.این سران جبهههای مختلفی که در کشور هستند و میخواستند بیانیه بدهند و حتی درخواست ورود نظامی آمریکا را داده بودند الان کجا هستند؟