رئیس دفتر شهید رئیسی در دومین همایش «حکمت سیاسی و شهید آیتالله ابراهیم رئیسی»:شهید رئیسی معتقد بود در حکمرانی که خدا نصیب ما کرده است نمی شود، نمیتوانیم، مگر میشود؟ امکان ندارد، نمیگذارند، اعتبار و امکانات نداریم، هر کس میتواند بیاید انجام بدهد نداریم؛ ما میتوانیم ما بایست برای حل مشکلات یا راهی پیدا کنیم یا راهی بسازیم و ما در مواجهه با چالهها نبایستی از کنار چالهها عبور کنیم بایست چالهها را چاره کنیم ماموریت ماست و این شدنی است.او معتقد بود که ماموریت دولت در این منظر و در این اندیشه …