پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۱/۲۷

احیای باغات شیراز با ابتکاری جدید / جبران یک‌سوم کمبود آب تابستانه با پساب و مخازن زیرزمینی

 احیای باغات شیراز با ابتکاری جدید / جبران یک‌سوم کمبود آب تابستانه با پساب و مخازن زیرزمینی
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از اجرای طرحی منحصربه‌فرد برای احیای باغات این کلانشهر خبر داد و گفت: با اتصال ۳۴ مخزن زیرزمینی و استفاده از پساب تصفیه‌خانه‌ها، یک‌سوم کمبود آب تابستانه جبران و دوره تنش آبی از ۷۵ به ۳۵ روز کاهش یافته است.