پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۲/۱۹

دورکاری در هرمزگان

 دورکاری در هرمزگان
معاون استاندار هرمزگان اعلام کرد: از شنبه (۱۹ اردیبهشت‌)، ادارات استان با ترکیب ۵۰ درصد حضور کارکنان و ۵۰ درصد دورکاری فعالیت خواهند کرد.