پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۴

استقرار مستمر نجات‌غریق در سواحل و افزایش کارت‌های سوخت اضطراری در بندرعباس

 استقرار مستمر نجات‌غریق در سواحل و افزایش کارت‌های سوخت اضطراری در بندرعباس
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از برنامه‌ریزی برای استقرار مستمر نیروهای نجات‌غریق در سواحل قشم و کیش خبرداد و همزمان بر افزایش کارت‌های سوخت آزاد و اضطراری در جایگاه‌های عرضه سوخت بندرعباس به‌منظور جلوگیری از ازدحام و تسهیل خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی تأکید کرد.