پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۲

بازنشستگان هرمزگان با واگذاری تأمین اجتماعی به دولت مخالفت کردند

 بازنشستگان هرمزگان با واگذاری تأمین اجتماعی به دولت مخالفت کردند
رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران هرمزگان با مخالفت نسبت به واگذاری سازمان تأمین اجتماعی به دولت، این اقدام را مغایر سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی دانست و بر حفظ استقلال این سازمان و صیانت از حقوق بیمه‌شدگان و بازنشستگان تأکید کرد.