از ابزار قانون به نفع صنعت گردشگری بهرهبرداری شود
نایبرئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران گفت: فعالان این حوزه برای نجات مجموعههای خود از بحرانهای پیشرو، باید به جای انتظار برای حمایتهای دولتی، با بهرهگیری از هوشمندیِ حقوقی و تشکیلاتی، مسیر بقای خود را ترسیم کنند.