پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۵/۰۳/۰۴

هیچ مدرسه‌ای در زمان ثبت‌نام حق دریافت وجه ندارد

 هیچ مدرسه‌ای در زمان ثبت‌نام حق دریافت وجه ندارد
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمامی مدارس عادی و هیئت‌امنایی موظف‌اند دانش‌آموزان ساکن در محدوده خود را ثبت‌نام کنند.