مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان از آغاز پویش ملی به عشق علی(ع) همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم خبر داد و از خیرین و مردم استان برای مشارکت در حمایت مادی و معنوی از کودکان یتیم و خانوادههای نیازمند (محسنین) دعوت کرد.