واردات اتوبوس های برقی با تخصیص اعتبار ادامه مییابد
صدا و سیما/ رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران درخصوص نحوه واردات اتوبوسهای برقی جدید به کشور گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی وارد شده است. سیدمحمد آقامیری، با اعلام یک قرارداد کلی برای واردات دو هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی با شرکت چینی منعقد شده است، گفت: از این تعداد بیش از ۵۰۰ د