VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۳ -
9 January 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
اعتماد مشتریان
بانک صادرات
بانک صادرات ایران
بانک پاسارگاد
بیمه ملت
۲۰ ساعت قبل / سایت جوان آنلاین
فروش آنلاین به شرط نظارت و اعتمادسازی ابزاری برای کارآفرینی است
نظارت دولتی و صدور مجوزهای قانونی برای فروشگاههای آنلاین، امنیت و اعتماد مشتریان را تضمین و از ایجاد فضای غیرقانونی جلوگیری میکند
فروش آنلاین
اینترنت
فروش آنلاین
اینترنت
خرید و فروش
۳۱ ساعت قبل / سایت خط سلامت
سودجویان در بازار طلا؛ فروش طلای تقلبی به جای طلای اصل
خط سلامت:در بازار پرنوسان طلا، جایی که اعتماد خریداران نقش حیاتی دارد، سودجویان با ترفندهای مختلف به دنبال فریب مشتریان و فروش طلای تقلبی بهجای طلای اصل هستند. رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در این خصوص به بررسی چالشها و اقدامات نظارتی پرداخته و بر اهمیت خرید از واحدهای دارای مجوز تأکید کرده است. وی …
طلای تقلبی
طلای تقلبی
۳۷ ساعت قبل / سایت اتاق ایران
فیلترینگ و آثار و تبعات منفی آن بر کسب و کارها
فیلترینگ میتواند به کاهش اعتماد مشتریان منجر شود. وقتی مشتریان نتوانند به خدمات آنلاین دسترسی پیدا کنند، اعتماد آنها به کسبوکارها کاهش مییابد. این موضوع بهویژه برای کسبوکارهای خرد و سنتی بسیار مهم است.
صنایع
معادن و کشاورزی ایران
صنایع
معادن و کشاورزی ایران
۴ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۰/۱۶ / سایت اعتماد آنلاین
اعلام شرایط جدید صدور دسته چک از ۳۰ دی ماه
صدور دسته چک در سامانه صیاد از تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳ منوط به تطابق کدپستی و کد ملی مشتریان شبکه بانکی با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان است.
دسته چک
چک صیادی
دسته چک
چک صیادی
سامانه ملی اسکان
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
/ سایت تجارت نیوز
همه چیز درباره KYC: شناخت مشتری و اهمیت آن برای امنیت و اعتماد در کسب وکارها
شناخت مشتری چیست؟ شناخت مشتری یا KYC (مخفف Know Your Customer) مجموعه ای از فرآیندهای ضروری است که برای تأیید هویت مشتریان هنگام آغاز همکاری با
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
/ سایت اعتماد آنلاین
آغاز فرآیند وکالتی کردن حسابها برای خرید خودروهای وارداتی در بانک ملی ایران
بانک ملی ایران اعلام کرد که از روز سهشنبه، ۱۱ دیماه، مشتریان میتوانند از طریق سامانه آنلاین فیروزه ، حسابهای خود را بهصورت غیرحضوری برای خرید خودروهای وارداتی وکالتی کنند.
بانک ملی
بانک ملی
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
/ سایت دنیای خودرو
سقوط آزاد «ریرا» در بازار آزاد با ریزش ۱۱۰ میلیونتومانی
شایعات درباره افزایش قیمت انواع خودرو، بیشتر جنبه روانی دارد و ارتباطی به سیاستگزاری رسمی خودروسازان ندارد. با توجه بهنقش نظارتی نهادهای مرتبط و تاکید بر حفظ تعادل بازار، برنامهای برای افزایش قیمت کارخانهای خودروها در دستور کار نیست. بنابراین مشتریان و خریداران خودرو میتوانند بهتصمیمات نهادهای …
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
/ سایت صدای بورس
اعتماد بیمه گذاران سرمایه بیمه پاسارگاد
در صنایع مختلف تولیدی و خدماتی”اعتماد” مشتریان اولین سرمایه شرکت است.
بیمه پاسارگاد
بیمه
بیمه پاسارگاد
بیمه
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ سایت اعتماد آنلاین
هشت نکته کلیدی برای تجربهای موفق در خرید آنلاین
با پیشرفت فناوری و نیازهای مشتریان را در سطح جهانی خرید آنلاین به یکی از اصلیترین روشها برای خرید کالا و خدمات تبدیل شده است.
خرید کالا
خرید آنلاین
خرید کالا
خرید آنلاین
فروشگاه آنلاین
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ سایت اعتماد آنلاین
اوضاع بحرانی ناشران و نویسندگان؛ چرا مطبوعات یارانه کاغذ میگیرند اما ناشران یارانه کتاب نه؟
روزنامه اعتماد نوشت:در سالهای گذشته یارانه کاغذ به مطبوعات از میلیاردها تومان تجاوز کرده است که اکثر این نشریات از این یارانه بهرهمند شدهاند، ولیکن ناشران هیچ یارانهای بابت کتاب دریافت نمیکنند. در چنین شرایطی چگونه آنها میتوانند با این اقتصاد ناسالم و بازار نامناسب کتاب و چکهای برگشتی مشتریان …
نویسنده
ناشران
نویسنده
ناشران
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ سایت انصاف نیوز
غلمان پلاست بهترین انتخاب در تولید ظروف بستهبندی عمده | انصاف نیوز
رپورتاژ آگهی ظروف بسته بندی میوه خشک مشتریان وقتی میوه خشک خریداری میکنند، علاوه بر طعم، به ظاهر بستهبندی هم توجه زیادی دارند. بستهبندی مناسب میتواند حس اعتماد و رضایت را در مشتریان ایجاد کند. در این میان، ظروف بسته بندی میوه خشک یکی از بهترین انتخابهاست. این ظروف بهگونهای طراحی شدهاند که از …
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
/ سایت عصرایران
چگونه در صنعت بیمه، اعتماد مشتریان را به بیمه اشخاص جلب کنیم؟
اعتماد مشتری، رکن اصلی موفقیت در صنعت بیمه است. در شرایطی که بیاعتمادی به شرکتهای بیمه، بهویژه در حوزه بیمههای اشخاص، رو به افزایش است، درک عوامل موثر بر جلب این اعتماد، اهمیتی دوچندان پیدا میکند. این مقاله به بررسی این عوامل و ارائه راهکارهای عملی برای شرکتهای بیمه میپردازد.
اعتماد
بیمه
اعتماد
بیمه
بیمه نامه
شرکت بیمه
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
/ سایت اعتماد آنلاین
همه چیز درباره صادرات مستقیم و غیرمستقیم؛ استراتژی مناسب برای رشد کسبوکار
صادرات یکی از مهمترین راههای گسترش کسبوکارها در بازارهای بینالمللی است. انتخاب بین صادرات مستقیم و غیرمستقیم، بسته به نیاز و توانایی مدیریت هر کسبوکار، نقش حیاتی در موفقیت این فرآیند ایفا میکند. صادرات مستقیم امکان کنترل کامل بر بازار هدف و تعامل مستقیم با مشتریان را فراهم میآورد، درحالیکه صادرات …
بازار
بازار
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
/ سایت اعتماد آنلاین
چرا بانکها وام نمیدهند؟
سیاستهای انقباضی پولی بانک مرکزی، با هدف کنترل تورم و مدیریت نقدینگی، تاثیرات عمیقی بر نظام بانکی و دسترسی به تسهیلات مالی برجای گذاشته است. افزایش نرخ بهره و محدودیتهای ترازنامهای، توان بانکها را در ارائه وام کاهش داده و صفهای طولانی تسهیلات را ایجاد کرده است. این سیاستها اگرچه در کاهش نقدینگی …
بانک
وام
بانک
وام
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
/ سایت آرمان ملی
مشتریمداری، اصلیترین مزیت رقابتی بانک صادرات
مدیرعامل بانک صادرات ایران در جشن بزرگ سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلامالله علیها و بزرگداشت روز زن و مقام مادر، بر سه عامل «کار و تلاش هدفمند»، «دقت در اجرای درست و مناسب کارها» و «تکریم مشتریان» برای پیشبرد اهداف متعالی بانک تأکید کرد. به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در این …
بانک صادرات
بانک صادرات
۱۴۰۳-۱۰-۰۲
/ سایر منابع
آشنایی با معروفترین رستورانهای زنجیرهای در اسنپ
رستورانهای زنجیرهای مشهور و درجه یک را که بشناسید، برای سفارش غذا از هر نقطه شهرتان، راحتتر خواهید بود. برای سفارشدادن آنلاین هم کارتان راحت میشود. دیگر نیازی نیست که مدام فهرست بلندبالای رستورانهای سنتی و فستفود را بالا و پایین کنید و با بررسی امتیاز آنها به مورد مناسب برسید. مجموعهای که امتحانش …
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
/ سایت اعتماد آنلاین
نخستین چک امن دیجیتال نظام بانکی سهم 48 درصدی را از آن خود کرد/ روایت تازهترین آمارها از«چکنو» بانک صادرات ایران
همزمان با عبور تعداد چکنوهای صادره تحویل شده به مشتریان بانک صادرات ایران از مرز هفت میلیون و 200 هزار برگ، حجم چکنوهای کارسازی شده به بیش از 48 درصد چکهای دیجیتال نظام بانکی رسید.
بانک صادرات
بانک صادرات
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
/ سایت گسترش نیوز
تاثیر دکوراسیون داخلی تجاری بر افزایش فروش و اعتماد مشتریان
دکوراسیون داخلی تجاری، یکی از کلیدی ترین عوامل در جذب مشتری و افزایش فروش است. طراحی یک فضای جذاب و خلاقانه می تواند تاثیر زیادی بر برداشت مشتریان از برند شما
طراحی
سالن زیبایی
طراحی
سالن زیبایی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
/ سایت پول نیوز
عملکرد آذر ماه بانک صادرات ایران(+ فیلم)
به گزارش پول نیوز، بسته خبری آذر ماه سال 1403 بانک صادرات منتشر شد. -مدیرعامل بانک صادرات ایران با قدردانی از حمایت سهامداران، حسن اعتماد مشتریان و تلاش همکاران، در ۱۰ محور به تبیین مهمترین دستاوردها و برنامههای این بانک در سال مالی جاری پرداخت. -حضور بانک صادرات ایران در نمایشگاه بیمارستانسازی با …
آذر
بانک صادرات ایران
آذر
بانک صادرات ایران
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
/ سایت نود اقتصادی
بهبود شاخصهای عملکردی بانک صادرات ایران به نفع سهامداران
مدیرعامل بانک صادرات ایران با قدردانی از حمایت سهامداران، حسن اعتماد مشتریان و تلاش همکاران، در ۱۰ محور به تبیین مهمترین دستاوردها و برنامههای این بانک در سال مالی جاری پرداخت.
بانک صادرات ایران
بانک صادرات ایران
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
/ سایت پول نیوز
بیمه ایران به دوران اوج خود باز میگردد
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران در دیدار با مدیرعامل بانک سرمایه گفت: با چرخش استراتژیک صورتگرفته، بهزودی بیمه ایران به دوران اوج خود باز خواهد گشت. به گزارش پول نیوز، دکتر جباری در این دیدار رضایت و اعتماد مشتریان را برای نظام بانکی و صنعت بیمه ضروری دانست و شرط [ ]
بیمه ایران
دکتر جباری
بیمه ایران
دکتر جباری
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
/ روزنامه شرق
طلای دیجیتال دیجیکالا
بازار خرید آنلاین طلا در ایران به دلیل افزایش نوسانات اقتصادی و تمایل مردم به سرمایهگذاری در طلا، با رشدی چشمگیر مواجه شده است. دیجیکالا به عنوان رهبر بازار آنلاین، از ابتدای آذر وارد بازار طلای دیجیتال شده است. دیجیکالا با اخذ تمامی مجوزهای لازم و ایجاد پلتفرمی ساده برای خریدوفروش این محصول، کاری …
سرمایهگذاری
دیجیکالا
سرمایهگذاری
دیجیکالا
طلای دیجیتال دیجی کالا
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
/ روزنامه دنیای اقتصاد
همدلی با ذینفعان
چگونه میتوانید روابط کسب و کارتان را با تامینکنندگان و فروشندگان ، از طریق رویکردی همدلانه ارتقا ببخشید؟ دکتر برونو روکه سیناکو، نویسنده کتابِ هنر کسب و کار همدلانه (The Art of Compassionate Business) در این مقاله راهکارهای پیشنهادی خود را توضیح میدهد. او استراتژیهایی معرفی میکند که منجر به …
کسب و کار
فروشندگان
کسب و کار
فروشندگان
دکتر برونو روکه سیناکو
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
/ سایت اقتصادآنلاین
طلای دیجیتال دیجیکالا؛ سرمایهگذاری ساده و امن برای همه
بازار خرید آنلاین طلا در ایران به دلیل افزایش نوسانات اقتصادی و تمایل مردم به سرمایهگذاری در طلا، با رشدی چشمگیر مواجه شده است. دیجی کالا به عنوان رهبر بازار آنلاین طلا از ابتدای آذر وارد بازار طلای دیجیتال شده است. دیجیکالا با اخذ تمامی مجوزهای لازم و ایجاد پلتفرمی ساده برای خرید و فروش این محصول، …
دیجی کالا
دیجی کالا
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
/ سایت کاماپرس
نوین زعفران نشان اعتماد مشتری گرفت - کاماپرس
شرکت نوین زعفران در نهمین اجلاس ملی اعتماد مشتریان موفق به کسب رتبه نخست انتخاب مشتریان و دریافت نشان ملی اعتماد مشتریان در صنایع غذایی شد.
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
/ خبرگزاری برنا
آسان گیری در پرداخت وام، سبب افزایش اعتماد مردم به شبکه بانکی می شود
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم با تاکید براینکه هر ایرانی باید یک کارت قرض الحسنه داشته باشد گفت: این بانک بر اساس ایجاد حسن اعتماد میان مشتریان خوش حساب براساس اعتبار سنجی تا حدود ۴۰درصد وام هایش را بدون ضامن پرداخت می کند.
بانک
بانک مهر ایران
بانک
بانک مهر ایران
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
/ سایت گسترش نیوز
کیفیت و تنوع در نایلون رولی؛ تجربه خرید از اعتماد پلیمر
در دنیای امروز، انتخاب بهترین مواد بسته بندی برای کسب وکارها یکی از عوامل مهم در موفقیت و رضایت مشتریان است. نایلون رولی به عنوان یکی از
نایلون
پلیمر
نایلون
پلیمر
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
/ سایت اعتماد آنلاین
آغاز همکاری یک آژانس ایرانی با شرکت بینالمللی فعال در خاورمیانه
آژانس دیجیتال مارکتینگ کلاکت، یکی از بازیگران قدیمی و شناختهشده حوزه بازاریابی در ایران، اعلام کرد که از این پس با نام «لامانا ایران» و به عنوان شعبهای از آژانس بینالمللی لامانا به فعالیت خود ادامه خواهد داد. لامانا که دو سال پیش در دوبی تأسیس شده و توسط بنیانگذاران ایرانی مدیریت میشود، تجربه همکاری …
مشتریان
مشتریان
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
/ سایت روزنامه آگاه
کنترل کیفیت در صنعت چاپ کلید موفقیت برندهای بزرگ
در دنیای مدرن امروز که رقابت میان برندها به اوج خود رسیده، کنترل کیفیت در صنعت چاپ به یکی از ابزارهای کلیدی برای حفظ رقابتپذیری و تامین رضایتمندی مشتریان تبدیل شده است. اهمیت کنترل کیفیت در چاپ به قدری است که میتواند یک برند را از مرحله شهرت به محبوبیت و از مرحله رشد به موفقیتهای پایدار برساند. این …
سیدامین سقراطی
یادداشت
سیدامین سقراطی
یادداشت
چاپ و نشر
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
/ روزنامه تعادل
خبر خوش مدیر عامل بانک صادرات برای سهامداران: بهبود قابل توجه سودآوری بانک
مدیرعامل بانک صادرات ایران با قدردانی از حمایت سهامداران، حسن اعتماد مشتریان و تلاش همکاران، در ۱۰ محور به تبیین مهمترین دستاوردها و برنامههای این بانک در سال مالی جاری پرداخت.
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
/ خبرگزاری مهر
ارائه ۹۰ خدمت غیرحضوری در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران
نسخه جدید «همراهبانک» بانک صادرات ایران با بیش از ۹۰ خدمت و عملیات بانکی، امنترین نسخه قابل اعتماد مبتنی بر حساب برای خدمت شبانهروزی به مشتریان منتشر شد.
همراه بانک
بانک
همراه بانک
بانک
بانک صادرات
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
/ سایت تحلیل بازار
نقش کارتن های بسته بندی در صادرات محصولات کشاورزی
یک بستهبندی مناسب میتواند اعتماد مشتریان را جلب کند و محصول را از رقبا متمایز سازد.
صنایع تبدیلی و بسته بندی
صنعت بسته بندی
صنایع تبدیلی و بسته بندی
صنعت بسته بندی
کارتن سازی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
/ خبرگزاری ایلنا
نرمش فولاد در سایه تکنولوژی «پیشرو فولاد آینده»
شرکت پیشرو فولاد آینده به عنوان یکی از ارائهدهندگان برتر فرو آلیاژ شناخته میشود. این شرکت با افتخار تعاملات موفقی در طول سالها با شرکتهای بزرگ و معتبر صنعتی داشته و به عنوان شریکی قابل اعتماد و مورد احترام در زمینه تأمین فلزات و آلیاژهای مورد نیاز آنها، شناخته شده است. این تعاملات موفقیتآمیز نشاندهنده …
فولاد
پیشرو فولاد آینده
فولاد
پیشرو فولاد آینده
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ سایت اعتماد آنلاین
سرویس پرداخت آنی خسارت بیمهبازار؛ تجربهای نوین در صنعت بیمه ایران
صنعت بیمه در ایران، همواره در حال تحول است. شرکتهای بیمه در تلاشند تا خدماتی را ارائه دهند که نه تنها از نظر کارایی در بالاترین سطح قرار دارند، بلکه تجربهای متفاوت و به یاد ماندنی برای مشتریان خود رقم بزنند. در این راستا، بیمهبازار به عنوان یکی از پیشروهای این صنعت، با معرفی سرویس جدید «پرداخت آنی …
بیمه بازار
بیمه بازار
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
/ سایت بورس نیوز
پتروشیمی تبریز، برنده نشان ملی اعتماد مشتریان و جایزه بینالمللی برترین تکنولوژی از سوی اتحادیه اروپا
در نهمین اجلاس استراتژیهای توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکتهای ایران، پتروشیمی تبریز موفق به کسب تندیس زرین اعتماد مشتریان در صنعت پتروشیمی شد. این نشان ارزشمند، گواهی بر تلاشهای مستمر این شرکت در جهت ارتقای کیفیت محصولات، بهبود خدمات مشتریان و افزایش سهم خود در بازارهای جهانی است.
پتروشیمی تبریز
تندیس
پتروشیمی تبریز
تندیس
صادرات
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
/ سایت دلگرم
افتخارآفرینی سفیر گفتمان در نهمین اجلاس اعتماد مشتریان: دریافت سه جایزه ملی و بینالمللی
سفیر گفتمان با کسب افتخارات ویژه، توانست موقعیت خود را در عرصه آموزش تقویت کند.
سفیر گفتمان
اعتماد مشتریان
سفیر گفتمان
اعتماد مشتریان
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
/ سایت اقتصاد ۲۴
مشتریانی که به ما در بیمه نوین اعتماد میکنند، شایسته بهترین خدمات هستند | اقتصاد24
جلب رضایت مشتریان برای ما در بیمه نوین فقط یک هدف تجاری نیست، بلکه یک ارزش بنیادی است که بقای کسبوکارمان را تضمین میکند.
بیمه نوین
بیمه نوین
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
/ خبرگزاری ایسنا
درخشش سفیر گفتمان در اجلاس اعتماد مشتریان/ افتخارات ملی و بینالمللی در آموزش
اجلاس اعتماد مشتریان، که هر ساله به منظور معرفی برترین شرکتهای تأثیرگذار در صنایع تولید و خدماتی برگزار میشود، بهعنوان یک رویداد معتبر و مهم در زمینه ایجاد و تقویت اعتماد در بازار به شمار میرود.
موسسه سفیر گفتمان
آموزش
موسسه سفیر گفتمان
آموزش
اجلاس اعتماد مشتریان
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
/ سایت اعتماد آنلاین
مهم ترین فرق پسته اکبری و احمدآقایی
پسته اکبری و پسته احمدآقایی دو نوع پسته محبوب و پرطرفدار هستن که از شناختهشدهترین انواع پسته ایرانی محسوب میشن. این دو نوع پسته بهدلیل کیفیت بالا و طعم منحصربهفرد خود، در بازار داخلی و صادراتی جایگاه ویژهای دارن. دو نوع مغز مفید پسته اکبری و احمدآقایی از نظر ظاهری، طعم و مزه و قیمت با هم متفاوت …
پسته
پسته
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
/ سایت نفت ما
پتروشیمی تبریز، برنده نشان ملی اعتماد مشتریان شد | نفت ما
تندیس زرین اعتماد مشتریان، نشان برترین سازمان پیشرو در تولید و صادرات فرآوردههای پتروشیمی است که به شرکتهایی اعطا میشود که در حوزههای مختلفی همچون کیفیت محصول، خدمات پس از فروش، نوآوری و مسئولیت اجتماعی سرآمد باشند.
پتروشیمی تبریز
پتروشیمی تبریز
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
/ سایت سیتنا
جایزه برترین نوآوری و تکنولوژی در ارائه اینترنت پرسرعت به رایتل اهدا شد | سیتنا
شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نهمین اجلاس اعتماد مشتریان، موفق به کسب جایزه برترین نوآوری و تکنولوژی برتر در ارائه اینترنت پرسرعت در سال ۱۴۰۳ شد.
نوآوری
فناوری
نوآوری
فناوری
رایتل
اینترنت پرسرعت
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
/ سایت تجارت نیوز
در خالی فروشی بسته شده است/ شفافیت باعث افزایش اعتماد مشتریان میشود!
بانک مرکزی با دستورالعملی جدید، فروش آنلاین طلا را مشروط به ذخیرهسازی کامل موجودی در بانکهای معتبر کرد. این اقدام برای جلوگیری از خالیفروشی و افزایش شفافیت معاملات طلای دیجیتال صورت گرفته و پلتفرمها ملزم به تطبیق با این قوانین برای ادامه فعالیت هستند.
بانک مرکزی
طلا
بانک مرکزی
طلا
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
/ سایت اعتماد آنلاین
رشد 38 درصدی درآمد «وبصادر» در 8 ماه
درآمد عملیاتی بانک صادرات ایران در 8 ماهه نخست سالجاری با جهش 38 درصدی مواجه شده و به رقم 635 هزار و 343 میلیارد و 913 میلیون ریالی رسیده است. خبر خوب اینکه درآمد اختصاصی «وبصادر» از محل کارمزد ارائه خدمات به مشتریان با خلق محصولات جدید و حرکت به سمت کارمزدگرایی از 9 درصد در 8 ماهه نخست سال 1402 به …
تسهیلات
تسهیلات
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
/ سایت اعتماد آنلاین
فوربیکس؛ برگزیده جشنواره دکتر نوربخش در همایش بانکداری نوین و نظامهای پرداخت
همزمان با پایان یازدهمین دوره همایش بانکداری نوین و نظامهای پرداخت، برندگان جایزه دکتر نوربخش توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی معرفی شدند. در قسمت محصولات و خدمات فناورانه پولی و بانکی ویژه مشتریان، فوربیکس به عنوان نئوبانک کسبوکاری با امکان مدیریت جامع و یکپارچه مالی و حسابداری، به عنوان محصول …
بانکها
بانکها
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
/ سایت اقتصاد ۲۴
اینفوگرافی/ اجناس کدام کشورها در دنیا محبوبیت دارند؟ | اقتصاد24
محبوبیت کالاهای تولیدی هر کشور در بازارهای جهانی، همواره به کیفیت، نوآوری و نیاز مشتریان وابسته است. اما کدام کشورها بیشترین اعتماد و علاقه را در میان مصرفکنندگان دنیا به خود جلب کردهاند؟
اینفوگرافی
اینفوگرافی
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
/ سایت اقتصاد ۲۴
بیمه دی در جایگاه نخست اعتماد مشتریان | اقتصاد24
شرکت بیمه دی در نهمین همایش ملی اعتماد مشتریان، موفق به کسب جایگاه نخست شد.
بیمه دی
بیمه دی
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
/ روزنامه صمت
شرکت بیمه دی در در نهمین همایش ملی اعتماد مشتریان، موفق به جایگاه نخست شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی، در این همایش که با حضور میهمانانی چون نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نیز با حضور
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
/ سایت تریبون اقتصاد
ویژه برنامه دور تند: سخنرانی شاهین فاطمی/ دکتر محمد رضا نظری/دکتر حسن سیرانی و دکتر سید جواد موسوی
ویژگیهای سازمانهای مشتری مدار، ابزارهای بهبود تجربه مشتری، فرایند مدیریت خدمات مشتری، مدیریت جامع تجربه مشتری، راهکارهای ایجاد اعتماد در مشتری، روش های وفادارسازی مشتریان، الگوهای شناختی و بهبود تجربه مشتری و مورد کاوی تجربه مشتری از مواردی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.
پوشش
خلاقیت
پوشش
خلاقیت
دانشگاه تهران
صنعت
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
/ سایت جهان نیوز
اهدا نشان ملی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری به بانک پاسارگاد | جهان نیوز
به گزارش جهان نیوز به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد؛ این بانک در ادامه افتخار آفرینی های ...
اهدا
نشان
اهدا
نشان
ملی
اعتماد
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
/ سایت اعتماد آنلاین
راهکارهای جلب رضایت کارمندان و مشتریان با خرید هدایای سازمانی مقرونبهصرفه
هدایای سازمانی بخشی از استراتژی بازاریابی و رشد اقتصادی بیزینسهای مختلف است. در واقع عمیق شدن ارتباط با کارمندان یا مشتریان، واسطه رشد اقتصادی یک کسبوکار میشود و خیلی زود هزینهای که صرف هدایای سازمانی شده را جبران میکند.
هدیه
هدیه
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
/ روزنامه عصر اقتصاد
نشان ملی اعتماد به مشتریان برای فولاد اکسین / تداوم موفقیتهای فولادمردان اکسینی با نگاه رو به جلو
شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور در نهمین اجلاس استراتژی توسعه خدمات تولیدات و صادرات برترین شرکتهای ایران موفق به کسب نشان ملی اعتماد مشتریان در صنعت فولاد کشور شد.
فولاد اکسین خوزستان
نشان ملی اعتماد
فولاد اکسین خوزستان
نشان ملی اعتماد
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
/ سایت خبرفوری
مدیرعامل گارنیل: اعتماد و حمایت مشتریان بزرگترین پشتوانه شرکت گارنیل است
مدیرعامل شرکت گارنیل در حاشیه نمایشگاه ابزارآلات از کیفیت جهانی تولید این شرکت گفت و افزود: افتخار داریم بعد از سه سال از شروع فعالیت شرکت، علاوه بر جلب اعتماد شرکتهای بزرگ داخلی مانند فولاد، آلیاژی، نفت، پتروشیمی و صنعت کشاورزی روز به روز بر کیفیت و تنوع تولیدات بیافزایم.
پتروشیمی
خوزستان
پتروشیمی
خوزستان
تولید فولاد
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت اقتصادآنلاین
درخشش برند فروشگاههای زنجیرهای شهروند در کسب اعتماد مشتریان
فروشگاههای زنجیرهای شهروند در نهمین اجلاس اعتماد مشتریان موفق به کسب سه نشان برتر و ارزشمند ملی در حوزه اعتماد و رعایت حقوق مشتریان و جایزه بینالمللی مجهزترین و محبوبترین فروشگاه زنجیرهای شد.
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت اقتصاد ۲۴
افتخار دیگری برای بانک صادرات ایران/ اعطای نشان ملی «اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری» به بانک صادرات ایران | اقتصاد24
بانک صادرات ایران، نشان ملی «اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری» را در نهمین اجلاس «استراتژی توسعه خدمات، تولیدات و صادرات شرکتهای برتر ایران» دریافت کرد.
بانک صادرات
بانک صادرات
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ خبرگزاری برنا
شرکت تندیس تجارت باختر موفق به کسب نشان ملی اعتماد مشتریان شد
شرکت تندیس تجارت باختر با حضور در نهمین اجلاس استراتژی توسعه خدمات تولیدات و صادرات برترین شرکتهای ایران موفق به کسب نشان ملی اعتماد مشتریان در صنعت عمران و ساختمان کشور شد.
گروه مالی گردشگری
علیرضایی
گروه مالی گردشگری
علیرضایی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت تابناک
افتخار دیگری برای بانک صادرات ایران
اعطای نشان ملی «اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری» به بانک صادرات ایران
بانک صادرات
بانکداری نوین
بانک صادرات
بانکداری نوین
اعطای نشان ملی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ خبرگزاری ایلنا
نوین زعفران، موفق به دریافت نشان ملی «اعتماد مشتریان» شد
نوین زعفران، در نهمین اجلاس ملی «اعتماد مشتریان» موفق به کسب نشان رتبه نخست انتخاب مشتریان در صنایع غذایی ایران و جایزه معتبر Best Production of Quality Nutritions Products Awards 2024 به عنوان برترین تولیدکننده محصولات باکیفیت و مغذی شد.
زعفران
نوین زعفران
زعفران
نوین زعفران
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ خبرگزاری ایلنا
تداوم موفقیت روابط عمومی بانک پاسارگاد با کسب نشان زرین برترین روابط عمومی دانشمحور و نوآور در صنعت بانکداری ایران
روابط عمومی بانک پاسارگاد در بزرگترین اجلاس استراتژیهای توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکتهای ایران، نشان زرین برترین روابط عمومی دانشمحور و نوآور در صنعت بانکداری ایران را کسب کرد.
اجلاس اعتماد مشتریان
روابط عمومی بانک پاسارگاد
اجلاس اعتماد مشتریان
روابط عمومی بانک پاسارگاد
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت نبض بازار
افتخارآفرینی مجتمع فولاد غدیر نیریز در صنعت فولاد ایران
مجتمع فولاد غدیر نیریز در نهمین اجلاس اعتماد مشتریان موفق به کسب سه جایزه ارزشمند نشان ملی اعتماد مشتریان، جایزه بینالمللی برترین فناوری خاص و استحکام بالا در تولید فولاد Best Technology Strength Steel Industry Awards ۲۰۲۴ و نشان زرین رتبه نخست در توسعه صنعت فولاد و زیرساختهای صنایع کشور شد.
فولاد نی ریز
فولاد نی ریز
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
رضایت مشتری، سودآوری فولاد هرمزگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسب و کار گفت: فولاد هرمزگان تلاشهای زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش میدهد، بلکه نقش …
صنعت فولاد
فولاد هرمزگان
صنعت فولاد
فولاد هرمزگان
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ خبرگزاری ایرنا
استاندارد و جایزه بینالمللی برترین شبکه بانکی معتبر وخلاق در ارائه خدمات الکترونیکی بانکی
تهران- ایرنا- بانک پاسارگاد در اجلاس اعتماد مشتریان موفق به کسب استاندارد و جایزه بینالمللی برترین شبکه بانکی معتبر و خلاق در ارائه خدمات الکترونیکی بانکی شد.
بانک پاسارگاد
شبکه بانکی
بانک پاسارگاد
شبکه بانکی
اتحادیه اروپا
خدمات الکترونیکی بانکی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت خبرفوری
بانک پاسارگاد استاندارد و جایزه بینالمللی برترین شبکه بانکی معتبر و خلاق در ارائه خدمات الکترونیکی بانکی از سوی اتحادیه اروپا را کسب کرد
بانک پاسارگاد در اجلاس اعتماد مشتریان موفق به کسب استاندارد و جایزه بینالمللی برترین شبکه بانکی معتبر و خلاق در ارائه خدمات الکترونیکی بانکی شد.
بانک پاسارگاد
خدمات الکترونیکی
بانک پاسارگاد
خدمات الکترونیکی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ روزنامه شرق
بیمه ملت، بیشترین رضایت مشتری و کمترین شکایت ثبت شده در صنعت بیمه
شرکت بیمه ملت با قرار گرفتن در رتبههای پایین در شکایتهای صورت گرفته از شرکتهای بیمه، به عنوان الگویی برای سایر شرکتها در این حوزه مطرح شده است. این شرکت با ارائه خدمات باکیفیت و رسیدگی سریع به درخواستهای ذینفعان، توانسته است اعتماد مشتریان خود را به نحو مناسبی جلب کند.
بیمه ملت
رضایت مشتری
بیمه ملت
رضایت مشتری
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت اعتماد آنلاین
روشهای مؤثر برای افزایش فروش فروشگاه لباس زنانه: از تبلیغات آنلاین تا طراحی ویترین خلاقانه
فروشگاههای لباس زنانه همیشه به دنبال روشهای جدید و مؤثر برای جذب مشتریان و افزایش فروش هستند. اما با رقابت فزاینده و تغییر رفتار مصرفکنندگان، نیاز به استراتژیهای خلاقانه و نوآورانه بیش از پیش احساس میشود. در این مقاله به بررسی چند روش کاربردی برای افزایش فروش در فروشگاه لباس زنانه میپردازیم که …
لباس زنانه
لباس زنانه
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ روزنامه صمت
خودروسازان حق تفسیر موارد گارانتی را ندارند
امروزه مشتریان برای خرید هر نوع کالایی از جمله خودرو، به داشتن گارانتی و ضمانتنامه معتبر برای آن اهمیت میدهند. بسیاری از کالاها، مخصوصا اجناس گرانقیمت بدون داشتن ضمانتنامه و گارانتی ارزش چندان زیادی نزد مشتریان ندارند. هرچه مدت گارانتی کالا بیشتر باشد، مشتریان نیز اعتماد بیشتری به کالا میکنند. …
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت اقتصادآنلاین
رضایت مشتری، کلید وفاداری و سودآوری در شرکت فولاد هرمزگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسبوکار گفت: فولاد هرمزگان تلاشهای زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش میدهد، بلکه نقش مهمی …
فولاد
فولاد
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ سایت نی نی بان
آتلیه کودک لیماژ ثبت لحظات طلایی زندگی شما
آتلیه کودک لیماژ با بیش از 10 سال تجربه حرفهای در عکاسی نوزاد، کودک و بارداری، یکی از برترین آتلیههای تهران به شمار میآید. این مجموعه با بهرهگیری از تیمی خلاق، تجهیزات پیشرفته و دکوراسیونهای متنوع، توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند. لیماژ با ارائه خدمات گستردهای از جمله عکاسی در …
بارداری
خانواده
بارداری
خانواده
عکاسی
موسیقی
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ سایت صفحه اقتصاد
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان عنوان کرد: رضایت مشتری، کلید وفاداری و سودآوری در شرکت فولاد هرمزگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسبوکار گفت: فولاد هرمزگان تلاشهای زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش میدهد، بلکه نقش مهمی …
فولاد هرمزگان
فولاد هرمزگان
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
/ سایت عصرایران
استراتژیهای ایجاد اعتماد در مشتریان
اعتماد به عنوان یک ارزش بنیادی مشتریان باید به درستی شناخته شود. شرکتها باید درک کنند که اعتماد نه تنها به ارائه محصولات و خدمات بلکه به تجربه کلان مشتری مرتبط است. این شناخت ارزش اعتماد ابتداییترین قدم برای ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان است.
ایجاد اعتماد در مشتریان
مشتریان
ایجاد اعتماد در مشتریان
مشتریان
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
/ خبرگزاری ایلنا
اهمیت هولوگرام شخصیسازی شده برای کسب وکار
در دنیای رقابتی امروز، حفاظت از اصالت کالاها، تقویت اعتماد مشتریان و افزایش امنیت محصولات اهمیت بسیاری پیدا کرده است.
هولوگرام
کسب وکار
هولوگرام
کسب وکار
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
/ سایت رکنا
خرید فروش طلا در دیجیکالا و پلتفرم های مشابه؛ اعتماد یا تهدید اقتصاد؟
دیجیکالا و برخی پلتفرمهای مشابه، به تازگی خدمات جدیدی برای خرید طلای آب شده به صورت دیجیتال ارائه کردهاند. این سیستمها به مشتریان این امکان را میدهند که طلا را به صورت مجازی خریداری کرده و در حسابهای دیجیتال خود ذخیره کنند. اگرچه این مدل جدید به نظر راحت و نوآورانه میآید، اما نگرانیهایی در خصوص …
طلا
طلای آب شده
طلا
طلای آب شده
دیجی کالا
۱۴۰۳/۰۹/۰۱
/ 55 آنلاین
پشت پرده مراسم عروسیهای لاکچری: اجاره خانوادههای قلابی | بازار داغ اجاره بازیگران برای نقشآفرینی در زندگی دیگران
موسساتی که خانواده قلابی اجاره میدهند.در کنار استخدام سیاهی لشکر پروژههای سینمایی، افرادی را هم بهعنوان بازیگران محافل خانوادگی در نظر میگیرند، اما برای اجاره دادن این بازیگران خاص به مشتریان و متقاضیان ناآشنا اعتماد نمیکنند.
ازدواج
خانواده
ازدواج
خانواده
بازیگر
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
/ سایت اعتماد آنلاین
نماینده مجلس: در قرارداد خودروسازان با مشتریان بندی شبه ترکمانچای وجود دارد؛ کمیسیون صنایع در ارتباط با افزایش قیمت خودرو، میزبان وزیر و خودروسازان خواهد بود
حجتالاسلام سیدجواد حسینیکیا اظهار کرد: خودروسازان مدعی هستند در شرایط فعلی نمیتوانند ادامه حیات داشته باشند و زیان به قدری بالاست که تولید خودرو نه تنها صرفه اقتصادی ندارد بلکه مقرون به تولید نیز نخواهد بود
خودرو
خودروسازان
خودرو
خودروسازان
مجلس
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
/ سایت تجارت نیوز
تایید و تکذیب پیاپی، اعتماد مشتریان به نظام بانکی را کاهش میدهد
به گفته یک کارشناس امنیت شبکه، نبود اطلاع رسانی درست در مورد هک شدن بانکها، مشتریان را بیاعتماد میکند و به سیستم اقتصاد کشور آسیب میزند.
بانک مرکزی
هک
بانک مرکزی
هک
شبکه بانکی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت نود اقتصادی
جشنواره فروش ویژه بیمه نوین آغاز شد
شرکت بیمه نوین به منظور ارج نهادن به اعتماد مشتریان، بیمه های بدنه اتومبیل، آتشسوزی، مسئولیت و اشخاص انفرادی خود را در آذر ماه با شرایط ویژه در طرح فرداد به فروش می رساند.
بیمه نوین
بیمه نوین
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت اعتماد آنلاین
سایپا پاسخ داد: افزایش قیمت کارخانه شامل کدام دسته از متقاضیان میشود؟
سایپا با انتشار اطلاعیهای به مشتریان اعلام کرد که افزایش قیمتها شامل کدام یک از متقاضیان میشود.
خودرو
سایپا
خودرو
سایپا
کارخانه
قیمت
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت اعتماد آنلاین
پاسخ ایران خودرو در خصوص افزایش قیمتها
در پی اصلاح قیمت محصولات ایرانخودرو و ابلاغ قیمتهای جدید سوالاتی از سوی مشتریان مطرح شد که ایران خودرو به این سوالات پاسخ داد.
ایران خودرو
افزایش قیمت خودرو
ایران خودرو
افزایش قیمت خودرو
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
/ سایت پدال
دستاورد بزرگ تیگو 7 با صادرات یک میلیون دستگاه به سراسر جهان | مجله پدال
کراس اوور محبوب و پرفروش تیگو 7 با صادرات بیش از یک میلیون دستگاه به سراسر جهان، به نقطه عطفی در زمینه جذب اعتماد مشتریان و رقابت در بازارهای جهانی دست
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
/ سایت اعتماد آنلاین
قبض برق چطور محاسبه میشود؟
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر با اشاره به جزئیاتی از نحوه محاسبه قبض برق، مهمترین عامل در محاسبه هزینه برق مصرفی را الگوی مصرف اعلام کرد.
برق
قبض برق
برق
قبض برق
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
/ سایت اکوایران
کیش اینوکس فرصتی برای بیمههای نوآور
درحاشیه کیش اینوکس 2024، مجید قلی پور مدیرعامل بیمه آرمان در گفتگو با «اکوایران»، بر اهمیت این رویداد به عنوان بستری برای تقویت اعتماد مشتریان به صنعت بیمه تأکید کرد.
صنعت بیمه
کیش اینوکس 1403
صنعت بیمه
کیش اینوکس 1403
بیمه آرمان
مجید قلی پور
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
/ سایت اقتصادنیوز
چه زمانی برای سفارش سررسید تبلیغاتی اقدام کنیم؟
اگر بهدنبال هدیه تبلیغاتی ماندگار و موثری هستید که نام برند شما را در ذهن مشتریان تثبیت کند، سررسید انتخابی ایدهآل است. این هدیه تبلیغاتی، نام و لوگوی برندتان را هرروز به مشتریان شما یادآوری میکند و در طولانیمدت، وفاداری و اعتماد آنها را افزایش میدهد؛ اما چه زمانی برای سفارش و تولید این محصول تبلیغاتی …
تقویم
سررسید
تقویم
سررسید
سالنامه
سررسید ۱۴۰۴
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۳:۰۹
نیسابا
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۳ -
9 January 2025
دریافت اخبار بیشتر
نیسابا
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج