VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
یکشنبه ۶ مهر ۱۴۰۴ -
28 September 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
تعامل با مخاطب
۱۵ ساعت قبل / سایت جابویژن
چک لیست وظایف ادمین اینستاگرام؛ از تولید محتوا تا افزایش فالوور - جاب ویژن
با وظایف ادمین اینستاگرام آشنا شوید؛ از شناخت مخاطب و تولید محتوا تا افزایش تعامل و تحلیل آمار برای مدیریت حرفه ای پیج.
۱۷ ساعت قبل / سایت شفقنا
یک مدرس دانشگاه: رسانه ها درباره «اسنپ بک»از القای ترس و هیجان مضاعف به جامعه خودداری کنند/مسوولیت رسانه برای محافظت و تامین بهداشت روانی مخاطب واجب است | شفقنا، آخرین اخبار ایران و جهان
شفقنارسانه- پساز انتشار اخبار اعمال سازی مکانیسم ماشه از سوی کشورهای اروپایی عضو برجام در این هفته، حفظ آرامش مردم و امنیت روانی جامعه، از سوی رسانه ها برجسته شده از طرفی دیگر بیان واقعیت ها از مسئولیت های اجتماعی رسانه هاست در این میان رسانه باید چطور عمل کند که این مرز رعایت شود؟ [ ]
اسنپ بک
القای ترس
اسنپ بک
القای ترس
تعامل با مخاطب
معصومه نصیری
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
/ سایت هم میهن
روانشناسی رنگها و تاثیر آن بر رفتار انسان
رنگها بر خلق و خو، انگیزه و تصمیمات انسان تأثیر دارند. در محیطهای کاری، تجاری و نمایشگاهی، انتخاب رنگ مناسب تجربه مخاطب را شکل میدهد و در غرفه سازی حرفهای باعث افزایش تعامل و ماندگاری برند میشود.
رنگ های مختلف
غرفه سازی
رنگ های مختلف
غرفه سازی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
/ سایت فرارو
چرا صداوسیما مخاطبانش را از دست میدهد؟
میزان ارتباطگیری از طرف مخاطبان از یک سو و باورپذیری به پذیرش یا پخش نظرات آنها از سوی دیگر منجر به کاهش ارتباط موثر با آنها میشود؛ آنگونه که مخاطب حس میکند صدایش شنیده نمیشود و این «تعامل» صرفا نمایشی است!
صداوسیما
مخاطب
صداوسیما
مخاطب
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
/ سایت چیدانه
دید و ندید، پاویونی که معماری را به بازی میگیرد - چیدانه
امروز در چیدانه نگاهی داریم به پروژه پاویون تعاملی «دید و ندید» در مجموعه فرهنگی سینمایی هنرشهرآفتاب شیراز، طراحی شده توسط گروه معماری اشعری. این پروژه کشف پاویون «دید و ندید» اثر گروه معماری اشعری! تبدیل محدودیتهای بودجه و فضای موقت به فرصتی خلاقانه. تعامل مخاطب با فرمهای پویا و تجربهای منحصربهفرد …
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
/ سایت دریپتو
فصل آلتکوینها دیوانهوار ادامه دارد: ممکور ۷۰ درصد بازگشت داشته، پامپ.فان حجم معاملات را افزایش داده و مونرو ثبات نشان میدهد.
فصل آلتکوینها با جریان انتخابی سرمایه ادامه دارد فصل آلتکوینها همچنان به هدایت جریان انتخابی سرمایه به سمت توکنهای دارای نقدینگی و تعامل مخاطب ادامه میدهد. به جای رشد گسترده، بازار در حال پاداش دادن به پروژههای مرتبط با پلتفرمها، جامعهها یا شخصیتهای عمومی است. MemeCore، Pump.fun و Monero همگی …
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
/ خبرگزاری ایلنا
تعامل دستگاهها بهمنظور افزایش مخاطب موزهها هدف اصلی تدوین سند موزهداری/ بسیج کشوری برای ارتقای هویت ملی
نشست بررسی پیشنویس سند ملی موزه و موزهداری برگزار و بر اهمیت تعامل سایر دستگاهها بهمنظور تحریک تقاضا و افزایش مخاطب موزهها در راستای ارتقای هویت ملی بهعنوان هدف اصلی تصویب سند تاکید شد.
موزهها
سند ملی موزه و موزهداری
موزهها
سند ملی موزه و موزهداری
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
/ سایت گلی شی
خبر روز | تصاویر شخصی، زندگی خصوصی ایلیا کیوان و بیوگرافی | گلی شی
ایلیا کیوان فعالیت هنری خود را با نمایشنامهخوانی مارکولفا خدمتکار خوشبخت به کارگردانی آیدا تبیانیان آغاز کرد. این تجربه تئاتری، او را با اصول بازیگری و تعامل با مخاطب آشنا کرد. اولین حضور حرفهای او در تلویزیون با نقش کوتاهی در فصل سوم سریال قلب یخی (۱۳۹۱) به کارگردانی سامان مقدم رقم خورد، که در کنار …
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
/ سایت اندیشه قرن
۵ استراتژی برتر برای مدیریت موفق رسانههای دیجیتال
در دنیای پرشتاب رسانههای دیجیتال، مدیریت هوشمندانه و هدفمند میتواند کلید موفقیت برند شما باشد. اما چگونه میتوان در این فضای رقابتی و پیچیده، بهترین نتیجه را گرفت؟ در این مقاله، با معرفی ۵ استراتژی برتر مدیریت رسانههای دیجیتال، راهکارهایی کاربردی برای جذب مخاطب، افزایش تعامل و ارتقای برندتان را به …
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
/ سایت خبرآنلاین
طالب نژاد مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان شد
استاندار همدان با بیان اینکه رسانه سنگر و خط مقدم دفاع از منافع ملی است، گفت: رسانه نسل جدید با ایجاد تعامل با مخاطب، او را به بازیگر اصلی توسعه تبدیل میکند.
استان همدان
سازمان صدا و سیما
استان همدان
سازمان صدا و سیما
رسانه
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
/ سایت شارا
ایونت (Event) چیست و چرا طراحی رویداد حرفهای برای برندها ضروری است؟ - شارا
ایونت (Event) فراتر از یک گردهمایی ساده است؛ ابزاری حرفهای برای ساخت تجربه ماندگار، تعامل با مخاطب و تحقق اهداف برند. در این راهنمای مقدماتی، با تعریف ایونت، انواع آن و گامهای شروع آشنا شوید.
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
/ سایت تجارت نیوز
عبور از بحران کمبود مخاطب رسانه ملی با اتکا به بند 9 پژوهش مجلس - تجارت نیوز
پژوهش مجلس شورای اسلامی درباره صداوسیما، ضمن بررسی دقیق چالشهای موجود، راهکارهایی را برای تقویت و توسعه این رسانه پیشنهاد داده است. یکی از مهمترین این راهکارها - بند ۹ - بر اصلاح ساختار و عملکرد سازمان صداوسیما تأکید دارد. این بند، مبتنی بر ارتقاء کیفیت محتوا، استفاده از فناوریهای نوین، توجه به سلایق …
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
/ سایت شارا
کارایی روابطعمومی در عصر اطلاعات: الزامات سازمانی، راهبردی و فناورانه - شارا
روابطعمومی امروز باید فراتر از ابزار تبلیغاتی، به نهادی تخصصی برای تعامل با مخاطب، تحلیل دادهها و تولید محتوا در جامعه اطلاعاتی بدل شود. این مقاله با نگاهی راهبردی به الزامات کارایی روابطعمومی در ساختارهای نوین سازمانی میپردازد.
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
/ سایت فرارو
صداوسیما، آیینه شکسته یا فرصت نجات؟
«امروز حل بحران ناکارآمدی، بدون ترمیم رابطه حاکمیت با جامعه ممکن نیست. و این ترمیم، بدون بازتعریف نقش رسانه ملی، تحقق نخواهد یافت. صداوسیما اگر به مسئولیت تاریخی خود آگاه شود، میتواند طلایهدار فصلی نوین در تعامل حاکمیت و ملت باشد، اما اگر همچنان بر مسیر گذشته اصرار ورزد، دیر یا زود به نهادی بیاثر …
مردم
صداوسیما
مردم
صداوسیما
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
/ سایت فرارو
نسخه شفابخش تئاتر برای کودکان اوتیسم
«اگر فردی که هیچ آشنایی با کودکان دارای اوتیسم ندارد، نمایش ما را ببیند و پس از آن با یک کودک اوتیسم مواجه شود، بدون شک بخشهایی از رفتارهای متناسب و نحوه تعامل صحیح را یاد گرفته است. این خاصیت منحصربهفرد نمایش و هنر است که فراتر از سرگرمی، ابزاری قدرتمند برای آگاهیبخشی و تغییر نگرش مخاطب محسوب میشود.»
تئاتر
کارگردان
تئاتر
کارگردان
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
/ سایت ایران آنلاین
بایستههای تحقق وفاق ملی در نظام حکمرانی
صادق زیباکلام،استاد سابق علوم سیاسی دانشگاه تهران، در یادداشتی نوشت: به نظر میرسد مهمترین مخاطب بیانات مقام معظم رهبری، بیش و پیش از هر قشر دیگری، مسئولان و بخشهای مختلف نظام حکمرانی باشند؛ اعم از قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، قوه مجریه و سایر نهادها و دستگاهها. انتظار میرود این مجموعهها ضمن ارتقای …
صادق زیباکلام
جنگ 12 روزه ایران و اسرائیل
صادق زیباکلام
جنگ 12 روزه ایران و اسرائیل
وفاق ملی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
/ سایت سلام سینما
کارناوال رامبد جوان؛ آزمونی تازه برای تعامل بی واسطه هنرمند و مخاطب
با آغاز پخش برنامه «کارناوال»، رامبد جوان تلاش کرده تا با حذف داوران حرفهای و سپردن رأی نهایی به تماشاگران حاضر، تجربهای نو از رقابت هنری را رقم بزند؛ مدلی که همزمان ریسکپذیر و پُرهیاهوست.
رئالیتی شو کارناوال
رامبد جوان
رئالیتی شو کارناوال
رامبد جوان
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
/ سایت روزنو
برای بلاگر شدن چه باید کرد؟
هدی کاشانیان: برای بلاگر (Blogger) شدن، باید ترکیبی از علاقه، تخصص، برنامهریزی، تولید محتوای باکیفیت و تعامل با مخاطب را داشته باشید. بلاگر موفق کسی است که محتوایی الهامبخش، مفید یا سرگرمکننده تولید میکند و میتواند اعتماد و توجه یک گروه مشخص از مخاطبان را جلب کند. با اینکه در سالهای اخیر، علاقه …
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
/ خبرگزاری همشهریآنلاین
نسخه وطنپرست BBC فارسی! | تمساح، آدم را گاز بگیرد اما جوّ نه! | مسئله این نیست که BBC را با اینترنشنال و منوتو و ایرانوایر یکی ببینیم بلکه...
مسئله این نیست که BBC را با اینترنشنال و منوتو و ایرانوایر یکی ببینیم. مسئله اتفاقاً برعکس این است که هر یک را با اقتضائات، شرایط، تاریخ و راهبردهای خودشان بشناسیم تا در داوری جنس و شیوه تعامل هر یک با مخاطب، دچار اشتباه، جوزدگی و شگفتزدگی نشویم.
ایران و اسرائیل
تلویزیون بی بی سی
ایران و اسرائیل
تلویزیون بی بی سی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
/ سایت اندیشه قرن
بهترین سایتهای خبری اقتصادی در ایران با گردآوری تریبون اقتصاد
در این مقاله، دهها رسانه خبری برتر ایران و جهان از منظر معیارهایی مانند دقت و صحت خبر، اعتبار رسانه، سرعت انتشار، گستردگی پوشش خبری، تنوع قالبهای رسانهای (متن، صوت، ویدئو، شبکههای اجتماعی)، ساختار سازمانی، تعامل با مخاطب، طراحی و تجربه کاربری، نوآوری فناوری و سطح استقلال رسانه بررسی میشوند. معیارهای …
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
/ سایت انصاف نیوز
مجلس؛ تکذیب بدیهیات | عباس عبدی | انصاف نیوز
عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی در روزنامه اعتماد نوشت: «۴۰ روز پیش یادداشتی نوشتم با عنوان «مرز باج و وفاق» که درباره عملکرد و دخالتهای عجیب و مورد اعتراض نمایندگان در عزل و نصبها بود، خطاب آن به آقای پزشکیان بود که مرز میان وفاق و باج را باید در نظر گرفت. تا آنجا که شنیدهام آقای پزشکیان دستور تهیه …
عباس عبدی
مجلس
عباس عبدی
مجلس
مرکز رسانه مجلس
مسعود پزشکیان
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
/ سایت اقتصاد ۲۴
آغاز طوفانی اینستاگرام زمزم ایران در سال ۱۴۰۴ | اقتصاد24
با آغاز سال ۱۴۰۴، صفحه اینستاگرام برند زمزم ایران رشد خیرهکنندهای را تجربه کرده که نویدبخش سالی پر از تعامل و جذب مخاطب است.
زمزم
زمزم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
/ سایت اندیشه قرن
خانه ساعد؛ حرکت خلاف جهت جریان شهر!
تریبون اقتصاد_ قرار گرفتن تک واحدی مسکونی در محلهای با بافت شهری و اجتماعی آپارتمانی، موضوع اصلی پروژه بود. با تبدیل تک واحدیهای حیاطدار به آپارتمانهای ۴ و ۵ طبقه در الگوی شهرها، این گونهی مسکونی عملا از بافت شهری حذف شده و به حاشیه شهرها که فاقد امکانات آموزشی و شهری است رانده شدهاست. به گزارش …
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
/ سایت اندیشه قرن
تراکتوریها برای صداوسیما سنگ تمام گذاشتند
به نام خداوند آشکار کننده حقیقت آنچه روز گذشته در مراسم جشن قهرمانی باشگاه تراکتور از دریچه دوربین صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به تصویر در آمده و به شبکههای سراسری منعکس گردید، جلوهای از نابخردی و بدسلیقگی تصمیمگیران آن سازمان بود که طی هفته اخیر بهجای برنامهریزی جهت تعامل و برگزاری باشکوه …
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
/ سایت روزنامه آگاه
صدای کتابها در نمایشگاه کتاب تهران
زهرا بذرافکن- خبرنگار گروه فرهنگ: یکی از بخشهای تازه نمایشگاه کتاب تهران که حالا عضو جدید چندساله این نمایشگاه است، بخش ناشران صوتی است. این ناشران که حالا در هیاهوی زندگیهای شلوغ شهری ما، میان روزمرگیها جای محکمی در دل مخاطب کتابخوان باز کردهاند، در چرخه نشر جای خودشان را پیدا کردهاند. شاید تعداد …
انقلاب اسلامی
مقام معظم رهبری
انقلاب اسلامی
مقام معظم رهبری
نمایشگاه کتاب تهران
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
/ سایت باشگاه خبرنگاران
«هموطنز» به روایت حسین امانی: برنامهای برای دیده شدن اقوام ایران
تهیهکننده برنامه «هموطنز» درباره فصل دوم این برنامه، ساختار، نحوه انتخاب مهمانان، تعامل با مخاطب، چالشهای تولید و بازخورد فضای مجازی توضیح داد.
شبکه نسیم
صداوسیما
شبکه نسیم
صداوسیما
رادیو و تلویزیون
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
/ خبرگزاری ایرنا
تمدن ایران و عراق همچون دو کفه ترازو مکمل یکدیگرند/ استقبال ایرانیها از غرفه عراق
تهران- ایرنا- مسئول غرفه عراق در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران گفت: با توجه به تجربه سالهای گذشته، شاهد تعامل مثبت ایرانیان با غرفه عراق بودهایم؛ این نشاندهنده علاقه و پذیرش بالای مخاطب ایرانی نسبت به کتابهای عراقی است.
عراق
بغداد
عراق
بغداد
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
/ سایت باشگاه خبرنگاران
تغییر ساختار، راهاندازی پویشها و تعامل روزانه با مخاطب در فصل جدید «انارستان»
تهیهکننده برنامه «انارستان» از تغییرات ساختاری این برنامه، اضافه شدن پویشهای عملی و افزایش ارتباط با مخاطبان خبر داد.
شبکه افق
رادیو و تلویزیون
شبکه افق
رادیو و تلویزیون
صداوسیما
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
/ سایت هم میهن
چطور در اینستاگرام دیده شویم بدون اینکه هزینهی زیادی کنیم؟
در این مقاله یاد میگیریم که چگونه بدون صرف هزینههای بالا در اینستاگرام دیده شویم، مخاطب جذب کنیم و تعاملمان را بالا ببریم. با بررسی الگوریتم اینستاگرام، تکنیکهای تولید محتوای باکیفیت، زمانبندی درست، داستانسرایی، استفاده از ابزارهای رایگان و سایر راهکارهای اثباتشده، نشان میدهیم که رشد در اینستاگرام …
تولید محتوا
اینستاگرام
تولید محتوا
اینستاگرام
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۹:۰۵
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی
یکشنبه ۶ مهر ۱۴۰۴ -
28 September 2025
دریافت اخبار بیشتر
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی