VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۴ -
22 March 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
جذب مخاطب
سینما
تلویزیون
صدا و سیما
سریال
صداوسیما
شبکه نمایش خانگی
ایران
فیلم سینمایی
فضای مجازی
جشنواره فیلم فجر
همستر کامبت
۲۷ ساعت قبل / سایت اقتصاد ۲۴
درآمد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی سینماها در سال ۱۴۰۳ | اقتصاد24
سینمای ۱۴۰۳ موفق شد تا با عملکردی قابلتحسین، با جذب حدود ۳۵ میلیون مخاطب، به گیشهای درحدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان برسد
سینمای ایران
سینمای ایران
۲۹ ساعت قبل / روزنامه هفت صبح
رکوردشکنی سینمای ایران؛ گیشه ۲ هزار میلیاردی در سال ۱۴۰۳
سینمای ایران در سال ۱۴۰۳ با جذب ۳۵ میلیون مخاطب، فروشی بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان را ثبت کرد و به یکی از موفقترین سالهای خود رسید.
فیلم های سینمایی
سینما
فیلم های سینمایی
سینما
فیلم های پرفروش
۳۰ ساعت قبل / روزنامه شرق
گیشه ۲ هزارمیلیاردی سینما
سینمای ۱۴۰۳ موفق شد تا با عملکردی قابلتحسین، با جذب حدود ۳۵ میلیون مخاطب، به گیشهای درحدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان برسد.
سینمای ایران
سینما
سینمای ایران
سینما
گیشه ۲ هزارمیلیاردی سینما
۳ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۲/۲۹ / سایت اندیشه قرن
درآمد نجومی ترکیه با تجارت چهرههایی مثل هانده ارچل و بوراک اوزچیویت
به گزارش صد آنلاین، سینمای ترکیه، بهویژه در حوزه سریالسازی، یک مدل اقتصادی بینظیر اما بحثبرانگیز دارد. برخلاف سینماهای صاحب سبک مانند هالیوود، سینمای فرانسه یا سینمای کره، ترکیه چندان بر خلاقیت فیلمنامه و پیچیدگی داستانی تمرکز ندارد، بلکه با تجاریسازی چهرهها، بازاریابی هدفمند، و سرمایهگذاری روی …
۴ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ / سایت روزیاتو
برنامههای نوروزی تلویزیون دست به دامن ایدههای تکراری برای جذب مخاطب شدند
برنامههای ویژه نوروزی تلویزیون امسال با انتقاداتی مبنی بر کمبود خلاقیت و تکراری بودن ایدهها مواجه شدهاند.
۴ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۲/۲۷ / روزنامه آرمان امروز
«در سایه سرو» شاعرانه یا ایران هراسانه؟
آرمان امروز بشیر اسماعیلی: «در سایه سرو» با تکنیک سادهای ساخته شده است، داستان سر راست و بچهگانهای دارد که مثل دیدن یک خواب یا شنیدن قصههای مادربزرگها، در عین بی ادعایی و سادگی، توجه مخاطب را به خودش جذب کرده است. سینمای بعد از انقلاب در ایران، توانسته است که تقریبا تمام جوایز [ ]
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
/ سایت پارس فوتبال
اخبار WWE | از استانرهای افسانهای تا خاطرات با سی ام پانک؛ گفتگوی جدید استون کلد استیو آستین - پارس فوتبال
طرفداری | سل کردن در کشتی کچ، یکی از تکنیکهای مهم در اجرای مسابقات است. این تکنیک به کشتیگیران کمک میکند که مبارزات خود را به شکل طبیعیتری به نمایش بگذارند و مخاطب را بیشتر جذب کنند. سل کردن یعنی وقتی یک کشتیگیر ضربهای را دریافت میکند، طوری آن را به نمایش میگذارد که تأثیر واقعیتری بر روی تماشاگر …
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
/ خبرگزاری ایسنا
برنامهای برای عبور از تاکشوهای تکراری
کارگردان «جبهه» این برنامه را عبور از تاکشوهای تکراری میداند و معتقد است که «جبهه» نقطه شروعی برای روایتهای نوین از دفاع مقدس است. او میگوید که با این برنامه به دنبال جذب مخاطب خاکستری هستند.
برنامه جبهه
دفاع مقدس
برنامه جبهه
دفاع مقدس
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
/ سایت اندیشه معاصر
اندیشه معاصر- برنامههای سرگرمی تلویزیون در ماه رمضان اندیشه معاصر
تلویزیون و همچنین سرویسهای ویاودی، در رمضان ۱۴۰۴ـ ۱۴۰۳با نشان دادن توجهی ویژه به ساختارهای سرگرمی و همچنین نمایش، بر جذب حداکثری مخاطب تلاش دارند؛ رویکردی که اگرچه در مقاطعی خصوصا در تلویزیون کمرنگ شده بود اما به سیاق رسانههای تصویری دیگر کشورهای اسلامی، بار دیگر با جدیت دنبال می شود.
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
صدرنشینان گیشه در آخرین روزهای سال
گیشه نوروزی و البته رمضانی سینمای ایران از ۸ اسفند، فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت توانست با اکران ۸ فیلم سینمایی یک میلیون نفر مخاطب را جذب کند و به فروش 85 میلیارد تومانی برسد.
اعتیاد
پدر
اعتیاد
پدر
خانواده
سینمای ایران
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
/ سایت آرمان ملی
برنامههای سرگرمی تلویزیون در ماه رمضان
تلویزیون و همچنین سرویسهای ویاودی، در رمضان ۱۴۰۴ـ ۱۴۰۳با نشان دادن توجهی ویژه به ساختارهای سرگرمی و همچنین نمایش، بر جذب حداکثری مخاطب تلاش دارند؛ رویکردی که اگرچه در مقاطعی خصوصا در تلویزیون کمرنگ شده بود اما به سیاق رسانههای تصویری دیگر کشورهای اسلامی، بار دیگر با جدیت دنبال می شود.
ماه رمضان
ماه رمضان
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
/ سایت مشرق
رونق سریال و سرگرمی در رمضان تلویزیون و پلتفرمها
تلویزیون و همچنین سرویسهای ویاودی، در رمضان ۱۴۰۴ـ ۱۴۰۳با نشان دادن توجهی ویژه به ساختارهای سرگرمی و همچنین نمایش، بر جذب حداکثری مخاطب تلاش دارند؛ رویکردی که اگرچه در مقاطعی خصوصا در تلویزیون کمرنگ شده بود اما به سیاق رسانههای تصویری دیگر کشورهای اسلامی، بار دیگر با جدیت دنبال می شود.
سریالهای مناسبتی
شبکه نمایش خانگی
سریالهای مناسبتی
شبکه نمایش خانگی
ماه مبارک رمضان
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
/ سایت انصاف نیوز
تابلو حروف فلزی استیل: شکوه و دوام در تابلوسازی | انصاف نیوز
رپورتاژ آگهی در دنیای رقابتی تابلوسازی، انتخاب متریال مناسب برای ساخت تابلو نقش بسزایی در جذب مخاطب و ایجاد هویت بصری ماندگار ایفا میکند. در این میان، تابلو حروف فلزی، به ویژه تابلو حروف استیل، به عنوان یکی از گزینههای برتر، همواره مورد توجه بوده است. آرشانئون، با سابقه درخشان در تابلوسازی، به خوبی …
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
/ سایت روزنامه آگاه
احیای سینمای قهرمانمحور و جذب مخاطب
سمیرا افتخاری، فعال رسانه:سینمای قهرمان محور نوعی از سینماست که در آن یک یا چند شخصیت بهعنوان قهرمان داستان، در مرکز توجه قرار دارند. این قهرمانان معمولا دارای ویژگیهای خاصی مانند شجاعت، فداکاری، قدرت بدنی یا هوش بالا هستند و در طول داستان با چالشها و موانعی روبهرو میشوند که درنهایت با غلبه بر …
احمد متوسلیان
دفاع مقدس
احمد متوسلیان
دفاع مقدس
جنگ جهانی دوم
چهلوسومین جشنواره فیلم فجر
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
/ خبرگزاری ایسنا
عکاسی در بحران یا بحران در عکاسی؟
عکاسی در هنگام بحران یکی از مهمترین و دشوارترینها است و عکسهای ثبت شده از یک بحران، حادثه و یا یک خبر ناگهانی معمولا هیجانانگیزترند و مخاطب بیشتری را جذب میکنند.
عکاسی
بحران
عکاسی
بحران
عکاس
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
/ خبرگزاری جام جم
پیشتاز در تلویزیون و فضای مجازی
رمضان یکی از بزنگاههای مهم تلویزیون برای جذب مخاطب و تعیین عیار آن برای جلب مخاطب است. بزنگاهی که نه فقط در ایران که در همه کشورهای صاحب تلویزیون جهان اسلام، مهم است.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
/ روزنامه دنیای اقتصاد
گلاب آدینه: تئاتر سکوی پرتاب بازیگر به سینما نیست
دنیای اقتصاد: گلاب آدینه، بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون، مخالفت شدید خود را با جذب بازیگران تئاتر برای حضور در آثار تصویری اعلام کرد. او معتقد است که بازیگران تئاتر باید در صحنه تئاتر بمانند و استعداد آنها برای همین هنر کشف شود، نه برای سینما یا تلویزیون. آدینه توضیح داد که به طور …
تئاتر
تلویزیون
تئاتر
تلویزیون
دستمزد
سینما و تلویزیون
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
/ خبرگزاری صبا
توصیه گلاب آدینه به فیلمسازها | پایگاه خبری صبا
به گزارش صبا، گلاب آدینه با بیان اینکه زیاد تئاتر میبینم گفت: تا فرصتی به من دست می دهد در لحظه به سمت تئاتر میدوم و امیدوارم همیشه سالنها را پر ببینم. کارگردان نمایش «بانوی محبوب من» در این باره که برای جذب مخاطب بیشتر در تئاتر چه باید کرد؟ گفت: هیچ نسخهای نمیشود پیچید،
گلاب آدینه
گلاب آدینه
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
/ سایت آفتاب نیوز
چرا سریالهای ایرانی فقط مخاطبانی داخلی دارند؟
کمیت سریالهای ایرانی در طول سالیان اخیر به مرز مطلوبی رسیده است. سریالهایی که حائز کیفیت خوبی برای جذب مخاطب هم هستند، اما تنها مصرف داخلی دارند و با وجود آنکه بسیاری از آنها، از استانداردهای لازم برای پخش جهانی برخوردار هستند نتوانستهاند برای مخاطب بینالمللی نمایش داشته باشند.
سووشون
سریال
سووشون
سریال
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
/ سایت تجارت ایده آل
چالش سریالهای رمضانی در جذب مخاطب/ آیا تلویزیون فرمول موفقی پیدا خواهد کرد؟
سریالهای رمضانی
سریالهای رمضانی
سریالهای رمضانی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
/ سایت خراسان آنلاین
فاز جدید جنگ رسانه ای ترکیه علیه ایران
شبکه تیآرتی فارسی به عنوان بخشی از سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه، در بحبوحه تحولات منطقهای و با تمرکز ویژه بر ایران، بخش فارسی زبان خود را افتتاح کرد. این رویداد، زنگ خطری برای ایران و به خصوص سازمان صدا و سیماست که در دهه اخیر با چالشهای جدی در جلب اعتماد و جذب مخاطب مواجه بوده است.
ترکیه
رسانه
ترکیه
رسانه
فارسی زبان
ظرفیتهای ملی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
/ سایت آرگا
ویژگیهای یک شرکت خوب در تبلیغات آنلاین
مهمترین ویژگی یک شرکت خوب در تبلیغات آنلاین، توانایی آن در جذب مخاطب یا مشتری بهصورت هوشمندانه است. البته این مورد، فقط یکی از ویژگیهای مهمی است که همه
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
/ سایت رویداد ۲۴
چرا ساسی میان متولدین دهه هشتاد و نود طرفدار دارد؟ | رویداد24
پس چرا ساسی هرگاه شعر یا ترانه جدیدی منتشر کرده مخاطب ایرانی با حرص و ولع به تماشای ویدیوهای او نشسته است؟ چه رمز و رازی در این ویدیو کلیپهای بیکیفیت و مبتذل وجود دارد که همه مردم ایران خصوصاً نوجوانان نسل زد را به سمت خود جذب کرده است؟
ساسی مانکن
ساسی مانکن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
/ خبرگزاری دانشجو
چرا سریالهای ایرانی در سطح بینالمللی پخش نمیشوند؟
کمیت سریالهای ایرانی در طول سالیان اخیر به مرز مطلوبی رسیده است. سریالهایی که حائز کیفیت خوبی برای جذب مخاطب هم هستند، اما تنها مصرف داخلی دارند و با وجود آنکه بسیاری از آنها، از استانداردهای لازم برای پخش جهانی برخوردار هستند نتوانستهاند برای مخاطب بینالمللی نمایش داشته باشند.
بین المللی
سریال ایرانی
بین المللی
سریال ایرانی
کیفیت
استانداردها
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
/ خبرگزاری همشهریآنلاین
اگر نجنبیم باختیم! ؛ حرف های تهیهکننده برنامه محفل
تهیهکننده «محفل» درباره نقش تاثیرگذار تلویزیون در مقابله با تهدیدات فرمافزاری دشمن تاکید کرد: قبل از اینکه برای ما عملیاتی ترتیب بدهند باید عملیات ترتیب دهیم. اگر برنامه جذاب بسازیم، مردم هم جذب میشوند و اگر در زمینه تولید محتوای فاخر، مخاطبپسند و تاثیرگذار، نجنبیم باختیم.
تلویزیون مجری
تلویزیون مجری
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
/ سایت عصرایران
تهیهکننده برنامه «محفل»: اگر نجنبیم باختیم! مخاطب دیگر منتظر تلویزیون نمیماند
تهیهکننده برنامه «محفل» گفت:اگر برنامه جذاب بسازیم، مردم هم جذب میشوند و اگر در زمینه تولید محتوای فاخر، مخاطبپسند و تاثیرگذار، نجنبیم باختیم.
تلویزیون
برنامه محفل
تلویزیون
برنامه محفل
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
/ سایت آخرین خبر
نگاهی به گیشه نوروز ۱۴۰۴؛ کدام ژانرها پیشتازند؟
ایسنا/ همه ساله در هفتههای منتهی به پایان سال، یکی از مهمترین فصلهای اکران سالانه سینماها با معرفی فیلمهای نوروزی آغاز میشود؛ فیلمهایی که به دلیل بهرهمندی از فرصت اکران در تعطیلات، شانس بالایی برای جذب مخاطب دارند. حالا با اعلام شورای صنفی نمایش، هشت فیلم برای اکران در نوروز ۱۴۰۴ معرفی شدهان
نوروز 1404
گیشه نوروز
نوروز 1404
گیشه نوروز
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
/ خبرگزاری ایسنا
«اکران سیار» موفق بود؟
مدیرعامل بهمن سبز گفت: «اکران سیار» یکی از روش های خلاقانه برای جذب مخاطبان خاموش سینمای ایران است. ما با راهاندازی این فرآیند توانستیم نسبت به سال گذشته که مخاطبانمان ۳۰۰ هزار نفر بودند، بیش از یک میلیون مخاطب را در ۷۵۰ اکران سیار پای تماشای فیلمها بیاوریم.
سالن سینما
اکران سیار
سالن سینما
اکران سیار
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
/ سایت باشگاه خبرنگاران
شکست سریالهای تاریخی عربی
«بشری السباعی» نویسنده روزنامه «عکاظ» نوشت: سریالهای تاریخی عربی با وجود سرمایهگذاریهای هنگفت با شکست گستردهای در جذب مخاطب مواجه هستند.
سریال
سریال تاریخی
سریال
سریال تاریخی
سریال عربی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
/ سایت مشرق
تهیهکننده «محفل»: اگر نجنبیم باختیم!
تهیهکننده «محفل» درباره نقش تاثیرگذار تلویزیون در مقابله با تهدیدات فرمافزاری دشمن تاکید کرد: قبل از اینکه برای ما عملیاتی ترتیب بدهند باید عملیات ترتیب دهیم. اگر برنامه جذاب بسازیم، مردم هم جذب میشوند و اگر در زمینه تولید محتوای فاخر، مخاطبپسند و تاثیرگذار، نجنبیم باختیم. اینطور نیست که ما هر چه …
برنامه محفل
تلویزیون
برنامه محفل
تلویزیون
تهاجم فرهنگی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
/ سایت حرف مرد
از توبه ساسی مانکن تا مارمولک؛ کپسول لجن اکسپلور؟
روزنامه فرهیختگان در شماره امروز خود به موزیک جدید ساسی، صفت لجن را نسبت داده و درباره مکانیسمی که برای جذب مخاطب استفاده میکند، چند خطی نوشته.
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
/ سایت روزنامه آگاه
«دیو و ماهپیشونی۲» سریالی در ستایش خانواده
یکی از دغدغههای آثار با محوریت کودکونوجوان جذب مخاطب بزرگسال یا همان خانواده است. تجربه نشان داده که اگر پدر و مادر برای دیدن فیلمی رغبت داشته باشند کودکان هم میتوانند با فیلم و دیدنش همراه شوند و مخاطب کودک بهتنهایی نمیتواند برای دیدن یک فیلم یا مجموعه تصمیمگیری داشته باشد و اغلب فیلمهای پرفروش …
سیروس همتی
کودک و نوجوان
سیروس همتی
کودک و نوجوان
مجموعه « دیو و ماهپیشونی2
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
/ سایت سیاست روز
مخاطب بابت سریال خوب هزینه میکند | سیاست روز
در دنیای امروز، کیفیت محصولات یکی از عوامل کلیدی در جذب مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها به شمار می ...
مخاطب
بابت
مخاطب
بابت
سریال
خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
/ سایت سلام سینما
دیو و ماهپیشونی در صدر یک فهرست نظرسنجی مخاطبان
پلتفرم نماوا، یکی از چهار سرویس برتر VOD کشور، با تنوع محتوایی گسترده از سریالهای معمایی و فانتزی گرفته تا رئالیتیشوهای هیجانانگیز، همچنان در جذب مخاطبان موفق عمل میکند.فهرستی از سریالهای موفق خود را در جذب مخاطب منتشر کرد.
دیو و ماه پیشونی
نماوا
دیو و ماه پیشونی
نماوا
نیمه شب
ازازیل
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
/ سایت آرمان ملی
ساسی مانکن ثابت کرد سادیسم دارد!
روزنامه فرهیختگان در شماره امروز خود به موزیک جدید ساسی، صفت لجن را نسبت داده و درباره مکانیسمی که برای جذب مخاطب استفاده میکند، چند خطی نوشته.
ساسی مانکن
ساسی مانکن
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
/ سایت اندیشه قرن
روند نزولی صدا و سیما در ساخت سریالهای مناسبتی | رصد روز
به گزارش رصد روز، از اواخر دهه هفتاد، شروع ماه رمضان همواره برای تلویزیون ایران یک فرصت ویژه برای تولید سریالهایی شده است که در دل مخاطبان جایگاه خاصی دارند و برای آنها خاطرهانگیزند. از اوایل دهه ۸۰، سریالهای ماه رمضان جای خود را بهعنوان یک رویداد تلویزیونی با مخاطب بالا پیدا کردند و نگاه سازندگان …
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
/ سایت ایونانیوز
تعبیر یک روزنامه از موزیک جدید ساسی مانکن
تعبیر یک روزنامه از موزیک جدید ساسی مانکن: پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز (ایونانیوز) :روزنامه فرهیختگان در شماره امروز خود به موزیک جدید ساسی، صفت لجن را نسبت داده و درباره مکانیسمی که برای جذب مخاطب استفاده میکند، چند خطی نوشته.
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
/ سایت ۹ صبح
پرویز پرستویی هم از خجالت جبلی درآمد: این تلویزیون «ملی» نیست!
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: «تلویزیون دیگر نمیتواند مخاطب جذب کند. چون خطمشی آن تغییر کرده و بیشتر جناحی شده تا وجه ملیاش را حفظ کند. الان هم متأسفانه میبینیم که با این نگاه ساترا به نمایش خانگی ممیزیها و رویکردی که در صداوسیماست، در اینجا هم دخیل شده، در حالی که اوایل شروع فعالیت نمایش خانگی …
پرویز پرستویی
پرویز پرستویی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
/ سایت سبک ایده آل
«دایناسور» با فروش ۲۰ میلیارد تومانی، صدرنشین اکران نوروزی سینماها - سبک ایده آل
فیلم دایناسور به کارگردانی مسعود اطیابی با جذب ۲۵۰ هزار مخاطب و فروش ۲۰ میلیارد تومان در ۶ روز، رکورد فروش نوروزی سینمای ایران را شکسته است
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
/ سایت سلام نو
حمله پرویز پرستویی به صدا و سیما در حمایت از سریال «تاسیان»
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: «تلویزیون دیگر نمیتواند مخاطب جذب کند. چون خطمشی آن تغییر کرده و بیشتر جناحی شده تا وجه ملیاش را حفظ کند.
صداو سیما
پرویز پرستویی
صداو سیما
پرویز پرستویی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
/ سایت عرشه آنلاین
پرویز پرستویی هم از خجالت جبلی درآمد
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: «تلویزیون دیگر نمیتواند مخاطب جذب کند. چون خطمشی آن تغییر کرده و بیشتر جناحی شده تا وجه ملیاش را حفظ کند. الان هم متأسفانه میبینیم که با این نگاه ساترا به نمایش خانگی ممیزیها و رویکردی که در صداوسیماست، در اینجا هم دخیل شده، در حالی که اوایل شروع فعالیت نمایش خانگی …
پرویز پرستویی
پرویز پرستویی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
/ خبرگزاری صبا
«دایناسور» یکهتاز اکران نوروزی سینماها/ ثبت ۲۰ میلیارد فروش در ۶ روز | پایگاه خبری صبا
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، این کمدی متفاوت که دومین همکاری مشترک مسعود اطیابی و محمد شایسته پس از کمدی سینمایی «هتل» محسوب میشود، با جذب ۲۵۰ هزار مخاطب و ثبت فروش ۲۰ میلیارد تومان طی ۶ روز نخست، رکورد فروش افتتاحیه اکران نوروزی سینمای ایران را جابجا کرد و با
فیلم سینمایی دایناسور
فیلم سینمایی دایناسور
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
/ خبرگزاری مهر
«هفت خاب»؛ بهرهگیری از رویکردی نو در بازخوانی شاهنامه
مژده زمانی، نویسنده و کارگردان نمایش «هفت خاب» ضمن اشاره به ویژگیهای محتوایی نمایش معتقد است که برای جذب مخاطب معاصر به شاهنامه، باید از شیوههای نو و رویکردی خلاقانه بهره گرفت.
تئاتر ایران
اجرای تئاتر
تئاتر ایران
اجرای تئاتر
مژده زمانی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
/ سایت اقتصادنیوز
رشد بودجه صداوسیما چقدر در جذب مخاطب موفق بود؟ + فیلم
اقتصادنیوز: بودجه سازمان صدا و سیما طی 5 سال اخیر بیش از 12 برابر شده است. این در حالی است که منابع بودجه عمومی دولت در این مدت کمتر از 5 برابر افزایش یافته است. موضوعی که به نظر برخی منتقدان، نشانهای از ناعادلانه بودن تخصیص بودجه است.
صدا و سیما
بودجه صداوسیما
صدا و سیما
بودجه صداوسیما
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
/ روزنامه دنیای اقتصاد
«ببعی قهرمان» به اکران آنلاین رسید
دنیای اقتصاد: انیمیشن سینمایی «ببعی قهرمان» به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی و تهیه کنندگی محمدمهدی مشکوری از فردا سهشنبه اکران آنلاین میشود. اکران این اثر موفق به جذب بیش از یکمیلیون و پانصدهزار مخاطب شد.
انیمیشن
آنلاین
انیمیشن
آنلاین
اکران
ببعی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
/ سایت آینه فردا
روی خوش مخاطبان سینما به فیلمهای اکران نوروزی - آینه فردا
پس از گذشت چهار روز از شروع اکران نوروزی، فیلمها در مجموع با جذب ۲۴۴ هزار مخاطب به فروشی نزدیک به ۲۳ میلیارد تومان دست پیدا کردهاند.
اکران نوروزی
سینمای ایران
اکران نوروزی
سینمای ایران
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
/ سایت جوان آنلاین
روی خوش مخاطبان به گیشه سینما
پس از گذشت چهار روز از شروع اکران نوروزی، فیلمها در مجموع با جذب ۲۴۴ هزار مخاطب به فروشی نزدیک به ۲۳ میلیارد تومان دست پیدا کردهاند
فیلم
سینما
فیلم
سینما
کمدی
طنز
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
/ سایت پاتوق آنلاین
اعتراف و گریه شدید میلاد حاتمی جلوی دوربین صدا و سیما + فیلم
میلاد حاتمی نیز مانند پویان مختاری، داود هزینه و دیگر شاخهای اینستاگرامی با انتشار تصاویری از زندگی لاکچری خود در ترکیه و نمایش آن در اینستاگرام مخاطب جذب میکنند.
اعتراف میلاد حاتمی
اعتراف میلاد حاتمی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
/ سایت سبک ایده آل
محبوبترین سریال های دانلود آلفا کدامند؟ - سبک ایده آل
در نظرسنجی ربات دانلود آلفا، سریالهای «آبان»، «ازازیل» و «دیو و ماه پیشونی ۲» در سه ژانر متفاوت بیشترین مخاطب را جذب کردهاند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
/ خبرگزاری ایرنا
«جین هکمن»؛ بازیگری که سختی را تصویر کرد و از شهرت فاصله گرفت
تهران- ایرنا- جین هکمن، بازیگر مطرح سینمای هالیوود که نمایندهای از نسل هنرپیشههای سختکوش شناخته میشد؛ به دنبال جذب محبوبیت نبود و نهفقط شخصیتهای اصلی بلکه شخصیتهایی را ایفا میکرد که مخاطب را به تفکر میخواند.
کلینت ایستوود
رابرت داونی جونیور
کلینت ایستوود
رابرت داونی جونیور
همفری بوگارت
سینما
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
/ خبرگزاری جام جم
برای اخذ مجوز ساترا نیازی به طی کردن مسیرهای نامتعارف نیست
دکتر عبدالکریم خیامی عضو شورای صدور مجوز انتشار سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی گفت: تا به حال صدها برنامه و سریال های دارای مجوز از ساترا در پلتفرمها به نمایش درآمدهاند و بسیاری از آنها رکوردهای جذب مخاطب را شکسته و رسالت هنری خود را به خوبی انجام دادهاند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
/ خبرگزاری دانشجو
حسینی : بازتعریف قهرمان در تلویزیون کلید جذب مخاطب جدید است! / طنز، کلید جذب مخاطب در تلویزیون است
در دنیای پرشتاب امروز، تلویزیون با چالشهای جدی از سوی پلتفرمهای دیجیتال مواجه است. سیدمحمد حسینی به بررسی رویکرد تلویزیون در نوروز و ماه مبارک رمضان میپردازد. او بر ضرورت بازتعریف قهرمانان در داستانها تأکید میکند و معتقد است که تلویزیون باید از تقلید فاصله بگیرد و به سمت خلق قهرمانانی برود که حس …
سیدمحمد حسینی
سینمای انقلاب اسلامی
سیدمحمد حسینی
سینمای انقلاب اسلامی
سینما
شبکه نمایش خانگی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
/ خبرگزاری دانشجو
حسینی: بازتعریف قهرمان در تلویزیون کلید جذب مخاطب جدید است
در دنیای پرشتاب امروز، تلویزیون با چالشهای جدی از سوی پلتفرمهای دیجیتال مواجه است. سیدمحمد حسینی به بررسی رویکرد تلویزیون در نوروز و ماه مبارک رمضان میپردازد. او بر ضرورت بازتعریف قهرمانان در داستانها تأکید میکند و معتقد است که تلویزیون باید از تقلید فاصله بگیرد و به سمت خلق قهرمانانی برود که حس …
سیدمحمد حسینی
سینمای انقلاب اسلامی
سیدمحمد حسینی
سینمای انقلاب اسلامی
سینما
شبکه نمایش خانگی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
/ سایت جوان آنلاین
شاهکار مارکز مخاطب را در هر قالبی جذب میکند
کسانی که کتاب را خوانده و حالا سریال را دیدهاند، استعداد و هوش مارکز در ساختن این شهر خیالی و آدمهایش موجب شگفتی برایشان میشود. کتاب پر از موقعیت و اتفاق و ماجراست و انگار مارکز واقعاً در چنین شهری زندگی کرده است.
فیلم
سریال
فیلم
سریال
داستان
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
/ سایت جوان آنلاین
سال خوب سینما فقط برای کمدیها!
در سال ۱۴۰۳، ۶۰ فیلم در سالنهای سینما روی پرده رفتند که فروشی معادل ۱۹۰۵ میلیارد تومان به جا گذاشتند. همچنین فیلمها توانستند از ۳۴ میلیون مخاطب عبور کنند که در مقایسه با سال گذشته، بیش از ۸ میلیون رشد داشته است. با این حساب سینما در جذب مخاطب تقریباً رشدی ۲۶ درصدی داشته است.
فیلم
کارگردان
فیلم
کارگردان
فسیل
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
/ سایت ایونانیوز
لحظه شماری برای تحویل سال/ چهرههای محبوب در ویژهبرنامههای نوروزی
لحظه شماری برای تحویل سال/ چهرههای محبوب در ویژهبرنامههای نوروزی: پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز (ایونانیوز) :ویژه برنامه های نوروزی تلویزیون فرصتی مهم برای جذب و نگه داشتن مخاطب، افزایش درآمد تبلیغاتی و رقابت با رسانه های دیجیتال محسوب می شوند. به همین دلیل شبکه های مختلف صداوسیما همواره تلاش می کنند …
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
/ سایت ایونانیوز
پردهها کنار میرود: پیشبینی گیشه نوروز ۱۴۰۴؛ کدام فیلمها، فاتح گیشهها خواهند شد؟
پردهها کنار میرود: پیشبینی گیشه نوروز ۱۴۰۴؛ کدام فیلمها، فاتح گیشهها خواهند شد؟: پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز (ایونانیوز) :با معرفی هشت فیلم برای اکران نوروزی ۱۴۰۴، سینمای ایران شاهد رقابتی جذاب میان آثار کمدی، درام اجتماعی و تاریخی خواهد بود. تجربه سالهای اخیر نشان داده که کمدیها معمولاً بیشترین …
هند
فیلم
هند
فیلم
فیلم
فیلم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
/ سایت رکنا
آیا «پایتخت ۷» میتواند خاطرات خوش گذشته را زنده کند؟
کمتر از یک ماه دیگر، فصل هفتم سریال محبوب «پایتخت» از تلویزیون پخش خواهد شد. اما با توجه به انتقادات و عدم استقبال از فصل ششم، تردیدهایی درباره موفقیت این فصل جدید و جذب مخاطب وجود دارد. آیا «پایتخت ۷» میتواند بار دیگر مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند؟
سریال پایتخت
سریال پایتخت
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
/ سایت خبرآنلاین
سینما در جستجوی آزادی/ انقلاب سینمای مستقل با شکستن قاعدهها
سینمای مستقل این روزها تبدیل به رقیب جدی سینمای جریان اصلی و تجاری شده است و سوالی که وجود دارد این است که جنبش سینمای مستقل در آینده با توجه به علاقه پلتفرمها به جذب مخاطب کلان میتواند خودش را حفظ کند یا خیر؟
سینمای جهان
بازیگران سینمای جهان
سینمای جهان
بازیگران سینمای جهان
کارگردانان سینمای جهان
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
/ روزنامه دنیای اقتصاد
کارنامه 1900 میلیارد تومانی سینما
پرونده سینمای ایران در سال 1403 با ۱۹۰۰ میلیارد تومان فروش و جذب 34 میلیون نفر مخاطب به کارش پایان داد و از دیروز 7 فیلم اکران نوروزی روی پرده نقرهای رفتند. امسال نیز همچون سالهای گذشته فیلمهای کمدی میدانداری کردند و توانستند رکوردها را به نام خود ثبت کنند. «هفتاد سی» به کارگردانی بهرام افشاری پرفروشترین …
انیمیشن
پوست
انیمیشن
پوست
جدول
سینمای ایران
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
/ سایت سیتنا
ببینید | بازسازی برند در جذب مخاطب تاثیرگذار است | سیتنا
رئیس فدراسیون وزنهبرداری در حاشیه مراسم رونمایی از برند و معرفی هویت بصری جدید همراه اول، گفت: ریبرندینگ برندهای معروف که در جامعه به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و معنوی جا افتاده اند بسیار مهم و در جذب مخاطب تاثیرگذار است.
سجاد انوشیروانی
همراه اول
سجاد انوشیروانی
همراه اول
برندینگ
برند
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
/ سایت سلام سینما
اقتصاد بیمار، سینمای نیمهجان | کاهش تولید و فرار تماشاگران
کنشپذیری سینمای ایران از تحولات اقتصادی کشور همواره بر محصولات این حوزه اثرگذار بوده است. در دهههای اخیر، با وقوع بحرانهای اقتصادی پیدرپی، این هنر-صنعت با چالشهای متعددی در زمینه تولید، پخش و جذب مخاطب مواجه شده است.
بحران اقتصادی
سینمای ایران
بحران اقتصادی
سینمای ایران
تولید فیلم
رکود اقتصادی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
/ خبرگزاری ایرنا
نگاهی به گیشه نوروز ۱۴۰۴؛ کمدیها پیشتاز یا درامها شگفتیساز؟
تهران- ایرنا- با معرفی فیلمهای اکران نوروز ۱۴۰۴، رقابتی داغ میان کمدیهای پرستاره، درامهای اجتماعی و آثار تاریخی شکل گرفته است. در حالی که تجربه سالهای اخیر نشان میدهد کمدیها بیشترین شانس را در جذب مخاطب دارند، حضور چهرههای مطرح و تبلیغات گسترده برخی آثار دیگر میتواند معادلات گیشه را تغییر دهد.
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
/ خبرگزاری ایسنا
ثبت آگهی رایگان سریع و بدون پیچیدگی: راهی نوین برای جذب مخاطب بیشتر
ثبت آگهی رایگان سریع یکی از بهترین راهها برای دستیابی به مشتریان بالقوه در کمترین زمان ممکن است.
ثبت آگهی رایگان سریع
ثبت آگهی در سایت
ثبت آگهی رایگان سریع
ثبت آگهی در سایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
/ روزنامه عصر اقتصاد
۱۹ روش جذب مخاطب رسانه ای برای بازاریابی
تیتر یا سر فصل در زبان فارسی به نهنده، سرواژه، سرنامه، سرگفتار، شاه خط، سرنویس، آغازه، دید، شیرازه و در زبان انگلیسی به head line و title نیز شهره هستند
بازاریابی
تیتر یا سر فصل
بازاریابی
تیتر یا سر فصل
سرمقاله
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
/ سایت خبرفوری
در انتظار سردترین روزهای سال
رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: واقعیت امر تنها ورود و فعالیت یک سامانه بارشی به کشور است و واژهها و اصطلاحاتی مانند «زمستان دیوانه» و «سردچال قطبی» و… که در سایتها و فضای مجازی برای جذب مخاطب انتخاب میکنند، نه علمی و نه معتبر است و هدف از انتشار آنها فقط برای …
زمستان
سردترین
زمستان
سردترین
سردی هوا
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
/ سایت سلامت نیوز
ایران در انتظار یخبندان
رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور با رد اخبار منتشر شده در خصوص سرمای شدید هوا در ایران به سبب نفوذ «سردچال قطبی» میگوید:«واقعیت امر تنها ورود و فعالیت یک سامانه بارشی به کشور است و واژهها و اصطلاحاتی مانند «زمستان دیوانه» و «سردچال قطبی» و... که در سایتها و فضای …
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
/ سایت اقتصاد ۲۴
سه روز فوقالعاده سرد سال از راه رسید | اقتصاد24
«واقعیت امر تنها ورود و فعالیت یک سامانه بارشی به کشور است و واژهها و اصطلاحاتی مانند «زمستان دیوانه» و «سردچال قطبی» و… که در سایتها و فضای مجازی برای جذب مخاطب انتخاب میکنند، نه علمی و نه معتبر است و هدف از انتشار آنها فقط برای جلب مخاطب است که مورد استفاده قرار میگیرند.»
سازمان هواشناسی
سازمان هواشناسی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
/ سایت سیاست روز
تصویربرداری همگام با تجهیزات روز، جبران ضعف فیلمنامه و جذب مخاطب | سیاست روز
با توجه به تحولات اساسی در تکنولوژی های تصویربرداری و تجهیزات سینمایی، صنعت سینما در دوران حاضر ...
تصویربرداری
همگام
تصویربرداری
همگام
تجهیزات
جبران
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
/ سایت پارسینه
آخرین تلاش های صدا و سیما برای جذب مخاطب در رمضان و نوروز
نوروز امسال با ماه رمضان همزمان شده و آغاز سال جدید نیز با شبهای قدر و سالروز شهادت حضرت علی (ع) مصادف است. به همین دلیل، تلویزیون ابتدا سریالهای مناسبتی ماه رمضان را به نمایش میگذارد و سپس مجموعههای ویژه نوروز را پخش خواهد کرد.
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
/ خبرگزاری مهر
عملکرد مثبت «حسینه معلی» در جذب مخاطب
رشت- کارشناسان و مسئولان معتقدند که برنامه «حسینیه معلی» توانسته در جذب مخاطب طیفی از جامعه به ویژه جوانان از خود عملکرد مثبتی ارائه دهد.
برنامه حسینیه معلی
سازمان صدا و سیما
برنامه حسینیه معلی
سازمان صدا و سیما
استان گیلان
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
/ خبرگزاری مهر
نقش موثر برنامه های « محفل» و «معلی» در توسعه مخاطب قرآنی و حسینی
ساری - معاون فرهنگی و تبلیغی تبلیغات اسلامی مازندران « محفل» و « معلی» را از برنامه های خوب و ابداعی در راستای جذب و توسعه مخاطب فرهنگی غنی قرآنی و حسینی برشمرد.
برنامه محفل
علی اکبر درخشنده
برنامه محفل
علی اکبر درخشنده
تبلیغات اسلامی مازندران
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
/ خبرگزاری تسنیم
خطابه صحیح، کلید جذب مخاطب است - تسنیم
نماینده ولیفقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه منبرهای حماسی و محتوای غنی تاریخی در جذب مخاطب تأثیری بسیاری دارد، گفت: بهروز بودن محتوای روضهخوانی و توجه به تصویرسازی در آن نیز برای جذب مخاطب از اهمیت بالایی برخوردار است.
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
/ خبرگزاری مهر
منبرهای حماسی و محتوای غنی تاریخی در جذب مخاطب تأثیر بسیاری دارد
مشهد - نماینده ولیفقیه در خراسان رضوی گفت: منبرهای حماسی و محتوای غنی تاریخی در جذب مخاطب تأثیر بسیاری دارد.
آیت الله علم الهدی
آستان قدس رضوی
آیت الله علم الهدی
آستان قدس رضوی
خراسان رضوی
مشهد
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
/ سایت سبک ایده آل
۳۰ روز طلایی تلویزیون برای جذب مخاطب - سبک ایده آل
همزمانی ماه رمضان و نوروز، فرصتی طلایی برای تلویزیون است تا با برنامههای متنوع، مخاطبان بیشتری را جذب کند.
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
/ خبرگزاری مهر
چرا «حسینیه معلی» در جذب مخاطب موفق است
شهرکرد- حسینیه معلی توانسته در کنار معرفی و بازنمایی آداب و مناسک دینی نقاط مختلف کشور در انتقال معارف اهل بیت (ع) و معرفتافزایی مخاطبانش تأثیرگذار باشد.
شهرکرد
فعالیت های فرهنگی
شهرکرد
فعالیت های فرهنگی
سازمان تبلیغات اسلامی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
/ سایت جهان نیوز
۳۰ روز طلایی برای جذب مخاطب در تلویزیون | جهان نیوز
شبکههای تلویزیون در یک فرصت طلایی تلاش میکنند تا بهترین عملکرد خود را در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز نشان دهند.
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
/ سایت فرهیختگان
چه خبر از برنامههای ماه رمضان و نوروز تلویزیون؟
ماه رمضان و نوروز فرصتی طلایی برای تلویزیون ایران است تا با برنامههایی متنوع و ویژه، نیازهای روحی و معنوی مخاطبان را تأمین کند و بیشترین جذب و نگهداشتن مخاطب را داشته باشد.
تلویزیون
طنز تلویزیونـی
تلویزیون
طنز تلویزیونـی
نوروز
ماه رمضان
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
/ سایت باشگاه خبرنگاران
۳۰ روز طلایی برای جذب مخاطب
شبکههای تلویزیون در یک فرصت طلایی تلاش میکنند تا بهترین عملکرد خود را در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز نشان دهند.
ماه رمضان
شبکه های سیما
ماه رمضان
شبکه های سیما
عید نوروز
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
/ سایت منیبان
برای نوروز سه فیلم کمدی در سینما اکران میشود
ترکیب اکران نوروزی سینماها، بهواسطه جذابیت و توانمندیهایی که در زمینه جذب مخاطب بالا دارند، یک ترکیب خوب قلمداد میشود؛ ترکیبی که میتواند به سال سینمایی ۳ هزار میلیاردی با ۴۰ میلیون مخاطب منتهی شود.
سینما
سینما
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
/ خبرگزاری ایرنا
اکرانهای نوروزی؛ دروازه ورود به سینمایی با ۴۰ میلیون مخاطب
تهران- ایرنا- ترکیب اکران نوروزی سینماها، بهواسطه جذابیت و توانمندیهایی که در زمینه جذب مخاطب بالا دارند، یک ترکیب خوب قلمداد میشود؛ ترکیبی که میتواند به سال سینمایی ۳ هزار میلیاردی با ۴۰ میلیون مخاطب منتهی شود.
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۸:۱۴
اخبار گوشی موبایل
کلینیک زیبایی
خرید سرور مجازی
شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۴ -
22 March 2025
دریافت اخبار بیشتر
اخبار گوشی موبایل
کلینیک زیبایی
خرید سرور مجازی
VIST
A
سیاسی
ایران
ایران و آمریکا
مسعود پزشکیان
پزشکیان
سال نو
علی مطهری
رهبر انقلاب
دیدار نوروزی
رئیس جمهور
پیام نوروزی
دولت
عراقچی
ورزشی
فوتبال
پرسپولیس
تیم ملی فوتبال ایران
استقلال
تیم ملی ایران
بارسلونا
خلاصه بازی
تیم ملی امارات
امارات
تیم ملی
ورزشگاه آزادی
مقدماتی جام جهانی 2026
اقتصادی
بنزین
قیمت طلا
خودرو
قیمت خودرو
قیمت دلار
طلا
قیمت سکه
تورم
قیمت
دلار
شعار سال
بازار خودرو
فرهنگی
ماه رمضان
آزاده نامداری
موزه
شهادت امام علی
اکبر عبدی
سینمای ایران
تلویزیون
سریال پایتخت
پروانه اعتمادی
سفره هفت سین
هنرمندان
شهاب حسینی
اجتماعی
نوروز
هواشناسی
بارش باران
تهران
جاده چالوس
پلیس راهور
زلزله
نوروز 1404
تصادف
ترافیک
آب و هوا
سازمان هواشناسی
» خورشت+کاری
» شبهای+برره
» ممبینی
» کمپ+حجازی
» اخبار سیاسی
» اخبار اقتصادی
» اخبار فناوری