VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
شنبه ۵ مهر ۱۴۰۴ -
27 September 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
دبیر انجمن کشتیرانی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
/ خبرگزاری ایلنا
بخش خصوصی متولی اصلی اقتصاد دریایی است/ مقررات اجرانشده بزرگترین مانع توسعه اقتصاد دریامحور است
دبیر اجرایی همایش توسعه دریامحور گفت: این همایش، بهعنوان حلقه ارتباطی سه رکن اصلی توسعه دریایی، میتواند زمینهساز فعالشدن صنعت دریایی در کشور، رفع موانع قانونی و همافزایی میان نهادها شود.
بخش خصوصی
محیط زیست
بخش خصوصی
محیط زیست
صنعت دریایی
انجمن کشتیرانی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
/ سایت نود اقتصادی
ایران باید با دیپلماسی اقتصادی مانع تحقق کریدور زنگزور شود
دبیر انجمن کشتیرانی گفت: اگر توان دیپلماسی اقتصادی خود را تقویت کنیم، هیچگاه کریدوری مانند زنگزور به زیان ما عملیاتی نخواهد شد، احداث چنین کریدوری منافع ایران را تحت تأثیر قرار میدهد.
ایالات متحده آمریکا
روسیه
ایالات متحده آمریکا
روسیه
کریدور شمال جنوب
اتاق بازرگانی آمریکا
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
/ سایت اکونگار
تاثیر اسنپ بک بر روند تجارت دریایی کشور
دبیر انجمن کشتیرانی با تاکید بر این که اسنپ بک خللی در حملونقل دریایی و تجارت ایران ایجاد نمی کند، گفت: باید تهدید زنگه زور را به فرصت تبدیل کنیم.
حمل ونقل دریایی
کشتیرانی
حمل ونقل دریایی
کشتیرانی
مسعود پل مه
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
/ سایت سرانه
مکانیسم ماشه و تجارت ایران
دبیر انجمن کشتیرانی با تاکید بر این که اسنپ بک خللی در حملونقل دریایی و تجارت ایران ایجاد نمیکند، گفت: باید تهدید زنگه زور را به فرصت تبدیل کنیم.
مکانیسم ماشه
مکانیسم ماشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
/ سایت تجارت نیوز
اسنپ بک چه تاثیری بر روند تجارت ایران دارد؟
دبیر انجمن کشتیرانی با تاکید بر این که اسنپ بک خللی در حملونقل دریایی و تجارت ایران ایجاد نمی کند، گفت: باید تهدید زنگه زور را به فرصت تبدیل کنیم.
اسنپ بک
مکانیسم ماشه
اسنپ بک
مکانیسم ماشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
/ سایت باشگاه خبرنگاران
آثار راه اندازی کریدور زنگزور بر ترانزیت و اقتصاد دریای ایران چه خواهد بود؟+ فیلم
دبیر انجمن کشتیرانی گفت: احداث کریدور زنگزور ارتباط کامیونهای ایرانی به مقصد آسیای میانه و اروپا به ویژه از ترکیه به حوزه قفقاز و سیآیاس قطع میشود و ما قدرت چانه زنیمان با ترکیه را از دست میدهیم.
حملونقل
ترانزیت
حملونقل
ترانزیت
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
/ خبرگزاری ایلنا
آمریکا کاری نمیکند که ایران تنگه هرمز را ببندد/ جنوب خلیج فارس اقتصاد خود را از دست میدهد
دبیر انجمن کشتیرانی با بیان اینکه بعید است آمریکا و اسراییل متخاصم، شرایط را به جایی برساند که ناچار شویم تنگه هرمز را ببندیم، گفت: اگر قرار باشد تنگه هرمز بسته شود، کل دنیا آسیب میبیند و قیمت نفت به عددی میرسد که خرید آن برای هیچ کشوری توجیه ندارد و قابل تحمل نیست و کشورهای جنوب خلیج فارس دومین تهدیدپذیرهایی …
تنگه هرمز
تنگه هرمز
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
/ شهرآرانیوز
دبیر انجمن کشتیرانی: اسنپبک خللی در روند تجارت ایران ایجاد نمیکند
دبیر انجمن کشتیرانی با تاکید بر این که اسنپ بک خللی در حملونقل دریایی و تجارت ایران ایجاد نمیکند، گفت: باید تهدید زنگه زور را به فرصت تبدیل کنیم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
/ خبرگزاری تسنیم
اسنپبک خللی در روند تجارت ایران ایجاد نمیکند - تسنیم
دبیر انجمن کشتیرانی با تاکید بر این که اسنپ بک خللی در حملونقل دریایی و تجارت ایران ایجاد نمی کند، گفت: باید تهدید زنگه زور را به فرصت تبدیل کنیم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
/ سایت باشگاه خبرنگاران
ترانزیت ۶میلیون تن کالا از کریدور شمال-جنوب ایران
دبیر انجمن کشتیرانی گفت: طی سال گذشته میلادی، تبادل کالایی که روسیه در کل جهان داشته بالغ بر ۹۰۰ میلیون تن بوده و رقم بسیار ناچیزی از این کالا که کسری باشد، حداکثر ۶ میلیون تن از طریق این کریدور استفاده شده است.
حملونقل
کشتیرانی
حملونقل
کشتیرانی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
/ خبرگزاری ایلنا
از ٩٠٠ میلیون تن کالای روسی، ۶ میلیون تن از کریدور ایران میگذرد!
دبیر کل انجمن کشتیرانی گفت: ٢٢ سال از توافق ایران، هند و روسیه برای راهاندازی کریدور شمال - جنوب میگذرد اما آنگونه که شایسته سه کشور بوده این کریدور علمیات اجرایی نداشته است. بطوریکه روسیه بالغ بر ٩٠٠ میلیون تن کالا جابهجا میکند که تنها۶ میلیون تن از این کریدور شمال -جنوب عبور میکند آن کالاهای …
روسیه
کریدور شمال جنوب
روسیه
کریدور شمال جنوب
انجمن کشتیرانی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
/ خبرگزاری ایلنا
کریدور زنگزور قدرت چانهزنی ایران را میگیرد/ از ٩٠٠ میلیون تن کالای روسی، ۶ میلیون تن از کریدور ایران میگذرد!
دبیر کل انجمن کشتیرانی گفت: ٢٢ سال از توافق ایران، هند و روسیه برای راهاندازی کریدور شمال - جنوب میگذرد اما آنگونه که شایسته سه کشور بوده این کریدور علمیات اجرایی نداشته است. بطوریکه روسیه بالغ بر ٩٠٠ میلیون تن کالا جابهجا میکند که تنها۶ میلیون تن از این کریدور شمال -جنوب عبور میکند آن کالاهای …
روسیه
کریدور شمال جنوب
روسیه
کریدور شمال جنوب
انجمن کشتیرانی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
/ سایت اقتصاد 120
کریدور زنگزور نتیجه عدم تکمیل ارتباط ریلی رشت-آستاراست/ در سال ۲۰۲۴، روسیه بیش از ۸۶۰ میلیون تن صادرات و واردات داشته است/ فقط نیمی از این بار از مسیر کریدور شمال جنوب عبور کرده است
چند سال است که ارتباط ریلی رشت آستارا را وصل نکردهاند
دبیر انجمن کشتیرانی
ارتباط ریلی
دبیر انجمن کشتیرانی
ارتباط ریلی
مسعود پل مه
کریدور زنگزور
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
/ سایت باشگاه خبرنگاران
پرداخت خسارت به یک هزار و ۵۲۰ خودروی سواری در حادثه بندر شهید رجایی/ورود و پاسخ قاطعانه ایران به راه اندازی کریدور زنگزور
دبیر کل انجمن کشتیرانی گفت: خسارت وارده به بیش از ۱۵۲۰ دستگاه خودروی آسیبدیده متعلق به اشخاص حقیقی کاملاً جبران شد و ۹۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از کل اعتبار به این موضوع اختصاص یافت.
اتاق بازرگانی
تجارت
اتاق بازرگانی
تجارت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
/ سایت باشگاه خبرنگاران
پرداخت خسارت به یک هزار و ۵۲۰ خودروی سواری در حادثه بندر شهید رجایی
دبیر کل انجمن کشتیرانی گفت: خسارت وارده به بیش از ۱۵۲۰ دستگاه خودروی آسیبدیده متعلق به اشخاص حقیقی کاملاً جبران شد و ۹۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از کل اعتبار به این موضوع اختصاص یافت.
اتاق بازرگانی
تجارت
اتاق بازرگانی
تجارت
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
/ خبرگزاری شانا
ورود وزارت نفت به مسیر کربنزدایی ناوگان دریایی ایران
دبیر انجمن مهندسی دریایی ایران با اعلام برگزاری نخستین نشست مشترک وزارت نفت، دانشگاه صنعت نفت و انجمن مهندسی شیمی با هدف بررسی الزامات و فرصتهای کربنزدایی در حملونقل دریایی گفت: این نشست آغازگر تعریف پروژههای ملی فناورانه و پژوهشی برای کاهش انتشار کربن در این بخش است.
مدیریت کربن
وزارت نفت
مدیریت کربن
وزارت نفت
کشتیرانی
استانداردهای بین المللی
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
/ خبرگزاری ایلنا
مشکلی در تردد ناوگان دریایی کشورمان ایجاد نشده/ انجام صادرات و واردات دریایی بدون وقفه
دبیر کل انجمن کشتیرانی با بیان اینکه تجارت دریایی برقرار است و وقفهای در صادرات و واردات دریایی کشورمان ایجاد نشده، گفت: خوشبختانه در تردد کشتیها و ناوگان دریایی کشورمان هیچ مشکلی نداریم و البته هوشیاری نیروهای مسلح در باز بودن مسیرهای دریایی مزید بر علت بودهاست.
کشتیرانی
جنگ ایران و اسراییل
کشتیرانی
جنگ ایران و اسراییل
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
/ روزنامه توسعه ایرانی
دلیل: ترس از تحریم شدن؛ عدم تمایل خطوط بینالمللی کشتیرانی به دریافت سوخت از ایران
دبیر انجمن صنعت بانکرینگ ایران عنوان کرد: بزرگترین چالش صنعت بانکرینگ در ایران اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور بوده و هست. چراکه اعمال
صنعت
عمان
صنعت
عمان
کشتی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
/ سایت اصلاحات نیوز
چالشهای سوخترسانی از بنادر ایران به دلیل تحریمها
دبیر انجمن صنعت بانکرینگ ایران گفت: بزرگترین چالش صنعت بانکرینگ در ایران اعمال تحریمهای ظالمانه علیه کشور بوده و هست. چراکه اعمال تحریمها موجب عدم تمایل خطوط بینالمللی کشتیرانی به دریافت سوخت از ایران به علت ترس از تحریم شدن است.
سوخترسانی
سوخت رسانی از بنادر
سوخترسانی
سوخت رسانی از بنادر
سوخت رسانی از بنادر ایران
سوخت رسانی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
/ خبرگزاری ایلنا
عدم تمایل به دریافت سوخت از ایران به دلیل تحریم / سهم ۵ درصدی از بانکرینگ
دبیر انجمن صنعت بانکرینگ ایران گفت: بزرگترین چالش صنعت بانکرینگ در ایران اعمال تحریمهای ظالمانه علیه کشور بوده و هست. چراکه اعمال تحریمها موجب عدم تمایل خطوط بینالمللی کشتیرانی به دریافت سوخت از ایران به علت ترس از تحریم شدن است.
ایران
سازمان بنادر و دریانوردی
ایران
سازمان بنادر و دریانوردی
کشتی
وزارت نفت
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۴/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۵:۵۴
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی
شنبه ۵ مهر ۱۴۰۴ -
27 September 2025
دریافت اخبار بیشتر
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی