VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۳ -
10 February 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
دیتاک
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
/ سایت اقتصاد ۲۴
اینفوگرافی/ جایگاه مسعود پزشکیان قبل و بعد از انتخابات | اقتصاد24
تغییرات چشمگیر در جایگاه مسعود پزشکیان پس از انتخابات بر اساس دادههای دیتاک.مسیری که از رتبه ۵۸ به رتبه ۲ رسید و نشاندهنده تاثیرگذاری واقعی او در عرصه سیاست است.
مسعود پزشکیان
مسعود پزشکیان
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
/ سایت اقتصاد ۲۴
اینفوگرافی/ مقایسه ۱۰۰ روز اول دولت پزشکیان و رئیسی | اقتصاد24
این تصویر که بنا بر دادههای دریافتی دیتاک تهیه شده نشان میدهد در آغاز هر دولت، چه موضوعاتی از نگاه مردم کلیدی و حیاتی بودهاند. اولویت شما کدام مورد است؟ مبارزه با فساد، کنترل تورم یا رفع فیلترینگ؟
مسعود پزشکیان
مسعود پزشکیان
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
/ سایت اقتصاد ۲۴
اینفوگرافی/ نقشه سیاسی ایران در یک نگاه | اقتصاد24
این نمودار نشان میدهد که گروههای سیاسی مختلف در ایران چقدر با دولت موافق یا مخالف هستند. از اصولگراها تا اپوزیسیون، این تصویر که توسط دیتاک تهیه شده تنوع دیدگاههای سیاسی در جامعه را به خوبی نمایان میکند. تحلیل جامع از حمایتها و مخالفتها در یک نگاه
اینفوگرافی
اینفوگرافی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
/ سایت اعتماد آنلاین
ایرنا، اصلاحات نیوز و اعتماد موثرترین حامیان رسانهای دولت
طبق آنالیز دیتاک از ۳۸ میلیون کاربر ایرانی در فضای مجازی ۶ رسانه جدی حامی دولت مشخص شدند.
دولت
رسانه
دولت
رسانه
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ سایت اکوایران
مهمترین مطالبات مردم از دولت چهاردهم چیست؟ دغدغه مردم در این سالها چقدر تغییر کرده است؟
مهمترین دغدغه 37 میلیون کاربر ایرانی در فضای مجازی چیست؟ در پاسخ به این سوال، مرکز رشد نظرسنجی دیتاک روایت تازهای درباره مطالبات مردم از دولتها، منتشر کرده است.
فضای مجازی
مسعود پزشکیان
فضای مجازی
مسعود پزشکیان
دولت چهاردهم
دولت وفاق
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ سایت اقتصادآنلاین
نوع رفتار کاربران در فضای مجازی و پیشبینی فروش بیمه ۱۴۰۳
فضای مجازی به عنوان یکی از مهمترین ابزارها برای پیشبینی رفتار مصرفکنندگان و ارزیابی وضعیت بازار در صنایع مختلف است. صنعت بیمه نیز این قاعده پیروی میکند. تحلیل دادههای شبکههای اجتماعی میتواند به مدیران بیمه در تدوین استراتژیهای فروش کمک کند. بر اساس دادهکاوی دیتاک که با همکاری بیمهداتکام صورت …
بیمه
بیمه
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
/ سایت کاماپرس
گزارش مشترک بیمه دات کام و دیتاک به مناسب روز بیمه 1403 - کاماپرس
گفتوگو درباره انواع بیمه در شبکههای اجتماعی چقدر روی خرید بیمه توسط مشتریان تأثیرگذار است؟ در این مقاله تلاش کردیم با استفاده از دادهکاوی صورتگرفته در
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت اقتصاد ایران
عملکرد ضعیف خودروسازان ایرانی و نارضایتی مصرف کنندگان
در تازهترین گزارش دیتاک، نظرات و احساسات کاربران شبکههای اجتماعی درباره عملکرد خودروسازان ایران بررسی شده است.
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ سایت دنیای خودرو
کدام خودروسازان نارضایتی بیشتری ایجاد کردهاند؟
در تازهترین گزارش دیتاک، نظرات و احساسات کاربران شبکههای اجتماعی درباره عملکرد شرکتهای خودروسازی ایران بررسی شده است
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
/ مجله پیوست
گزارش دیتاک از برندهای داخلی و خارجی لوازم خانگی: برندها فعالیت چندانی در شبکههای اجتماعی ندارند - پیوست
طبق گزارش سال ۱۴۰۲ دیتاک از برندهای لوازم خانگی، تبلیغات در شبکههای اجتماعی و تعامل با کاربران در آنجا اولویت بازاریابی برندها نیست.
ال جی
سامسونگ
ال جی
سامسونگ
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ خبرگزاری ایلنا
تلگرام همچنان محبوبترین شبکه اجتماعی در بین ایرانیها و مخصوصا دانشجویان
یکتانت، دیتاک و ایسپا در هفته جاری گزارش های مختلفی درباره رفتار کاربران ایرانی در فضای آنلاین، برندهای ایرانی محبوب و نحوه گذران اوقات فراغت
اوقات فراغت
اینترنت
اوقات فراغت
اینترنت
جنسیت
شبکه اجتماعی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
/ روزنامه دنیای اقتصاد
شکاف نسلی در رفتار آنلاین کاربران ایرانی
یکتانت، دیتاک و ایسپا در هفته جاری گزارشهای مختلفی درباره رفتار کاربران ایرانی در فضای آنلاین، برندهای ایرانی محبوب و نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاههای دولتی در شبکههای اجتماعی منتشر کردهاند که نتایج جالبی را نشان میدهند. بر اساس یافتههای این گزارشها، با وجود فیلترینگ تلگرام …
اینترنت
شبکه های اجتماعی
اینترنت
شبکه های اجتماعی
کاربران ایرانی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
/ مجله پیوست
برندهای مخابراتی و اینترنتی بیشترین بازدید را در شبکههای اجتماعی دارند - پیوست
گزارش سالانه دیتاک درباره صد برند پربازدید ایرانی در سال ۱۴۰۲ نشان میدهد که بیشترین بازدید در میان برندهای ایرانی متعلق به بخش مخابراتی و خدمات اینترنتی است. در این لیست، ایرانسل با ۵.۴ میلیارد بازدید، در میان این صد برند، اول شده است. به گزارش پیوست؛ دیتاک در گزارش سالانه خود، ۱۳۰۰ برند ایرانی
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
/ سایت سیتنا
اربعین؛ دومین مناسبت سالیانه مورد توجه کاربران ایرانی است | سیتنا
گزارش دیتاک پیرامون مناسبتها و رویدادهای سالیانه مورد توجه ایرانیان در شبکههای اجتماعی، نشان میدهد که اربعین با 6.9 میلیارد محتوا، دومین مناسبت مورد توجه کاربران شبکههای اجتماعی است.
اربعین
راهپیمایی اربعین
اربعین
راهپیمایی اربعین
محتوا
شبکه های اجتماعی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
/ سایت اقتصاد ۱۰۰
واکنش افکار عمومی به کابینه پیشنهادی دولت/ چالشی جدی پیش روی پزشکیان
بررسی دادههای شبکههای اجتماعی توسط سامانه دیتاک نشان میدهد که اکثریت جامعه از کابینه پیشنهادی رئیسجمهور ابراز نارضایتی کردهاند.
پزشکیان
کابینه پزشکیان
پزشکیان
کابینه پزشکیان
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
/ سایت اقتصاد ۲۴
مردم به کابینه پزشکیان رای اعتماد ندادند | اقتصاد24
دیتاک در گزارشی واکنش افکار عمومی به کابینه دولت چهاردهم را بررسی کرده است.
دولت چهاردهم
مسعود پزشکیان
دولت چهاردهم
مسعود پزشکیان
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
/ سایت خبرآنلاین
عدم رأی اعتماد افکار عمومی به کابینه پیشنهادی/ ۹۰ درصد مخالفت؛ بازتاب واکنش جامعه به کابینه
دیتاک در گزارشی واکنش افکار عمومی به کابینه دولت چهاردهم را بررسی کرده است.
کابینه دولت چهاردهم
مسعود پزشکیان
کابینه دولت چهاردهم
مسعود پزشکیان
رای اعتماد
۱۴۰۳/۰۵/۱۹
/ سایت میگنا
میگنا - آماری جالب از رفتار کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی
«دیتاک» گزارشی از وضعیت کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی منتشر کرده است. در این متن به بررسی مهمترین یافتههای مطرح شده درمورد فعالیت مجازی ایرانیان در سال 1402 میپردازیم.
شبکههای اجتماعی
کاربران ایرانی
شبکههای اجتماعی
کاربران ایرانی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
/ سایت نسیم آنلاین
رفتار کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی
«دیتاک» گزارشی از وضعیت کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی منتشر کرده است. در این متن به بررسی مهمترین یافتههای مطرح شده درمورد فعالیت مجازی ایرانیان در سال 1402 میپردازیم.
شبکه های اجتماعی
توییتر
شبکه های اجتماعی
توییتر
اینستاگرام
تلگرام
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
/ سایت مشرق
قبل از هر تصمیم درباره فیلترینگ این گزارش را بخوانید
به گزارش دیتاک، طی سال ۱۴۰۲ گردش مالی ایرانیان فعال در شبکههای اجتماعی به میزان ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برمیگردد که معادل درآمد سالانه بیش از یکمیلیون و ۲۰۰ هزار کارگر تماموقت در کشورمان است.
اینستاگرام
دیتاک
اینستاگرام
دیتاک
شرکت دانش بنیان
مرکز توسعه تجارت
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
/ روزنامه مردم سالاری
«واگعیه یا کیکه» رکورد میمهای کاربردی کاربران ایرانی را شکست! - مردم سالاری آنلاین
براساس فصل سوم گزارش سالانه دیتاک برای سال ۱۴۰۲، به ترتیب میمهای «واگعیه یا کیکه»، «جدی میفرمایید؟» و «مشکل داری؟» سه تا از پرکاربردترین میمهای کاربران ایرانی شبکههای اجتماعی بودند.
فضای مجازی
فضای مجازی
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
/ سایت خبرآنلاین
زارعپور در برابر آمارها؛ عددها علیه عددسازیها/ کیفیت اینترنت بورکینافاسو و پاکستان از ایران بهتر است + نمودار
فصل اول گزارش سالانه دیتاک، اینترنت ایران و رفتار کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی را برای سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار داده است که حاوی اطلاعات ارزشمندی از جمله عقب ماندن پلتفرمهای داخلی از شبکههای اجتماعی فیلتر شده، کیفیت پایینتر اینترنت ایران از پاکستان و بورکینافاسو و گردش مالی بالای شبکههای اجتماعی …
کاربران اینترنت
سرعت اینترنت
کاربران اینترنت
سرعت اینترنت
عیسی زارع پور
دولت سیزدهم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
/ سایت خبرفوری
موفقیت ۹۸ درصدی پیشبینی انتخابات، بدون نظرسنجی!
دیتای شبکههای اجتماعی که در دورههای پیشین ریاست جمهوری افکارسنجیهای دقیقی داشت، در این دوره نیز با دقت ۹۸٪ نتایج نهایی انتخابات را پیشبینی کرد. این پیشبینی توسط دیتاک صرفاً بر اساس کلانداده شبکههای اجتماعی بهدست آمده است.
فضای مجازی
فیلترینگ
فضای مجازی
فیلترینگ
نظرسنجی
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
/ سایت سیتنا
پیشبینی مشارکت ۴۴.۷ درصدی در دور دوم با رصد و تحلیل دیتای شبکههای اجتماعی
افکارسنجی برمبنای کلانداده دیتاک با رصد و تحلیل دیتای شبکههای اجتماعی، میزان مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را تا روز سیزدهم تیرماه، یعنی دو روز پیش از برگزاری انتخابات، ۴۴.۷ درصد پیشبینی کرده است.
مشارکت
انتخابات دور دوم
مشارکت
انتخابات دور دوم
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
/ سایت روزیاتو
پیش بینی دیتاک از نتایج احتمالی دور دوم انتخابات - روزیاتو
شرکت دیتاک که در دور اول انتخابات به پیشبینی نتایج پرداخت، تصمیم گرفته که افکارسنجی انتخابات را برای دور دوم نیز ادامه دهد.
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
/ سایت ترفندباز
پیش بینی نتیجه دور دوم انتخابات 1403 | رقابت میلی متری دو کاندیدا برای کسب بیشترین آرا
شرکت دیتاک تصمیم گرفته است که افکارسنجی انتخابات را برای دور دوم نیز انجام دهد.
خانه
ترفند سرگرمی
خانه
ترفند سرگرمی
الهام خلیلی
# انتخابات 1403
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
/ سایت رویداد ۲۴
پیش بینی دیتاک از نتایج احتمالی دور دوم انتخابات؛ پزشکیان: ۵۰.۶ درصد / جلیلی: ۴۷.۳ درصد | رویداد24
شرکت دیتاک که در دور اول انتخابات به پیشبینی نتایج پرداخت، تصمیم گرفتهاست که افکارسنجی انتخابات را برای دور دوم نیز ادامه دهد. پیشبینی دیتاک از نتایج انتخابات بر مبنای کلانداده شبکههای اجتماعی است.
مسعود پزشکیان
سعید جلیلی
مسعود پزشکیان
سعید جلیلی
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
/ سایت ترفندباز
پیش بینی انتخابات 1403 | انتخابات به دور دوم کشید می شود؟ + عکس
پیشبینی احتمالی دیتاک از نتایج انتخابات ۱۴۰۳ نشان می دهد که انتخابات به دور دوم کشیده میشود!
خانه
ترفند سرگرمی
خانه
ترفند سرگرمی
سجاد مالمیر
# انتخابات 1403
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
/ سایت سیتنا
سهم بالاترین بازدید محتواهای انتخاباتی نامزدها در شبکه های اجتماعی
بر اساس آمار کلانداده دیتاک در ۲۴ ساعت گذشته و بعد از اتمام مناظره ها، ۱۰۴ میلیون بازدید از محتواها پیرامون پزشکیان، ۱۰۰ میلیون بازدید از محتواها حول محور جلیلی و ۵۱ میلیون بازدید از محتواها با محوریت قالیباف صورت پذیرفته است.
شبکه های اجتماعی
نامزدهای انتخاباتی
شبکه های اجتماعی
نامزدهای انتخاباتی
محتواهای انتخاباتی
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
/ سایت سیتنا
بیشترین سهم توجه در شبکههای اجتماعی معطوف به «پزشکیان» و مثبتترین توجهات متوجه «جلیلی»
بر اساس گزارش دیتاک از ۲۹ خرداد تا ۳ تیرماه ۱۴۰۳، مسعود پزشکیان همچنان بیشترین میزان توجه کاربران و سعید جلیلی نیز اگرچه نسبت به بازه قبلی توجهات کمتری را به خود اختصاص داده اما همچنان مثبتترین توجهات را در شبکههای اجتماعی داراست.
انتخابات ریاست جمهوری
پزشکیان
انتخابات ریاست جمهوری
پزشکیان
جلیلی
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
/ سایت رویداد ۲۴
️ پیشتازی پزشکیان | رویداد24
طبق پیشبینی افکارسنجی دیتاک، پزشکیان پیشتاز شد
مسعود پزشکیان
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
مسعود پزشکیان
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
/ سایت خبرفوری
رئیسجمهور آینده کیست؟ رقابت نزدیک 3 نامزد
مقایسهای از مراکز معتبر نظرسنجی و افکارسنجی که تاکنون میزان آرا را پیشبینی کردهاند و یا نظرسنجی منتسب به این مراکز در رسانهها منتشر شده است (دیتاک، مرکز تحقیقات، دانشگاه تهران، پژوهشهای مجلس، ایسپا) اطلاعات جالبی را نشان می دهد.
سعید جلیلی
مسعود پزشکیان
سعید جلیلی
مسعود پزشکیان
انتخابات ریاست جمهوری 1403
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
/ سایت اصلاحات نیوز
پزشکیان پیشتاز شد
طبق پیشبینی افکارسنجی دیتاک، دکتر پزشکیان در رقابت انتخاباتی پیشتاز است.
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
/ سایت سیتنا
سعید جلیلی مثبتترین توجهات را در شبکههای اجتماعی به خود اختصاص داده است
گزارش دیتاک از میزان توجه و محبوبیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شبکههای اجتماعی بومی و خارجی در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۳ خردادماه نشان می دهد که مسعود پزشکیان بیشترین میزان توجه کاربران و سعید جلیلی مثبتترین توجهات را در شبکههای اجتماعی به خود اختصاص
سعید جلیلی
مسعود پزشکیان
سعید جلیلی
مسعود پزشکیان
انتخابات
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
/ روزنامه دنیای اقتصاد
حذف سهم پیامرسانهای خارجی از تجارت الکترونیک 1402؟
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نشست خبری گزارش وضعیت تجارت الکترونیک در سال 1402 را ارائه کرد. طبق این گزارش ارزش و تعداد معاملات این حوزه در سال گذشته بهترتیب معادل 74 و 31 درصد رشد داشته است. در حالیکه این گزارش بیانگر انجام 3188 هزار میلیارد تومان معامله در تجارت الکترونیک است، اما در آن به سهم …
تجارت الکترونیک
وزیر صمت
تجارت الکترونیک
وزیر صمت
اینماد
پیام رسان ها
۱۴۰۳/۰۳/۱۰
/ سایت سیتنا
آماری از تعداد کاربران فعال ایرانی در پلتفرمهای اجتماعی طی سال ۱۴۰۲
واکاوی رفتار کاربران ایرانی در رسانههای اجتماعی توسط شرکت «دیتاک» در سال ۱۴۰۲ نشان میدهد: اینستاگرام با در اختیار داشتن ۳۱ میلیون کاربر فعال ایرانی از مجموع ۴۶ میلیون کاربر ثبتنامی، کماکان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی کشور به حساب میآید. پیامرسان تلگرام
رسانههای اجتماعی
سکوهای بومی
رسانههای اجتماعی
سکوهای بومی
پلتفرمهای اجتماعی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
/ سایت رکنا
بیش از ۹۰ درصد کاربران ایرانی، پس از فیلترینگ، به اینستاگرام بازگشتند
دومین گزارش دیتاک با عنوان «رفتار کاربران ایرانی در شبکههای اجتماعی» برای کمک به فعالان حوزه بازاریابی و تبلیغات و تحلیل گران رسانه در پنج فصل منتشر شد. در بخشی از این گزارش آمده است: مهاجرت معکوس کاربران ایرانی به اینستاگرام پس از فیلترینگ؛ بیش از ۹۰ درصد کاربران ایرانی به اینستاگرام بازگشتند.
اینستاگرام
اینستاگرام
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
/ خبرگزاری ایسنا
از بازگشت ۹۰ درصدی کاربران ایرانی به اینستاگرام تا صدای بلند تتلو
مهاجرت معکوس کاربران ایرانی به اینستاگرام پس از فیلترینگ؛ بیش از ۹۰ درصد کاربران ایرانی به اینستاگرام بازگشتند.
گـزارش سالانه دیتاک
گـزارش سالانه دیتاک
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
/ سایت دنده ۶
بررسی رفتار ایرانیها در شبکههای اجتماعی
گزارش «رفتار ایرانیها در شبکههای اجتماعی در سال ۱۴۰۲» دیتاک، منبعی جامع و ارزشمند برای شناخت رفتار کاربران ایرانی در فضای مجازی است
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
/ سایت انصاف
گزارش دیتاک از رفتار ایرانیها در شبکههای اجتماعی در سال ۱۴۰۲ | پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز
گزارش دیتاک از رفتار کاربران در شبکههای اجتماعی نشان میدهد کسبوکارهایی که بیشتر با مردم سروکار دارند بیشتر در معرض واکنشهای منفی قرار میگیرند در عصر حاضر، اینترنت و به طبع آن شبکههای اجتماعی به بخش جداییناپذیری از زندگی انسانها تبدیل شدهاند. ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاهد حضور پررنگ …
شبکههای اجتماعی
شبکههای اجتماعی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
/ سایت خبرآنلاین
بررسی رفتار ایرانیها در شبکههای اجتماعی/ اسنپ در تیررس نظرات منفی!
دیتاک، به عنوان مرجعی پیشرو در Social Listening ایرانی، با سابقهای ۷ ساله در رصد و تحلیل دادههای رسانهها و شبکههای اجتماعی، گامی مهم در جهت شناخت دقیق رفتار کاربران ایرانی برداشته است.
اپلیکیشن تلفن همراه
اینستاگرام
اپلیکیشن تلفن همراه
اینستاگرام
واتس اپ
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
/ سایت جوان آنلاین
ریشههای مجازی بیحجابی
۶۰درصد از کل کاربران اینترنت در جهان عضو شبکههای اجتماعی هستند. در ایران هم ۵۴درصد از مردم در شبکههای اجتماعی مختلف عضو هستند و حضور دارند. حضور پررنگ افراد، شبکههای اجتماعی را تبدیل به فضای مهمی کرده است. طبق گزارش دیتاک درباره رفتار کاربران ایرانی شبکههای اجتماعی در سال۱۴۰۱ از ۵۳۰هزار کانال …
اینترنت
اینستاگرام
اینترنت
اینستاگرام
حجاب
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
/ سایت کاماپرس
رصد و تحلیل فضای مجازی و رفتار کاربران در دیتاک - کاماپرس
مدیر کسبوکار دیتاک با بیان اینکه شرکت دادههای شبکههای اجتماعی را جمع آوری و تحلیل میکند، گفت: آنالیز دادههای شبکههای اجتماعی به روابط عمومیها و مارکتینگ شرکتها کمک میکند تا به فهم دقیقی از نظرات و بینش کاربران نسبت به برند و سازمان خود دست یابند. حسین حمزهپور در گفتوگو با کاماپرس تاکید کرد: …
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
/ سایت انتخاب
شکست فیلترینگ اینستاگرام / گزارشها میگویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
گزارشهای غیررسمی میگویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطبترین شبکه اجتماعی در ایران است. یافتههای دیتاک نشان میدهد در سال ۱۴۰۱ از ۶ میلیون اکانت پابلیک ایرانی در اینستاگرام ۴۵۰ میلیون پست منتشر شده و کاربران ایرانی در هر ثانیه بیش از ۲۵ هزار بار پستهای اینستاگرام …
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۲:۴۷
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۳ -
10 February 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی