VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ -
18 May 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
رضایت ذینفعان
بیمه ملت
۳ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۲/۲۴ / سایت بورس نیوز
چه بلایی بر سر کارگزاری آفتاب درخشان خاورمیانه آورده اند؟
اگر مدیران و اعضای هیئت مدیره، سیستم مدیریتی و تفکرات خود را اصلاح نکنند، سودآوری بیش از پیش کاهش یافته و منابع انسانی فرسوده خواهد شد!
سیستم مدیریتی
گزارشات روزانه
سیستم مدیریتی
گزارشات روزانه
رضایت ذینفعان
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
/ روزنامه آرمان امروز
بیمه پاسارگاد به دنبال رضایت تمام ذینفعان
آرمان امروز : در دوره جدید مدیریت شرکت تلاش می کنیم عملکرد به گونه ای باشد که رضایت تمام ذینفعان به نحو مناسب و مطلوب محقق شود و بتوانیم اهداف عالی بیمه پاسارگاد را مبتنی بر استراتژی تبیین شده به بهترین شکل پیاده سازی و اجرا کنیم. اولین نشست مدیران بیمه پاسارگاد با حضور دبیرکلسندیکای [ ]
بیمه
بیمه
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
/ سایت رکنا
تغییر رویکرد شرکت های آب و فاضلاب در ارائه خدمات به مشترکان
رکنا اقتصادی: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت:کیفیت خدمات، موضوع مهم اقتصاد آب و رضایت مشترکان و ذینفعان سه رکن مهم و اساسی شرکتهای آب و فاضلاب است که باید برای ارتقای سطح آنها برنامهریزی مناسبی انجام شود و در آیندهای نزدیک شاهد تحول اساسی و بنیادین در ارائه خدمات باشیم.
وزارت نیرو
وزارت نیرو
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ روزنامه شرق
بیمه ملت، بیشترین رضایت مشتری و کمترین شکایت ثبت شده در صنعت بیمه
شرکت بیمه ملت با قرار گرفتن در رتبههای پایین در شکایتهای صورت گرفته از شرکتهای بیمه، به عنوان الگویی برای سایر شرکتها در این حوزه مطرح شده است. این شرکت با ارائه خدمات باکیفیت و رسیدگی سریع به درخواستهای ذینفعان، توانسته است اعتماد مشتریان خود را به نحو مناسبی جلب کند.
بیمه ملت
رضایت مشتری
بیمه ملت
رضایت مشتری
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ خبرگزاری ایلنا
بهرهگیری از پیشرفتهترین ماشین آلات در شرکت «لوله سازی ماهشهر»
شرکت «لوله سازی ماهشهر»، با بهرهگیری از پیشرفتهترین ماشین آلات و متکی بر دانش فنی پرسنل ، تولید لولههای قطور فولادی (SAWL) API 5L به قطر 24 تا 56 اینچ و تا ضخامت 1.250 اینچ منطبق با نیاز صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و بهبود سیاست های کلان سازمان برای توسعه پایدار، با سرلوحه قرار دادن اخلاق و معنویات …
ماهشهر
لوله سازی
ماهشهر
لوله سازی
لوله سازی ماهشهر
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
/ سایت باشگاه خبرنگاران
برنامههای دولت چهاردهم برای نهادینه کردن استفاده از هوش مصنوعی
امروزه کسبوکارها بدون هوش مصنوعی معنی پیدا نمیکنند و زمانی که این فناوری در اختیار آنها قرار میگیرد، ارزش افزوده خلق میکند و ضمن کاهش هزینهها و افزایش بهروری، رضایت ذینفعان را جلب میکند.
سند ملی
هوش مصنوعی
سند ملی
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ خبرگزاری تسنیم
تعاملات چندسویه؛ کلید موفقیت سازمان تأمین اجتماعی - تسنیم
تعاملات چندسویه، بهعنوان کلید موفقیت سازمان تأمین اجتماعی، با ایجاد ارتباط مؤثر با ذینفعان مختلف، به بهبود خدمات و ارتقای شفافیت کمک میکند. این ارتباطات باعث اعتمادسازی، شناسایی نیازها و همکاریهای مؤثر در راستای افزایش رضایت جامعه میشود.
سازمان تامین اجتماعی
سازمان تامین اجتماعی
سازمان تامین اجتماعی
سازمان تامین اجتماعی
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
/ سایت سنا
تاثیر حاکمیت شرکتی قوی در بازار سرمایه/پاسخگویی ناشران دغدغه اصلی سهامداران است
علیرضا حسین پور، مدیرعامل کارگزاری اندیشه و بینش پیشرو با اعلام این که حاکمیت شرکتی قوی بر جریان سرمایه تأثیر بهسزایی دارد، بیان کرد: رعایت این اصول در راستای احقاق حقوق کلیه ذینفعان ناشران تهیه و تنظیم شده و قطعاً اجرای صحیح آن به شفافیت و جلب رضایت فعالان بازار سرمایه کمک شایانی خواهد کرد.
حاکمیت شرکتی
شفافیت
حاکمیت شرکتی
شفافیت
صاحبان سهام
پیشگیری از تخلفات
۱۴۰۳/۰۱/۰۱
/ روزنامه مردم سالاری
پیام تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت فرا رسیدن سال نو - مردم سالاری آنلاین
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیام نوروزی سال 1403، تاکید کرد: این بنگاه در سال پیش رو راهبرد و سیاستهایی را با جدیت دنبال و پیادهسازی خواهد کرد که رضایت مردم و سایر ذینفعان کسب شود
جواد توسلی مهر
سایپا
جواد توسلی مهر
سایپا
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
/ سایت عصرایران
وزیر صمت خطاب به خودروسازان: اولین گناهی که مرتکب میشوید، ایمنی پایین محصول است
وزیر صنعت معدن و تجارت : در صنعت خودرو، اولین و مهمترین هدف که تحولات را رقم میزند، افزایش میزان رضایت ذینفعان است و همه موارد بدان ختم میشود. مهمترین ذینفع این صنعت، مشتریان هستند. باید صدای مشتری را بشنوید و اگر به هر دلیلی راضی نبود، در جهت جلب رضایت آن قدم بردارید.
وزیر صمت
خودرو
وزیر صمت
خودرو
خرید فالوور واقعی
فالوور اینستاگرام
رتبه بندی شرکت با هلدینگ پارسه
یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ -
18 May 2025
دریافت اخبار بیشتر
خرید فالوور واقعی
فالوور اینستاگرام
رتبه بندی شرکت با هلدینگ پارسه