VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۳ -
9 February 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
رضایت مشتری
بیمه ملت
نوزاد
۱۳ ساعت قبل / خبرگزاری ایلنا
راهنما خرید لوازم و تجهیزات آرایشگاهی
تجهیزات آرایشگاهی نقش مهمی در کیفیت خدمات و رضایت مشتریان دارند. انتخاب لوازم مناسب نه تنها به افزایش کارایی سالن کمک میکند بلکه تجربه مشتری را نیز بهبود میبخشد. اما با وجود تنوع بالای محصولات در بازار، چگونه بهترین تجهیزات را برای سالن خود انتخاب کنید؟
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
/ سایت فرتاک
نقش روابط عمومی بانکها در حفظ ارتباط موثر با مشتریان
روابط عمومی در بانکها نقش بسیار مهمی در ایجاد و حفظ ارتباط موثر با مشتریان دارد. این ارتباط میتوان به بهبود تجربه مشتری، ارتقا اعتبار بانک و افزایش رضایت عمومی کمک کند
بانکها
پوریا زارعی
بانکها
پوریا زارعی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ خبرگزاری ایرنا
جهش درآمد بانک صادرات ایران با رکورد جدید کارمزدها
تهران- ایرنا- رضایت مشتریان و فعالان اقتصادی از خدمات بانک صادرات ایران به ویژه محصولات جدید باعث شده تا دستاوردهای ارزشمندی از حیث سرمایه حدنصاب جدید، درآمد کارمزدها، مانده تسهیلات و مانده سپردهها برای بزرگترین بانک بورسی ایران حاصل شود که استمرار این روند سودسازی وبصادر را بازهم تقویت خواهد کرد.
بانک صادرات ایران
مشتری مداری
بانک صادرات ایران
مشتری مداری
تسهیلات بانکی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ سایت پول نیوز
لزوم رعایت اصول مشتریمداری و جذب پرتفوی سودآور در بیمه ایران
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران گفت: پیوند میان صنعت بیمه و نظام بانکداری کشور یکی از بسترهای تأثیرگذار برای خدمت به ملت ایران و جلب رضایت مردم محسوب می شود. در این راستا بیمه ایران در تلاش است تا جذب پورتفو سودآور شرکت همواره با رعایت اصول مشتریمداری، جلب رضایت بیمهگزاران [ ]
بیمه ایران
مشتریمداری
بیمه ایران
مشتریمداری
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ سایت بورس 24
خلق محصولات تازه و مشتریمداری نتیجه داد؛ جهش درآمد بانک صادرات با رکورد جدید کارمزدها
رضایت مشتریان و فعالان اقتصادی از خدمات بانک صادرات ایران به ویژه محصولات جدید باعث شده تا دستاوردهای ارزشمندی از حیث سرمایه حدنصاب جدید، درآمد کارمزدها، مانده...
وبصادر
بانک صادرات
وبصادر
بانک صادرات
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ سایت آفتاب نیوز
اعتماد، کلید موفقیت: چرا HTN Prime انتخابی مطمئن در دنیای یراقآلات ساختمانی است؟
در دنیای رقابتی امروز، موفقیت هر کسبوکاری بیش از هر چیز به اعتماد و رضایت مشتریانش وابسته است. ایجاد رابطهای پایدار و مستحکم با مشتری، نه تنها یک استراتژی هوشمندانه، بلکه ضرورتی اجتنابناپذیر برای رشد و پیشرفت هر سازمانی محسوب میشود. شرکتهایی که به این اصل پایبندند، همواره در تلاشند تا با ارائه محصولاتی …
تبلیغات
یراق آلات ساختمانی
تبلیغات
یراق آلات ساختمانی
قفل هوشمند
دستگیره هوشمند
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ سایت پول نیوز
بیمه ایران، برترین شرکت بیمهای کشور شد
در جدیدترین رتبهبندی شرکتهای برتر ایران که از سوی سازمان مدیریت صنعتی صورت گرفت؛ بیمه ایران نخستین شرکت برتر صنعت بیمه شناخته شد. به گزارش پول نیوز، براساس ۳۳ شاخص کلیدی؛ سطح توانگری، پیشینه شرکت و رضایت مشتری از اصلیترین شاخصهای رتبهبندی برای شرکتهای بیمه محسوب میشوند و بیمه ایران عنوان نخستین …
بیمه ایران
سطح توانگری
بیمه ایران
سطح توانگری
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
/ روزنامه دنیای اقتصاد
اولویت راهبردی بیمه ایران
بیمه ایران مهمترین اولویت خود را بر پایه رضایت مشتریان و بیمهگذاران بنا کرده و در این زمینه موفق بوده است. گزارش مدیرکل بیمههای اتومبیل شرکت بیمه ایران نشان میدهد از مجموع 6 میلیون و 700هزار بیمه شخص ثالث این شرکت تنها با 408 شکایت روبهرو بوده است.
بیمه ایران
رضایت مشتری
بیمه ایران
رضایت مشتری
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
/ روزنامه دنیای اقتصاد
با شخصیسازی، داستانسازی و جامعهسازی مشتری را حفظ کنید
از هر مدیری که بهتازگی مسوولیت یک شرکت را بر عهده گرفته است انتظار میرود مشتریان کنونی را که با شرکت مراوده داشتهاند حفظ کند و سپس به دنبال جذب مشتریان جدید باشد. حفظ و نگهداشت مشتریان کنونی مهم است، چون موفقیت مالی شرکت به آن وابسته است و خشنودی و رضایت مالکان و ذینفعان شرکت را به دنبال خواهد …
مدیران
مشتری
مدیران
مشتری
داستان سازی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
/ سایت بورس نیوز
تلاش برای جلب رضایت مشتری، وظیفه ماست
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به منظور ارزیابی ارایه خدمات پس از فروش و پاسخگویی به مشتریان، از واحدهای مدیریت ارتباط با مشتریان و تعمیرگاه مرکزی این مجموعه بازدید کرد.
ایران خودرو
مدیرعامل ایران خودرو
ایران خودرو
مدیرعامل ایران خودرو
تکریم مشتریان
محصولات ایران خودرو
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
/ روزنامه مردم سالاری
تلاش برای جلب رضایت مشتری،وظیفه ماست - مردم سالاری آنلاین
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو به منظور ارزیابی ارایه خدمات پس از فروش و پاسخگویی به مشتریان، از واحدهای مدیریت ارتباط با مشتریان و تعمیرگاه مرکزی این مجموعه بازدید کرد.
ایران خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
/ سایت قیمت ۳۶۰
بهترین خودروساز 2024؛ رقابت تنگاتنگ آمریکا و ژاپن
برند آمریکایی ریویان در کسب رضایت از مشتری توانسته است بیشترین آرا را به دست آورد اما برندهای ژاپنی از نظر قابلیت اطمینان در صدر هستند
قیمت خودرو
قیمت خودرو
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ سایت جابویژن
استخدام رئیس رضایت مشتری - آقا در شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران (مادیران)
برای مشاهده آگهی استخدام رئیس رضایت مشتری - آقا در شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران (مادیران) کلیک کنید و رزومه خود را به صورت رایگان ارسال کنید
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ خبرگزاری برنا
طرح منوی رستوران و فست فود
منوی غذا یکی از مهمترین ابزارها در جذب مشتری و ارائه تجربهای منحصر به فرد در رستورانها و فست فودهاست. طرح منوی درست و جذاب انتخاب غذا را برای مشتریان آسانتر کرده و باعث افزایش رضایت آنها میشود.
رستوران
فست فود
رستوران
فست فود
رستوران سنتی
رپورتاژ آگهی
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
/ سایت اقتصاد ۲۴
اینفوگرافی / برترین برندهای خودروی جهان در سال ۲۰۲۴ | اقتصاد24
ریوین، بیامو و تسلا سه برند برتر از نظر رضایت مشتری در سال ۲۰۲۴ بودند، اما از نظر قابل اعتماد بودن فاصله زیادی با برندهای برتر داشتند. از نظر قابلاعتماد بودن، برندهای ژاپنی مانند سوبارو، لکسوس و تویوتا در صدر قرار گرفتند.
صنعت خودرو
اینفوگرافی
صنعت خودرو
اینفوگرافی
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
/ سایت فرادید
(اینفوگرافی) رضایتبخشترین در مقابل قابل اعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۲۴
ریوین، بیامو و تسلا سه برند برتر از نظر رضایت مشتری در سال ۲۰۲۴ بودند، اما از نظر قابل اعتماد بودن فاصله زیادی با برندهای برتر داشتند. از نظر قابلاعتماد بودن، برندهای ژاپنی مانند سوبارو، لکسوس و تویوتا در صدر قرار گرفتند.
ماشین
ماشین
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
/ سایت خبرفوری
خریدوفروش نوزاد در فضای مجازی/ هر نوزاد ۴۵۰ میلیون تومان/ ویدئو
در تجارت سیاه و غیرقانونی فروش نوزاد در فضای مجازی، واسطهها تصاویر نوزاد و استوریهای «رضایت مشتری» را بدون هیچگونه هراسی از پیگرد قانونی، منتشر میکنند. در این صفحات به راحتی نوزاد با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی یا با طلا و حتی دلار معامله میشود تا ردپایی از خریدار و فروشنده باقی نماند. واسطهها …
فضای مجازی
تجارت سیاه
فضای مجازی
تجارت سیاه
خرید و فروش نوزاد
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
/ سایت نی نی بان
مادر متولد 74 نوزادش را 450 میلون تومان فروخت!
در تجارت سیاه و غیرقانونی فروش نوزاد در فضای مجازی، واسطهها تصاویر نوزاد و استوریهای «رضایت مشتری» را بدون هیچگونه هراسی از پیگرد قانونی، منتشر میکنند.
نوزاد
فروش نوزاد
نوزاد
فروش نوزاد
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
/ سایت تابناک
مکالمه خرید و فروش نوزاد؛ فقط 450 میلیون!
در تجارت سیاه و غیرقانونی فروش نوزاد در فضای مجازی، واسطهها تصاویر نوزاد و استوریهای «رضایت مشتری» را بدون هیچگونه هراسی از پیگرد قانونی، منتشر میکنند. در این صفحات به راحتی نوزاد با قیمت 450 میلیون تومان به صورت نقدی یا با طلا و حتی دلار معامله میشود تا ردپایی از خریدار و فروشنده باقی نماند. واسطهها …
فروش بچه
ویدیو
فروش بچه
ویدیو
نوزاد
فیلم
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
/ سایت عرشه آنلاین
جولان فروشندگان نوزاد در فضای مجازی/ هر نوزاد ۴۵۰ میلیون + فیلم
در تجارت سیاه و غیرقانونی فروش نوزاد در فضای مجازی، واسطهها تصاویر نوزاد و استوریهای «رضایت مشتری» را بدون هیچگونه هراسی از پیگرد قانونی، منتشر میکنند.
فروش نوزاد
خرید و فروش نوزاد
فروش نوزاد
خرید و فروش نوزاد
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
/ سایت افکارنیوز
قیمت هر نوزاد در بازار چند؟!
در تجارت سیاه و غیرقانونی فروش نوزاد در فضای مجازی، واسطهها تصاویر نوزاد و استوریهای «رضایت مشتری» را بدون هیچگونه هراسی از پیگرد قانونی، منتشر میکنند.
فروش نوزاد
فروش نوزاد در فضای مجازی
فروش نوزاد
فروش نوزاد در فضای مجازی
قیمت نوزاد در بازار
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
/ خبرگزاری ایلنا
فروش نوزاد ۴۵۰ میلیون! + فیلم
در تجارت سیاه و غیرقانونی فروش نوزاد در فضای مجازی، واسطهها تصاویر نوزاد و استوریهای «رضایت مشتری» را بدون هیچگونه هراسی از پیگرد قانونی، منتشر میکنند. در این صفحات به راحتی نوزاد با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی یا با طلا و حتی دلار معامله میشود تا ردپایی از خریدار و فروشنده باقی نماند. واسطهها …
تجارت
دلار
تجارت
دلار
زنان
فضای مجازی
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
/ سایت برترینها
ماجرای عجیب خرید و فروش نوزاد در فضای مجازی!
در تجارت سیاه و غیرقانونی فروش نوزاد در فضای مجازی، واسطهها تصاویر نوزاد و استوریهای «رضایت مشتری» را بدون هیچگونه هراسی از پیگرد قانونی، منتشر میکنند.
تجارت
دلار
تجارت
دلار
فضای مجازی
نوزاد
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
/ سایت رکنا
تجارت سیاه ؛ فروش نوزاد ۴۵۰ میلیون!
رکنا:در تجارت سیاه و غیرقانونی فروش نوزاد در فضای مجازی، واسطهها تصاویر نوزاد و استوریهای «رضایت مشتری» را بدون هیچگونه هراسی از پیگرد قانونی، منتشر میکنند.
فروش نوزاد
فروش نوزاد
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
/ سایت صفحه اقتصاد
گواهینامه های سیستم مدیریت ایمنی و سلامت شغلی ISO و سیستم مدیریت محیط زیست و استانداردهای مدیریت رضایت و شکایت مشتری فولاد خوزستان به مدت یک سال تمدید شد
گواهینامه های سیستم مدیریت ایمنی و سلامت شغلی ISO 45001:2018 و سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001:2015 و استانداردهای مدیریت رضایت و شکایت مشتری ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018 فولاد خوزستان به مدت یک سال تمدید شد.
فولاد خوزستان
فولاد خوزستان
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
/ سایت اسب بخار
اولین تجربه مشتری نیسان ترا ، رضایت صددرصدی!
یکی از نخستین مالکان نیسان ترا در ایران تجربه رانندگی هیجانانگیز خود را با این خودرو با ما به اشتراک گذاشتند.
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
/ سایت رکنا
مطمئن در دل جاده های ناشناخته با خدمات سرویس در محل امداد کرمان موتور
تصور کنید در میانهی سفری هیجانانگیز، ناگهان خودروی شما دچار مشکل میشود. در این لحظات حساس، چه چیزی میتواند آرامش را به شما بازگرداند؟ خدمات سرویس در محل امداد کرمان موتور، این آمادگی را دارد تا در هر نقطه از مسیر به یاری شما بشتابد. این خدمات با ترکیبی از تخصص فنی برجسته و تعهد به رضایت مشتری، تجربهای …
خدمات پس از فروش
کرمان موتور
خدمات پس از فروش
کرمان موتور
امداد خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
/ سایت سیتنا
نظارت مستمر رگولاتوری بر خدمات پستی | سیتنا
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نظارت بر خدمات پستی را با شاخصهای رضایت مشتری، گستره فعالیت، سرعت سیر مرسولات و توزیع موفق به صورت مستمر انجام میدهد تا در چارچوب تعهدات دارندگان پروانه، خدمات پستی با کیفیت مناسب به مردم ارائه …
سازمان تنظیم مقررات
سازمان تنظیم
سازمان تنظیم مقررات
سازمان تنظیم
رگولاتوری
شهرام حی شاد
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
/ سایت اقتصاد ۲۴
درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه | اقتصاد24
مقاله «تاثیر بازاریابی تجربی و کیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پاسارگاد» با تلاش همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه موفق به دریافت لوح و تندیش جشنواره شد.
بیمه پاسارگاد
بیمه پاسارگاد
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ سایت نود اقتصادی
اهم اقدامات بیمه نوین در راستای افزایش سطح رضایت مشتریان
با عنایت به ماهیت فعالیت شرکتهای بیمه و ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم و با توجه به اهمیت مشتریمداری به عنوان عامل کلیدی موفقیت سازمان ها به ویژه سازمانهای ارائهدهنده خدمات و همچنین نقش کلیدی شرکتهای بیمه در ایجاد اطمینان، امنیت و آرامشخاطر، شرکت بیمه نوین، مأموریت خود را تأمین امنیت مالی و آرامش …
بیمه نوین
بیمه نوین
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
/ سایت کاماپرس
مشتری مداری و نحوه وفادار کردن مشتریان در سازمان - کاماپرس
مشتری مداری به معنای تمرکز بر نیازها، خواستهها و رضایت مشتریان است. این رویکرد سازمانها را به سوی طراحی خدمات و محصولات بر اساس انتظارات مشتریان سوق
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
/ سایت سیتنا
هوش مصنوعی؛ ابزاری برای تحول دیجیتال در صنعت بانکداری | سیتنا
معاون توسعه مدیریت و منابع بانک مرکزی گفت: هوش مصنوعی مولد بخش بانکداری را متحول میکند و راهحلهای نوآورانهای ارائه میدهد که کارایی را بهینه میکند و امنیت و رضایت مشتری را افزایش می دهد.
هوش مصنوعی
بانک مرکزی
هوش مصنوعی
بانک مرکزی
تحول دیجیتال
صنعت بانکداری
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
رضایت مشتری، سودآوری فولاد هرمزگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسب و کار گفت: فولاد هرمزگان تلاشهای زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش میدهد، بلکه نقش …
صنعت فولاد
فولاد هرمزگان
صنعت فولاد
فولاد هرمزگان
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ روزنامه هفت صبح
بیمه ملت بیشترین رضایت مشتری و کمترین شکایت ثبت شده در صنعت بیمه
بیمه ملت موفق شده است در میان این شرکتها، رتبه 26 را در میزان شکایت (پایینترین میزان شکایت و نارضایتی) را به خود اختصاص دهد
بیمه ملت
بیمه ملت
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ خبرگزاری ایلنا
تأثیر بستهبندی در ساخت تجربهای خاص برای مشتری
در دنیای امروز، بستهبندی تنها یک پوشش برای محصول نیست، بلکه یک ابزار مهم برای ارتباط با مشتریان و ارتقاء تجربه آنها محسوب میشود. بستهبندی میتواند عاملی تاثیرگذار در ایجاد احساس رضایت و وفاداری در مشتریان باشد.
نایلون
نایلکس
نایلون
نایلکس
نایلکس دسته رکابی
نایلون دسته رکابی
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ روزنامه صمت
رضایت مشتری، کلید وفاداری و سودآوری در شرکت فولاد هرمزگان
رضایت مشتری از جمله عوامل موثر در موفقیت یا شکست هر کسبوکاری است. این عامل مستقیما بر میزان سودآوری و رشد یک کسبوکار تاثیر میگذارد.
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ سایت سیتنا
فیلترینگ زمینه ساز رانت و انحصار برای پلتفرم های داخلی بوده است | سیتنا
رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران، گفت: در فضای غیر رقابتی هیچ کدام از عناصر بازار و اقتصاد سالم شکل نمیگیرد، لذا با تحریم و فیلترینگ هم رانت و انحصار برای پلتفرم های داخلی مهیا شده است و آنچه طی این سالها شاهد بودیم حضور پلتفرم های داخلی عموما بی کیفیت بوده است که نیازی به جلب رضایت …
اتاق بازرگانی تهران
پلتفرم
اتاق بازرگانی تهران
پلتفرم
فیلترینگ
سحر بنکدارپور
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ سایت شهر بورس
تولید و تحویل بهموقع سفارشها از اصول بنیادین فولاد مبارکه است
یکی از عواملی که تأثیر بسزایی در افزایش رضایت و وفاداری مشتری دارد و مزیت رقابتی برای شرکتها محسوب میشود، تولید و تحویل بهموقع سفارشها و به عبارت بهتر ضریب خوشقولی است که از اصول بنیادین فولاد مبارکه است.
فولاد مبارکه اصفهان
فولاد مبارکه اصفهان
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ سایت اکوایران
بازار مسکن همچنان بی خریدار؛ این فروشندگان تخفیف های طلایی می دهند
اکو ایران: یک فعال بازار مسکن در خصوص وضعیت خرید و فروش املاک شمال تهران می گوید:قیمتها تغییر محسوسی نداشتهاند، اما برخی مالکان که عجله دارند، به نرخهایی رضایت دادهاند که اسفند سال گذشته، علیرغم داشتن مشتری، حاضر به فروش با آن قیمتها نبودند.
مسکن 1403
مسکن 1403
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
/ سایت صفحه اقتصاد
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان عنوان کرد: رضایت مشتری، کلید وفاداری و سودآوری در شرکت فولاد هرمزگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسبوکار گفت: فولاد هرمزگان تلاشهای زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش میدهد، بلکه نقش مهمی …
فولاد هرمزگان
فولاد هرمزگان
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
/ خبرگزاری برنا
مادکو تندیس رضایت مشتری سال ۱۴۰۳ را دریافت کرد.
چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با همت سازمان متخصصین و مدیران ایران و با هدف تجلیل از شرکتهای ارائه دهنده خدمات و محصولات با کیفیت در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد.
تندیس
رضایت مشتری
تندیس
رضایت مشتری
اجلاس
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
/ خبرگزاری ایلنا
تندیس زرین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به شرکت فولاد اکسین خوزستان
شرکت فولاد اکسین خوزستان در چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، توانست در چهارچوب محور مشتریمداری،تندیس زرین رضایتمندی مشتری را در سطح ملی دریافت کند.
شرکت فولاد اکسین خوزستان
شرکت فولاد اکسین خوزستان
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
/ سایت فرارو
لحظه بازداشت قاچاقچی انسان ایرانی در انگلیس (ویدئو)
یک قاچاقچی انسان که مهاجران غیرقانونی را از طریق قایقهای کوچک به انگلیس میرساند و ویدیوهای رضایت مشتری را در فیسبوک منتشر میکرد به ۱۷ سال حبس محکوم شده است. آمانج حسنزاده ۳۴ ساله که ایرانی است در پرستون ساکن بود و آژانس ملی جرائم انگلیس، او را در سه مورد عبور دادن مهاجران غیرقانونی کرد از فرانسه …
قاچاق انسان
انگلیس
قاچاق انسان
انگلیس
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
/ روزنامه هفت صبح
دردسر «رضایت مشتری» برای قاچاقچی ایرانی
دردسر «رضایت مشتری» برای قاچاقچی ایرانی
آمانج حسنزاده
انگلیس
آمانج حسنزاده
انگلیس
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
/ خبرگزاری برنا
رضایت مندی مشتری شرط اصلی موفقیت در کسب و کار است
مجید ذوقی کارآفرین و مدیر مجموعه توانا مرجع تخصصی لوازم قنادی، آجیل، قهوه و خشکبار در نخستین رویداد تخصصی کیک، شیرینی و دسر گفت: رضایت مندی مشتری شرط اصلی موفقیت در کسب و کار است.
رئیس اتحادیه قنادان
رئیس اتحادیه قنادان
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
موج نو فینتک
در بررسی ترجیحات رفتاری مصرفکننده پستمدرن به امری مهم یعنی شخصیسازی تجربه کاربری در محصولات حوزه فینتک برمیخوریم؛ موضوعی که نهتنها اهمیت زیادی برای رشد و موفقیت این محصولات دارد؛ بلکه با توسعه هوش مصنوعی اهمیت بیشتری نیز پیدا کرده است.
صنعت فین تک
رضایت مشتری
صنعت فین تک
رضایت مشتری
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
/ سایت افکارنیوز
پزشکیان: هدف ما جلب رضایت مشتری است!
مسعود پزشکیان دوشنبه (۱۴ آبان) در آئین تجلیل از فعالان طرح جهش تولید در دیمزارها گفت: میخواهیم تا جایی که میتوانیم مشکل کشاورزان و مردم عزیز را حل کنیم، در هر جلسه هیئت دولت تکرار می کنیم هدف ما جلب رضایت مشتری است.
رئیس جمهور
کشاورزی
رئیس جمهور
کشاورزی
مسعود پزشکیان
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
/ خبرگزاری ایسنا
ویدیو/ انتظار رئیسجمهور از وزارت جهاد کشاورزی
مسعود پزشکیان امروز دوشنبه (۱۴ آبان) در آئین تجلیل از فعالان طرح جهش تولید در دیمزارها گفت: میخواهیم تا جایی که میتوانیم مشکل کشاورزان و مردم عزیز را حل کنیم، در هر جلسه هیئت دولت تکرار می کنیم هدف ما جلب رضایت مشتری است.
مسعود پزشکیان
مطالبات گندمکاران
مسعود پزشکیان
مطالبات گندمکاران
جهاد کشاورزی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
/ سایت فردا نیوز
پزشکیان: باوجود مشکلات موجود توانستیم کمبود اعتبار گندم را در کشور تامین کنیم
رئیسجمهور در گردهمایی طرح جهش تولید در دیمزارها: اعتباری که برای گندم در مجلس در نظر گرفته شده بود کمتر از نیاز موجود بود، با مشکلات ریالی و پولی که با آن روبرو بودیم توانستیم پرداختها را انجام دهیم. در تلاشیم که مردم از سیستم اداری رضایت داشته باشند. هدف ما جلب رضایت مشتری است.
پزشکیان
کمبود اعتبار گندم
پزشکیان
کمبود اعتبار گندم
طرح جهش تولید در دیمزارها
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
/ روزنامه دنیای اقتصاد
رونمایی از مرکز نوآوری صنعت بیمه
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان دردومین روزهمایش «جهش تولید، رضایت مشتری و بهرهوری پایدار» ضمن رونمایی از نخستین مرکز نوآوری و فناوری صنعت بیمه کشور با تیمهای استارتآپی حرفهای در شرکت بیمه معلم، توسعه فعالیتهای دانشبنیان، تسهیل انتقال دانش و فناوریهای نوین به صنعت بیمه را از ضرورتهای …
صنعت بیمه
صندوق ذخیره فرهنگیان
صنعت بیمه
صندوق ذخیره فرهنگیان
بیمه معلم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
/ سایت نبض بازار
رونمایی از نخستین مرکز نوآوری و فناوری صنعت بیمه کشور در بیمه معلم
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان دردومین روزهمایش جهش تولید،رضایت مشتری و بهره وری پایدار از نخستین مرکز نوآوری و فناوری صنعت بیمه کشور در بیمه معلم رونمایی کرد.
بیمه معلم
بیمه معلم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
/ سایت اقتصادآنلاین
مرکز نوآوری بیمه معلم رونمایی شد
در دومین روز از همایش بیمه معلم تحت عنوان «جهش تولید، رضایت مشتری و بهرهوری پایدار» در اصفهان، از مرکز نوآوری مگنت رونمایی شد.
بیمه معلم
بیمه معلم
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
/ سایت فردا نیوز
سالن زیبایی بارانا؛ بهترین آرایشگاه عروس در یوسف آباد
آرایش عروس کجا برم؟ اگر مراسم عقد، نامزدی و عروسی در پیش دارید، احتمالا این سوال در هنتان ایجاد شده است تا بهترین ورژن زیبایی چهرهتان رادر یکی از روزهای مهم زندگی خود داشته باشید. آرایشگاه عروس خوب در تهران باید شامل ویژگیهایی مثل داشتن لاین اختصاصی عروس و خدمات جانبی مثل کاشت ناخن، اکستنشن مژه و فیشال …
سالن زیبایی
سالن زیبایی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
/ سایت صنعت ماشین
تسریع در بارگیری و تحویل خودروهای مشتریان مدیران خودرو
صنعت ماشین: در ابتدای سال جاری، مدیران خودرو با چالشهای قابل توجهی مواجه شد که منجر به تخیر در تحویل خودروها از کارخانه به مشتریان شد. با درک اهمیت رضایت مشتری، این شرکت اقدامات فوری را برای حل موانع موجود انجام داد.
مدیران خودرو
تحویل خودرو
مدیران خودرو
تحویل خودرو
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
/ سایت عصرایران
گلدیران؛ محبوبترین برند از نظر مردم
یکی از بزرگترین عوامل موفقیت گلدیران، تعهد دیرینه این شرکت به ارائه خدمات پس از فروش برتر است. مردم ایران به خوبی این برند را به عنوان پیشرو در خدمات پس از فروش میشناسند، و این اعتماد از دههها تلاش مستمر و توجه به رضایت مشتری ناشی میشود.
گلدیران
شرکت گلدیران
گلدیران
شرکت گلدیران
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
/ خبرگزاری ایلنا
پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای سومین سال متوالی برند محبوب مصرفکنندگان شد
پرداخت الکترونیک پاسارگاد بهعنوان یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت پرداخت الکترونیک کشور، همواره به ارائه خدمات و محصولات متنوعی پرداخته است و تلاش دارد با در نظر گرفتن اصل مشتریمداری، فرایند پرداخت را تسهیل کرده و در راستای رضایتمندی مشتریان خود گام بردارد.
فناپ
فناپ
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
/ سایت باشگاه خبرنگاران
استاندارد ماه عسل رضایت مشتری است
معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان گفت: هر کالا دارای استاندارد ملی و فاکتورهای مربوط به خود است که در آزمایشگاهها این فاکتورها مورد ارزیابی بررسی قرار میگیرد و در صورت عدم انطباق به واحد تولیدی کارخانه اعلام میشود.
اداره کل استاندارد
استاندارد سازی
اداره کل استاندارد
استاندارد سازی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ خبرگزاری ایسنا
رد پای هوش مصنوعی در صنعت پست ایران
به گفته مسئولان از آنجایی که انتظارات مشتریان همواره در حال تغییر و افزایش است، با استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی، می توان الگوهای رفتاری مشتریان را تحلیل و نیازهای آنها را پیشبینی کرد که در نهایت بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت ایشان را رقم زد.
هوش مصنوعی
پست
هوش مصنوعی
پست
مرسوله پستی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ سایت سیتنا
بهبود عملکرد مرکز تماس پست با بهره گیری از هوش مصنوعی | سیتنا
معاون وزیر ارتباطات، گفت: از آنجایی که انتظارات مشتریان همواره در حال تغییر و افزایش است، با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، می توان الگوهای رفتاری مشتریان را تحلیل و نیازهای آنها را پیشبینی کرد که در نهایت، بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت آنها را به دنبال خواهد داشت.
هوش مصنوعی
معاون وزیر ارتباطات
هوش مصنوعی
معاون وزیر ارتباطات
محمد احمدی
شرکت ملی پست
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
/ سایت اسب بخار
خودروسازان برای رضایت دولت کار میکنند و مشتریمداری برایشان مطرح نیست
در دنیای امروز، کسبوکارها محصولات و خدمات خود را بر اساس نیازها و انتظارات مشتریان تنظیم میکنند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
/ سایت جعبه
رضایت مشتری از جراحی دو پلک بالا
رضایت مشتری از جراحی دو پلک بالا
پزشکی و سلامت
رضایت مشتری از جراحی دو پ
پزشکی و سلامت
رضایت مشتری از جراحی دو پ
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
/ سایت جعبه
رضایت مشتری از لیپو، ابدو، مامو و تزریق باسن
رضایت مشتری از لیپو، ابدو، مامو و تزریق باسن
پزشکی و سلامت
رضایت مشتری از لیپو
پزشکی و سلامت
رضایت مشتری از لیپو
ابدو
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
/ خبرگزاری جام جم
نارضایتی عمیق؛ فصل مشترک خودروسازان و مردم
خودروسازی ایران با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکند. با اینکه این صنعت در طول سالهای گذشته از حمایتهای ویژهای مانند تعرفه واردات و همچنین انحصار برخوردار بوده نتوانسته در زمینه کسب رضایت مشتری موفق باشد.
خودروسازان
نارضایتی
خودروسازان
نارضایتی
اقتصاد ایران
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ خبرگزاری برنا
بازرگانی آلیش ور، مرجع فروش بوته ریخته گری در ایران
بازرگانی آلیش ور نماینده رسمی بوته ریخته گری زیرکار ، فروش بوته ریخته گری و واردات محصولات شرکت زیرکار را از اواسط سال 1400 آغاز نموده و با توجه به تجربه طولانی در زمینه بهترین بوته های ریخته گری که در این مدت داشته است، این بازرگانی با بررسی سابقه واردات بوته ریخته گری متوجه شد که وارد کننده هایی که …
فروش بوته ریخته گری
خرید بوته ریخته گری
فروش بوته ریخته گری
خرید بوته ریخته گری
قیمت بوته ریخته گری
بوته ریخته گری
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
/ سایت افکارنیوز
فروش خودرو با قیمت کارخانهای به نفع مشتری است؟
فروش خودرو با قیمت کارخانهای بهخصوص طی شش سال گذشته -دوران تحریم - همواره با حاشیههای فراوانی مواجه بوده و حتی در دورانی که سیاستگذار فروشهای بزرگ و چندصدهزاردستگاهی را در سامانه یکپارچه برگزار کرد نیز باز هم رضایت عمومی شکل نگرفت.
خودروسازان
حساب وکالتی
خودروسازان
حساب وکالتی
فروش ویژه خودروسازان
سیستم قرعهکشی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
/ سایت پدال
نتایج مطالعه رضایت مشتری جی دی پاور در بازار خودروی چین منتشر شد | مجله پدال
جی دی پاور نتایج مربوط به مطالعه شاخص ارزش تجربه مصرفکننده یا رضایت مشتری خودروهای انرژی جدید بازار چین را منتشر کرد. این شاخص که بهطور اختصار با حروف
j.d.power
j.d.power
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
/ سایت تحلیل بازار
سالانه ۵۰۰ هزار کولر آبی در کشور تولید می شود| حاشیه سود خود را برای رضایت مشتری به حداقل رساندیم
نجفی مدیر فروش شرکت نیرو تهویه البرز با اعلام اینکه سالانه ۵۰۰ هزار کولر آبی در کشور تولید می شود، به شرایط بازار کشور اشاره کرد و گفت: حاشیه سود خود را برای رضایت مشتری به حداقل رساندیم.
نیرو تهویه البرز
لوازم خانگی
نیرو تهویه البرز
لوازم خانگی
صنعت گرمایش و سرمایش
کافه بازار
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
/ سایت اقتصاد ۱۰۰
ستاره جوان پرسپولیس مشتری پیدا کرد/ گاریدو رضایت می دهد؟
اقتصاد 100- بازیکن سرشناس پرسپولیس با پیشنهاد جدیدی روبرو شده است.
پرسپولیس
ستاره
پرسپولیس
ستاره
جوان
نقل و انتقالات
۱۴۰۳/۰۶/۰۲
/ سایت تجارت نیوز
کاهش یک میلیارد تومانی قیمت مسکن در شهرهای اطراف تهران + جدول
آنطور که واسطههای ملکی میگویند در حال حاضر واحدهای آماده تحویل در فاز ۱۱ پردیس بین ۲.۲ تا ۲.۵ میلیارد تومان فروخته میشود. این قیمت برای واحدهای طبقات بالا رو به آفتاب با چشمانداز و دارای امکانات کامل که بعضی بخر و بفروشها برای مشتریپسندی ایجاد میکنند تا ۳ میلیارد تومان میرسد؛ در حالی که سال …
قیمت مسکن
بازار مسکن
قیمت مسکن
بازار مسکن
قیمت مسکن در تهران
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
/ خبرگزاری ایلنا
ارتباط گاردان با لرزشهای غیر معمول خودرو
تازر تولید توس با تعهد به کیفیت و رضایت مشتری، توانسته است جایگاه ویژهای در بازار کسب کند. محصولات این شرکت با یک سال ضمانت ارائه میشوند که نشاندهنده اعتماد به کیفیت و دوام آنهاست.
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
/ سایت جعبه
رضایت مشتری بهمن طب از دستگاه کیوسوئیچ پیکوشور گرید A
رضایت مشتری عزیز از جیرفت کرمان از آموزش و خدمات بهمن طب جهت دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور گرید A *رضایت شما باعث افتخار بهمن طب* سایت شرکت: پیج اینستاگرام: bahmantebco ارتباط مستقیم:09126784124
پزشکی و سلامت
رضایت مشتری
پزشکی و سلامت
رضایت مشتری
بهمن طب
کیوسوئیچ پیکوشور
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
خسارتهای «لانچ» ضعیف محصول
گاهی این اتفاق میافتد که تلاشهای عظیم یک تیم بزرگ برای طراحی و توسعه یک برنامه مالی بینقص، درست در زمان عرضه به بازار با شکست مواجه شود؛ مانند برخورد یک کشتی بزرگ با کوه یخ. یک استراتژی راهاندازی ضعیف منجر به طیفی از نتایج منفی، از جمله نرخ پذیرش پایین، تجارب ضعیف مشتری، مقاومت بالا و حتی …
دیجیتال
لانچ
دیجیتال
لانچ
بخش مالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
/ سایت گسترش نیوز
بازگشت آنی وجه تراکنش به حساب مشتری در نوین پال
یکی از چالش های اساسی کسب و کارهای اینترنتی، بازگشت وجه تراکنش به حساب مشتری است. بازگشت فوری وجه به مشتریان نه تنها رضایت آن ها را افزایش می دهد بلکه وفاداری
نوین پال
نوین پال
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
/ سایت روزانه
متن تبلیغاتی جذب مشتری ( 200 متن تاثیرگذار برای کسب و کارهای مختلف )
جذب مشتری اولین وظیفه هر فروشندهای است. باید با تکنیک، بصیرت و هوش مشتری را جذب محصول خود کرده و درنهایت باعث رضایت او از خرید شویم. یکی از تکنیکهای جذب
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
/ خبرگزاری ایرنا
فعالسازی ۲۱ قرارداد راکد سنواتی شرکت آذرآب اراک در دستور کار قرار گرفت
اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت صنایع آذرآب اراک گفت: فعالسازی ۲۱ قرارداد راکد سنواتی این شرکت که مربوط به ۱۲ سال گذشته است و همچنین تعامل مثبت با کارفرمایان و جلب رضایت مشتری در دستور کار جدی هیات مدیره قرار گرفته است.
اراک
استان مرکزی
اراک
استان مرکزی
شرکت صنایع آذرآب
۱۴۰۳/۰۵/۱۱
/ روزنامه دنیای اقتصاد
کاربرد هوش تجاری در تحلیل داده
در دنیای امروز، تعاملات میان سازمانها و مشتریان به یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کسبوکارها تبدیل شده است. مراکز تماس، بهعنوان نقاط تماس اصلی بین مشتریان و سازمانها، نقش حیاتی در ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان ایفا میکنند. هر تماس دریافتی در مرکز تماس حاوی اطلاعات ارزشمندی است که میتواند به بهبود …
هوش تجاری
تحلیل داده
هوش تجاری
تحلیل داده
مراکز تجاری
رضایت مشتری
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
/ سایت عصرایران
پزشکیان: مشتری (مردم/ ارباب رجوع) باید از ما راضی باشد/ اگر مردم راضی باشند بقیه ۵۰ درصد هم پای صندوق رأی میآیند (فیلم)
رییس جمهور منتخب در شورای عالی استان ها: توقع ما از مدیران این است؛ مشتری باید از ما راضی باشد. رضایت مشتری مهم است، مراجعه کننده اربابّ رجوع است، ما خدمت گزاریم، نه اینکه مشتری را بازی دهیم و سر بدوانیم. اگر همین یک اصل را رعایت کنیم بقیه ۵۰ درصد هم پای صندوق رأی میآیند. من در انتخابات هیچ وعده عدد …
پزشکیان
راضی
پزشکیان
راضی
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
/ سایت هم میهن
طلایهدار رضایت مشتری در خرید گوگرد معدنی
امروزه یکی از گروه های صنعتی پیشرو در خرید گوگرد معدنی، خبر های عجیب و غریبی را با میزان فروش و رضایت بالا در رسانه ایجاد می کند.
گوگرد معدنی
سولفیران
گوگرد معدنی
سولفیران
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
/ 55 آنلاین
شفافیت غذایی در ژاپن: نمایش مدلهای واقعی غذا برای رضایت مشتری +ویدیو
در ژاپن، رستورانها برای جلب رضایت مشتریان، به ویژه توریستها، مدلهای واقعی غذاها را در ویترین به نمایش میگذارند. این اقدام به مشتریان کمک میکند تا دقیقاً بدانند چه چیزی سفارش میدهند و از نگرانیهای احتمالی آنها کاسته شود.
ژاپنی
ژاپنی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
/ سایت مشرق
فیلم/ پزشکیان: رضایت مردم شاخص مدیریت ماست
رئیس جمهور منتخب در دیدار با ستادهای مردمی:هر اتفاقی بیفتد و هر کسی که بخواهد سمتی داشته باشد، یک اصل را با همه توافق خواهیم کرد و اگر خلاف این باشد مورد قبول نیست و آن رضایت مشتری و مردم است.
پزشکیان
دولت چهاردهم
پزشکیان
دولت چهاردهم
رضایت مردم
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
/ سایت انتخاب
فصل جدید زندگی سردار؛ آزمون-سویا، انتقال نزدیک است
تیم فوتبال سویا جدیترین مشتری مهاجم تیم ملی ایران است و گفته میشود مسئولان این باشگاه مذاکرات نهایی خود را بایر لورکوزن انجام خواهند داد. اگر سردار نخواهد از لورکوزن جدا شود، این باشگاه باید دستمزد او را تا ریال آخر پرداخت کند. از طرفی باشگاه آلمانی برای انتقال قطعی آزمون هم پای خود را در یک کفش کرده …
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۴:۰۱
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی
یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۳ -
9 February 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی