تیم ملی بدون مشکل به لسآنجلس رسید
فارس/تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به لسآنجلس برای بازی با نیوزیلند، لحظاتی قبل وارد هتل وست دریفت این شهر شد. در زمان ورود به فرودگاه، تیم ملی دچار مشکل خاصی نشد و ظاهراً فقط سعید الهویی برای دقایقی، به چند سؤال پلیس فرودگاه پاسخ داد. محسن داودی، عکاس تیم ملی پس از ورود تیم به هتل محل اقامت خود