ارزیابی دوست و دشمن این است که دور اول مذاکرات در مجموع به نفع ایران بوده/ هنوز هیچ چیز تمام نشده است
یک دیپلمات پیشین با اشاره به اظهارات ضد و نقیض مقامات آمریکایی درباره یادداشت تفاهم ایران و آمریکا گفت: ارزیابی دوست و دشمن این است که این دور اول مذاکرات در مجموع به نفع ایران بوده است و در واقع، همانطور که ایران در حوزه نظامی دست برتر را داشته، این اقتدار نظامی در حوزه دیپلماسی نیز خود را نشان داده …