ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم!
فارس/ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم! خبرنگار: شما گفتید که ایران آتشبس را نقض کرده. آیا این کار عواقبی برای آنها خواهد داشت؟ ترامپ: خب، بهزودی متوجه خواهید شد. خبرنگار: آیا آتشبس همچنان برقرار خواهد ماند؟ ترامپ: از اینکه دیروز شلیک کردند، اصلاً راضی نیستم. در واقع ۴ شلیک ا