افزایش نگرانکننده حیوانگزیدگی در کشور
مهر/ رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت گفت: افزایش موارد حیوانگزیدگی در کشور با شتاب زیادی در حال وقوع است. قباد مرادی در اجلاس کشوری مدیران بیماریهای واگیر که به صورت وبیناری با حضور مدیران و روسای بیماریهای واگیر دانشگاههای علوم پزشکی کشور برگزار شد، اظهار داشت: افزایش موارد حیوان