آدمکشی پسر جنوبی در مشهد
خراسان/پسر ۲۰ ساله جنوبی که با یک ضربه چاقو جوانی را به قتل رسانده بود، گفت که برای خریدن به یک مغازه رفته و آنجا دستش به خون آغشته شده است. عقربههای ساعت به ۲ بامداد روز گذشته نزدیک میشدند که زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد ماجرای یک جنایت هولناک را در مشهد فریاد میزد. طولی نکشید که قاضی وحید خاکشور