خروجی سد زایندهرود افزایش یافت
فارس/ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در پی افزایش خروجی سد زایندهرود آب فردا در ساعات اولیه و پس از عبور از شهر اصفهان و نیز بعد از آبگیری شبکههای آبیاری، توزیع آب کشاورزی و باغات از طریق کانالهای منشعب توسط شرکت میراب زایندهرود آغاز میشود. منصور شیشهفروش، مدیرکل مدیریت بحران استاند