برداشت مرغوبترین نارنگی کشور از باغهای هرمزگان آغاز شد
ایرنا/ فصل برداشت مرغوبترین نارنگی کشور در هرمزگان آغاز شده و پیشبینی میشود امسال حدود ۸۵ هزار تن محصول از باغهای این استان برداشت و روانه بازار شود. معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان روز چهارشنبه در حاشیه برداشت نارنگی از باغهای دهستان سیاهو بندرعباس گفت: دهستان سیاهو بهعنو