کارکنان صنعت برق در روزهای تهدید، مجاهدانه از سرمایههای ملی صیانت کردند
کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با قدردانی از تلاش کارکنان نیروگاه برق بیستون، ایستادگی آنان در روزهای تهدید را مصداق «جهاد فی سبیلالله» دانست و گفت: کارکنان صنعت برق با حضور مسئولانه و مجاهدانه خود، نقش مهمی در حفظ امنیت انرژی و صیانت از سرمایههای ملی کشور ایفا کردند.