افتتاح نمایشگاه عکس و تجلیل از جانبازان شیمیایی
همزمان با سالگرد بمباران شیمیایی سردشت و روز مبارزه با سلاحهای شیمیایی و میکروبی، آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس «نفسهای سوخته» با هدف تبیین ابعاد انسانی، حقوقی و بینالمللی آثار کاربرد سلاحهای شیمیایی و با حضور مسئولان کشوری و لشکری، جانبازان شیمیایی و پزشکان درمانگر آنان در فرهنگسرای ملل برگزار شد.