تخریب اکتشاف نفت در جنگلهای بلوط شمال خوزستان! | انصاف نیوز
نادره وائلی زاده در پیام ما نوشت: پرونده تخلف مدیریت اکتشاف نفت در جنگلهای زاگرس در شمال خوزستان، بعد از دو سال همچنان مسکوت مانده است. جنگلهای بلوط و زیستگاه گونه حفاظت شده «سمندر لرستانی» در حالی قربانی جدید اکتشافات نفتی شده است که اعتراض مردم محلی و کنشگران محیطزیست به جایی نرسیده و سرنوشت پروندههای …