کوچ بهاری عشایر استان فارس
کوچ بهاری عشایر از ۵ فروردین ۱۴۰۵ از مناطق جنوبی فارس (قشلاق)به مناطق شمالی فارس(ییلاق)اغاز شد. در سالهای اخیر کوچ به صورت ماشینی انجام می شود به اینصورت که با ماشین دامها را به مراتع برده و تا شب به اصطلاح اتراق کرده و فردا ی آن روز به راه خود ادامه می دهند. عشایر فارس در منطقه (فیروز اباد)، ارتباط …