رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و امارات
تابناک/ «شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان» معاون نخستوزیر و وزیر خارجه امارات متحده عربی، در تماس تلفنی با «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران، درباره آخرین تحولات منطقه و وضعیت کلی اوضاع گفتوگو کرد. در این گفتوگو، طرفین به بررسی مجموعه تحولات و تنشهای منطقهای پرداختند و طرف اماراتی ابراز امید