رئیس سازمان انرژی اتمی: خرابکاری صنعتی در صنایع ایران از ۳۰ سال پیش آغاز شد/ در سالهای گذشته ایران از اروپا قطعاتی خریداری کرده بود، اما در مسیر حرکت کالا به سمت کشور ما، سرویسهای امنیتی آمریکا و اسرائیل در آنها یک خرابکاری میکرونی انجام داده بودند
محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه در سازمان انرژی اتمی بالاترین سطح ظرفیت در خدمت بخش سلامت و پزشکی است، افزود: پایه و اساس پزشکی هستهای و این فناوری، صنعت غنیسازی اورانیوم است. اگر غنیسازی، فرآوری، تولید سوخت و بهرهبرداری از راکتور برای پرتودهی و جداسازی ایزوتوپی وجود نداشته …