بهرام افشاری: از بیپولی خون میدادم تا زنده بمانم
بهرام افشاری، بازیگر سریال «پایتخت»، از سختیهای زندگیاش قبل از شهرت پرده برداشت. او از بیپولی و خون دادن برای گذران زندگی تا مهاجرت به تهران و رسیدن به آرزوهای بزرگ در عرصه بازیگری گفت. او همچنین گفت: خانوادهاش هیچ چیز نداشتند جز یک سماور برقی و حتی غذا در خانه کم بود. با این حال، او با تلاش و …