دوباندهسازی محور بیرجند – قاین به ایستگاه پایانی رسید
ایرنا/ بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: با تکمیل سه کیلومتر باقیمانده دوبانده محور بیرجند – قاین، این مسیر بزودی بهطور کامل زیر بار ترافیک میرود. به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدمحمد رضا هاشمی روز یکشنبه در جریان بازدید از محور بیرجند – قاین اظهار کرد: دوباندهسازی این محور از مطالبات دیری