با کمترین بیتوجهی به هم میریزم
خراسان/ دانشجو هستم و ۲۱ ساله. چند وقتی است با کمترین بیتوجهی اطرافیانم از دستشان ناراحت میشوم و به هم میریزم. پسر و مجرد هستم. رضایت نداشتن از شرایط و خود، میتواند عامل زودرنجی شما باشد. احساس ناکامی و نتیجه ندادن تلاشها، عقب افتادن از دیگران و ... باعث میشود هر انتقادی، حمله به شخصیت و هویت