پاسخ به یک مطالبه عمومی؛ مرکز سلامت گوهران بشاگرد ۱۶ ساعته شد
ایرنا/ در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار هرمزگان به شهرستان بشاگرد و با پیگیریهای ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی گوهران با هدف ارتقای دسترسی مردم به خدمات درمانی، بهصورت ۱۶ ساعته فعالیت خود را آغاز کرد. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد روز جمعه