اذعان تلآویو به قاچاق استارلینک به ایران
فارس/ نخستوزیر پیشین اسرائیل گفت که این رژیم با هدف کمک به پروژه براندازی و سازماندهی مخالفان، به قاچاق گیرندههای اینترنت ماهوارهای استارلینک به داخل ایران اقدام کرده بود. نخستوزیر پیشین اسرائیل نفتالی بنت در اظهاراتی اذعان کرد که این رژیم دستگاههای اینترنت ماهوارهای استارلینک را مخفیانه به د