زلاتان به رونالدو: تو که نرفته بودی!
پس از درخشش کریستیانو رونالدو و دبل او در مقابل ازبکستان، ستاره پرتغالی با انتشار پیام من برگشتم بار دیگر توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.اما زلاتان ابراهیموویچ، مثل همیشه با پاسخی متفاوت و طعنه آمیز به این جمله واکنش نشان داد. زلاتان گفت: فکر میکنم او اصلاً نرفته بود که بگوید من برگشتم. او در ادامه …