واکنش آیتالله مسعودی خمینی به تجمعات علیه مذاکره: اگر راست میگویند و جنگ میخواهند، بروند اسلحه دست بگیرند و در مقابل دشمن بایستند/ باید از کسانی که با موشکهایشان مقابله کردند تشکر کرد، وگرنه ایران ویران بود/ ترس افراطیون داخلی از درخطر گرفتن منافعشان
آیت الله مسعودی خمینی با اشاره یه مخالفت ها با مذاکرات و توافق به «جماران» گفت: ناراحتی اینهایی که مخالفت میکنند این است که چرا آقای پزشکیان رئیسجمهور شده است. چرا مردم به او رأی دادند؟ پس معلوم میشود اینها در مقابل مردم هم ایستادهاند. مردم دیدند او یک مسلمان فهمیده، بهدردبخور، باهوش و خدمتگزار …