فیلم | جشن صعود در قائمشهر؛ سلامِ نساجیچیها به لیگ برتر
ساری- ایرنا- تیم فوتبال نساجی مازندران با برد خانگی ۱ - ۰ مقابل مس شهربابک در هفته سیاُم لیگ دسته یک علاوه بر رساندن فاصلهاش با این تیم در صدر جدول به عدد پنج، با توجه به تساوی صنعت نفت آبادان و شهرداری نوشهر و ۱۳ امتیازی شدن فاصله امتیازی با تیم سوم جدول، در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابتها …