تنها فصل بعد 18 تیمی است؛ سقوط 4 تیم در پایان لیگ 26
پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس اخبار غیررسمی، ماجرای 18 تیمی شدن لیگ برتر، فقط برای یک فصل خواهد بود.به گزارش فوتبالی، فصل آینده لیگ برتر در شرایطی با حضور 18 تیم برگزار خواهد شد که قرار نیست 18 تیمی شدن لیگ برتر تبدیل به یک اتفاق دائمی در این مسابقات باشد و با توجه به شرایطی که در ماههای گذشته رخ داد …