جوان ۲۲ ساله اولین اهداکننده عضو امسال در هرمزگان
صبح ساحل نوشت: در نخستین سحرگاه اردیبهشتماه ۱۴۰۵، صدای تصادفی مهیب و غمانگیز در بلوار امامحسین بندرعباس، سکوت بامداد را شکست و زندگی یک جوان ۲۲ساله هرمزگانی در هم پیچید. مدتی بعد محمد امین ذاکری در حالی که در اوج غم و اشک در آرامستان باغو، به خاک سپرده شد، اما با بخشیدن اعضای بدنش، در فصل جدیدی …