بهرهبرداری از ۲.۶ مگاوات نیروگاه خورشیدی و امضای تفاهمنامه معافیت از مدیریت بار در شهرک صنعتی توس
نهم بهمنماه ۱۴۰۴، طی آیینی ویژه با حضور غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستان طرقبه و شاندیز و همچنین امیررضا رجبی مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد و مدیران ارشد این شرکت، ۲.۶ مگاوات نیروگاه خورشیدی متعلق به چهار واحد صنعتی بزرگ به شبکه توزیع برق مشهد متصل شد. در این …