نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی دهلران برگزار شد
ایسنا/ در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان دهلران، بر ضرورت تقویت نظارتهای بهداشتی، ارتقای شاخصهای سلامت و انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری سالک تأکید شد. مراد یگانه فرماندار ویژه دهلران امروز سهشنبه ۵ اسفند در این نشست با بیان اینکه سلامت از بنیادیترین مؤلفههای توسعه در هر