سادهزیستی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) نه از سر «اجبار» که از روی «انتخاب» بود/ اگر حضرت علی(ع) امروز بودند، با نسل زد «پدرانه و مهربانانه» برخورد میکردند / بدون هیچ دستکاری، حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) را به نسل زد معرفی کنیم / آغاز زندگی زناشویی را با گناه کبیره «اسراف» رقم نزنیم/ حیف است که دختران به «تجرد مطلق» برسند؛ استاد مظاهری در گفت وگو با شفقنا
شفقنا- استاد مظاهری، نویسنده و مشاور خانواده معتقد است: رابطه عاطفی امیرالمؤمنین علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای زوجهاست؛ زندگیای که در آن حتی یک بار نزاع رخ نداد، زهد و سادهزیستی در آن حاکم بود و عشقشان از هرگونه آلایشی به دور بود. وی افزود: «نباید پنداشت که این الگوها کهنگی میپذیرند؛ …