عارف: از نگاه دولتیسازی دهه ۶۰ عبور کردهایم؛ بخش خصوصی نقش مؤثر در اقتصاد دارد
معاون اول رئیسجمهور در جلسه مجمع کارآفرینان ایران:حتی اگر دولت با کمبودی در ذخایر مواجه باشد، با وجود کارآفرینان و سرمایهگذارانی که میشناسیم، نگرانی نداریم. دهه ۶۰ را که نگاه میکنیم، میبینیم نسل ما با نگاهی سوسیالیستی وارد مدیریت کشور شد و سرمایه جایگاه درستی نداشت. خدا را شاکریم که خیلی زود پذیرفتیم …