فیلمساز هالیوودی: جلوههای دیجیتال جادوی سینما را کشتند
گور وربینسکی، کارگردان فیلمهای «دزدان دریایی کارائیب» و «رنگو»، معتقد است جلوههای ویژه دیجیتال در سینمای مدرن بخش مهمی از حس واقعگرایی و ملموس بودن تصاویر را از بین بردهاند و فیلمها بیش از گذشته شبیه بازیهای ویدئویی شدهاند. به گفته این کارگردان هالیوود، در دهه ۹۰ میلادی، جلوههای ویژه دیجیتال …