شهری بدون بیمارستان سه ماه پس از موشک باران
شرق/متن پیش رو در شرق منتشر شده و بازنشرش در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست محمدحسین موسوی| «سه ماه است که ما در اندیمشک اتاق عمل، زایشگاه و آیسییو نداریم و مردم را به اهواز و شهرهای کناری مثل دزفول میفرستیم»؛ این روایت یکی از پزشکان «اندیمشک» است؛ شهری 200هزارنفری در خوزستان که تنها بیمارستان آن