بیانی: باید مصر را ببریم تا کار به اما و اگر نکشد
تسنیم/ بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید برابر مصر برای کسب سه امتیاز و پیروزی به میدان برویم. شاهین بیانی در خصوص تساوی بدون گل ایران برابر بلژیک گفت: تیم ملی استراتژی تدافعی را انتخاب کرد و هدف استفاده از ضدحملات بود تا بتواند یک امتیاز بگیرد. باید در ضدحملات با نفرات بیشتری شرکت میکردی