افزایش 23 درصدی صادرات صنایع عمومی در نیمه نخست سال
به گزارش اقتصاد معاصر؛ ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست هماندیشی ظرفیتسازی برای صادرات کالا اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که از سال ۱۴۰۳ برای کشور ایجاد شده، خبرهای خوبی هم از حوزه صادرات داشتیم. در سال گذشته صادرات کشور ۱۹ درصد افزایش یافت و در ششماهه امسال نیز کاهش …