یک میلیون لامپ اضافی در تهران روشن است
تسنیم/ مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: بخش تجاری تهران 1250 مگاوات برق مصرف میکند که باید 150 مگاوات کم شود. کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: سال گذشته با همکاری اصناف نیم میلیون لامپ غیرضروری جمع شد با این حال همچنان در شهر تهران یک میلیون لامپ اضافی روشن است. مدیرعام