مس شهر بابک هم لیگبرتری شد | اندیشه قرن
دیدارهای هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال شامگاه شنبه ۶ تیر با انجام ۹ بازی پیگیری شد که تیم از پیش صعود کرده به لیگ برتر نساجی موفق شد میزبان خود را شکست دهد. در مهم ترین بازی هفته هم تیم مس شهربابک موفق شد با گل لحظات پایانی محمدحسین باصری جواز حضور در لیگ برتر برای فصل آینده را به دست آورد. در سه …